Ko vēlas
CEO?!
21. maijā, kopstrādes telpās "Teikums"
Ko dara uzņēmumu vadītājs? Izpilddirektors, direktors, CEO (juridiski vai de facto) - tie ir nosaukumi, kas slēpj pozīciju ar vislielākajām iespējām un reizē arī pienākumiem. Stratēģijas un virziena noteikšana, uzņēmuma kultūras, vērtību un uzvedības modelēšana un noteikšana, kapitāla piešķiršana uzņēmuma prioritātēm un, iespējams, pats galvenais - vadošās komandas izveide. Vadītāja loma gadu laikā palikusi gana tieša un nemainīga.

Kā ir ar HR jeb "personālvadību"? Šī ir struktūrvienība, kuras pienākumi un mērķi, iespējams, visvairāk transformējušies pēdējo gadu laikā. Bieži vien uzņēmumos personāla vadības nodaļa ir kā "universālais kareivis", kas dara visu, sākot ar darbinieku atrašanu, darbinieku piesaistes mārketinga kampaņu organizēšanu, darbinieku tehnisko zināšanu nodrošināšanu un apmācībām, komunikācijas uzturēšanu ar visām uzņēmuma struktūrvienībām un sagatavoto stratēģisko plānu izpildi. Taču kas ir tas, ko sagaida no veiksmīgas personāla daļas?

Kāda ir mūsdienu personālvadības loma uzņēmuma attīstībā - vai tai ir izpildfunkcija, vai arī HR var būt uzņēmuma stratēģiskais partneris? Kādi ir pienākumi un kāds ir rezultāts, kas būtu jāsasniedz? Un kā uzņēmuma vadītāji uztver personālā ieguldītas investīcijas, un kā vērtē to rentabilitāti?
Programma
Otrdiena, 21. maijs
Kopstrādes telpas Teikums
14:00 - 17:30
13:30 - 13:50
Reģistrācija un kafija
14:00 - 14:20
Ievads: par gudru personālvadību un komandu izveidi
14.20-15.30
I DISKUSIJA - Ko vēlas CEO?
Daudzi uzņēmumu vadītāji galvenokārt fokusējas uz finansēm, operatīvo darbību, stratēģisko vadību, retāk - uz talantiem. Pats par sevi saprotams, ka veiksmīgas personāla vadītāja funkcijas ir stratēģiskas, jo HR vadītāji var spēlēt būtisku lomu biznesa lēmumu pieņemšanā un tieši HR vadītāji pārvalda vai ietekmē lielu daļu uzņēmuma izdevumu.

Kā šo pozīciju redz paši uzņēmumu vadītāji un kādas ir viņu ekspektācijas?
Olga Dzene
Triviums apmācība Līderības attīstības eksperte un konsultante
Olga Dzene pieredzējusi līderības attīstības eksperte un koučs ar ievērojamu praktisko pieredzi personāla vadībā organizācijas, komandas un personības attīstībā, vadības kompetenču novērtēšanā, karjeras konsultēšanā, kompetenču modeļu veidošanā, darbinieku novērtēšanas sistēmas izstrādē.

Sandis Kolomenskis
Squalio Group (DPA) valdes priekšsēdētājs
Sandis Kolomenskis ir tehnoloģiju uzņēmējs ar inovatīvu un radošu skatījumu uz ikvienu biznesa procesu. Sandis uzskata, ka vislielākā uzņēmuma vērtība ir cilvēks un zināšanas. Tieši tāpēc viņš vienmēr azartiski ir iesaistījies uzņēmuma kultūras veidošanā un personāla attīstībā.

Šobrīd Sandis vada starptautisku IT un datu pakalpojumu uzņēmumu Squalio Group, kas ikdienas palīdz gan maziem uzņēmumiem, gan lielām organizācijām un valsts sektoram radīt inovācijas caur datiem un progresīviem tehnoloģiju rīkiem.

Uzņēmuma "Omniva" vadītāja Latvijā kopš 2017.gada. Pirms tam vairāk nekā 10 gadi pavadīti banku sektorā, pēdējie 4 no tiem vadot nozīmīgu biznesa nišu.

Omniva darbojas biznesā, kas ik gadu aug vismaz par 30%, tāpēc vadības komandai jāspēj vienlaikus sabalansēt gan izaugsmes tempi, gan klientu, gan arī darbinieku apmierinātība.

Jānis Vimba
Latvijas Nacionālā teātra vadītājs
Jānis Vimba ir profesionāls aktieris ar maģistra grādu režijā, no 2018. gada jūnija Latvijas Nacionālā teātra direktors. Savulaik studējis arī ekonomiku un strādājis Finanšu ministrijā, Jānis redz ne tikai teātra māksliniecisko vīziju, bet iedziļinās arī skaitļos un ekonomiskajos procesos.

KRASSKY grupas uzņēmumu un restorāna BARENTS līdzīpašnieks. Trīspadsmit gadu laikā no 80 m2 liela flīžu salona Barona ielā attīstījis KRASSKY līdz starptautiskam uzņēmumam ar interjera saloniem Rīgā, Maskavā un Londonā. Salonā pārstāvēti tikai izmeklēti dizaina mēbeļu, paklāju, virtuvju, gaismekļu, apdares materiālu un dekoru zīmoli.
15.30-16.00
Kafijas pauze
16.00 - 17.00
II DISKUSIJA - Kādām jābūt HR kompetencēm?
Personāla nodaļas vadītāju darba apraksti un pienākumi atšķiras no organizācijas. Atkarībā no uzņēmuma situācijas un stratēģiskajiem mērķiem HR vadītāji realizē kādu konkrētu funkciju - resursu attīstītājs, tehnoloģiju ieviesējs, personāla vadības eksperts, stratēģiskais atbalsts.

Kādas ir mūsdienu personāla vadītāja novērtētākās kompetences organizācijā - darba devēja tēla veidošana, biznesa vides un tirgus izpratne, orientācija uz rezultātu, tehnoloģiju izmantošana personāla vadības procesu optimizēšanā? Kāda ir atbilstošo kompetenču ietekme uzņēmuma attīstībā?
Mečislavs Maculēvičs kopš 2018.gada maija veic personāla direktora pienākumus Rimi Baltic, ko raksturo kā uzņēmumu, kas patstāvīgi attīstītās koncentrējoties uz attiecību veidošanu ar klientiem, darbiniekiem, piegādātājiem un sabiedrību kopumā.

Pirms pievienošanās Rimi, Mečislavs Eiropā un ASV ieņēmis vairākus vadošus amatus personālvadībā. Viņam ir darba pieredze stratēģisko biznesa partnerattiecību jomā, tostarp kā personāla vadītājam Procter & Gamble Lodz Manufacturing Campus un European Planning Services organizācijā. Mečislavs ir absolvējis Stokholmas Ekonomikas augstskolu Rīgā, iegūstot Ekonomikas un biznesa administrācijas MBA grādu.
Santa Rožkalna
Solvay HR vadītāja

Santa Rožkalna ir strādājusi personāla vadības nozarē gandrīz 10 gadus, no kuriem pēdējos 5 gadus ir Solvay personāla daļas vadītāja. Solvay ir globāls augsto tehnoloģiju un ķīmijas uzņēmums, kuram Latvijā ir administratīvo funkciju atbalsta centrs ar 180 darbiniekiem. Santa ir studējusi Politikas zinātni, un Personālvadību gan Latvijā, gan Francijā, un šobrīd ir uzsākusi Biznesa vadības studijas. Santa ir strādājusi arī kā personāla pakalpojuma nodaļas vadītāja Solvay globālajām ražotnēm. Tas ir sniedzis izpratni, kā atšķiras administratīva personāla funkcija un biznesa personāla partneris.
Sandra Siliniece
Cognizant Latvija HR vadītāja
Sandrai ir vairāk kā 12 gadu pieredze HR jomā, kur nozīmīgākā pieredze iegūta strādājot Swedbank Latvijā. Šajā laikā Sandra uzņēmumā ieņēmusi dažādus ar cilvēkresursu vadību saistītus amatus, kā arī vadījusi dažādus projektus Latvijā un Baltijā, tikusi iesaistīta nozīmīgos pārmaiņu procesos. Šobrīd Sandra ir HR vadītāja Cognizant Latvija.
Katri Vintiša
Valsts kancelejas HR politikas nodaļas vadītāja

Katri Vintiša darbojas stratēģiskajā cilvēkresursu vadības jomā vairāk nekā 20 gadus. Kopš 2018. gada aprīļa Katri ir pievienojusies valsts pārvaldes cilvēkresursu vadības komandai Valsts kancelejā, iesaistoties tādos Valsts kancelejas projektos kā CIVIS – vienotās cilvēkresursu vadības platforma - un inovāciju laboratorija cilvēkresursu jomā, lai panāktu uzrāvienu cilvēkresursu vadības procesu efektivitātē.
Dalība seminārā un ekspertu darbnīcās

60 EUR + PVN
Psst! Ja paspēj pieteikties līdz
12.05.2019, cena dalībai seminārā ir EUR 45 + PVN !

(Iekļauta kafijas pauze, diskusijas un lektoru prezentācijas pēc semināra)
Seminārs notiek:
Gudrā rajona JAUNĀ TEIKA
kopstrādes un eksperimentu telpās Teikums

Gustava Zemgala gatve 78,
Biroju ēkā AUSMA,
2. stāvā

+371 2017 2099

birojs@smarthr.lv