Vebinārs: Krīzes komunikācija uzņēmumā
Kā rīkoties, veidojot krīzes komunikāciju, un kādas ir nākotnes prognozes?
27. martā notiks cilvēkresursu un personāla vadības konceptuālā projekta "SmartHR"
vebinārs - "Krīzes komunikācija uzņēmumā".

Šobrīd daudzi uzņemumi Latvijā un pasaulē ir saskaras ar neizbēgamu krīzes situāciju. Valstī izsludināts ārkārtas stāvoklis, ierobežota kustība un daudzu uzņēmumu darbība kopumā. Nav skaidrības par šīs situācijas ilgumu, kas rada vēl vairāk neskaidrības. Krīzes situācijas liek mainīt ierasto pieeju, darba ikdienu, sadarbības un komunikācijas veidu. Daudzos uzņēmumos ieviests darbs no mājām , vismaz uzņēmumos kur tas iespējams. Daudzi uzņēmumi apturējuši savu darbību pilnībā.

Šajā brīdī, kad uzņēmums pārmaiņu laiku un milzīgu "turbulenci", īpaši svarīga loma ir tieši uzņēmuma komunikācijai.

Ko komunicēt?
Kam tas būtu jādara?
Kādā veidā būtu šī komunikācija jāveido?
Kas mūs sagaida nākotnē?

Vebināra skatītājiem būs iespēja iegūt pieredzi no Latvijas vadošo uzņēmumu pārstāvjiem par pieredzi krīzes situācijās, uzdot jautājumus online.
Programma
Piektiena, 27. marts
14:00 - 16:40

14:00 - 14:10
Ievads par SmarHR
SmartHR misija ir radīt komunikācijai un idejām atvērtu vidi, kur iegūt zināšanas, apmainīties ar pieredzi un veicināt kreatīvu ideju attīstību personāla un darba resursu pārvaldības jomā, lai veicinātu nozares attīstību Latvijā. Šobdīd, pielāgojoties situācijai, veicam visas nepieciešamās izmaiņas, lai nodrošinātu SmartHR formātu arī digitālā veidolā.
14.10 - 14.40
Iekšējā komunikācija un attālinātais darbs – kā un ko nu?
Kristīne Mennika
Bank Citadele korporatīvās komunikācijas vadītāja / LASAP valdes locekle
Vēl vairāk kā jebkad iepriekš mēs redzam iekšējās komunikācijas nozīmi, un organizācijas vadība sāk drudžaini domāt: kā nodrošināt vienotu pieeju informācijai, kā pārliecināties par darbinieku efektivitāti, nodrošināt saziņu, organizēt sadarbību un, tam visam klāt, nepazaudēt darbinieku lojalitāti vai pašu darbinieku. Ja interesē uzzināt, kā efektīvi organizēt un vadīt darbiniekus attālināti, kā pašiem spēt sevi organizēt un nezaudēt ražīgumu, labprāt dalīšos zināšanās un pieredzē, kas var būt noderīga nozares kolēģiem, cilvēkresursu profesionāļiem un vadītājiem.
14.40 - 15.10
Kā krīzes situācijā rīkoties, lai darbiniekos saglabātu mieru?
Endija Kaševska
Bite Latvija Klimata Kontroles vadītāja
Ko sagaida darbinieki? Vai vispār ir iespēja saglabāt mieru krīzes situācijā? Kas ir tās lietas, kas darbiniekos var radīt miera un drošības sajūtu? Uz šiem jautājumiem atbildes sniegs un dalīsies krīzes komunikācijas pieredzē telekomunikāciju uzņēmuma Bite Latvija Klimata kontroles vadītāja Endija Kaševska
15.10-15.40
Veidojot drosmīgu organizāciju
Antra Zālīte
Visma Enterprise SIA Valdes priekšsēdētāja
Pandēmijas radītā krīze skars ikvienu uzņēmumu un organizāciju, dažus no mums smagāk kā citus. Neraugoties uz esošajām un paredzamajām grūtībām, vai mēs kā vadītāji spējam uzbūvēt bezbailīgu, atbildīgu un uzticamu organizāciju, kurā ikviens darbinieks justos drošs? Tikai darbinieku kompetences un iniciatīva ļaus krīzi pārdzīvojušam uzņēmumam, mācoties un jaunradot, augt un attīstīties un sasniegt vēl nebijušus panākumus.
15.40-16.10
Ekonomika COVID-19 laikos
Ekonomikas izaugsme Latvijā un pasaulē jau pirms vīrusa uzliesmojuma bija vārga. Šobrīd ievērojama daļa tautsaimniecības ir teju apstādināta, un neskaidrība par nākotni ir ļoti augsta. Ko tas nozīmē izaugsmei? Kā tas ietekmēs darba tirgu?
16.10 - 16.40
Paneļdiskusija par HR izaicinājumiem tuvākajā laikā
Dalība vebinārā:

25 EUR + PVN

(Pēc reģistrācijas un apmaksas veikšanas, saņemsiet uzaicinājumu pievienoties Facebook grupai, kurā tiks nosūtīts links tiešraidei)
Pieteikties vebināram
Aizpildiet pieteikuma formu un mēs ar Jums tuvākajā laikā sazināsimies.
Informācija par dalībnieku
*Uz norādīto e-pastu tiks nosūtīts rēķins, atgādinājums par vebināru.
Apmaksa
Seminārs notiek:
Gudrā rajona JAUNĀ TEIKA
kopstrādes un eksperimentu telpās Teikums

Gustava Zemgala gatve 78,
Biroju ēkā AUSMA,
2. stāvā

+371 2017 2099

birojs@smarthr.lv