MĀRKETINGS
personālvadībā
SMART HR diskusijas un pieredzes apmaiņa, ekspertu viedokļi un darbnīcas
Ar zināšanām dalīsies
22.02.2018. kopstrādes telpās "Teikums" notiks cilvēkresursu un personāla vadības konceptuālā projekta "SmartHR" seminārs par mārketinga lomu personālvadībā.

Pierasts, ka mārketings vairāk tiek saistīts ar produktu un pakalpojumu pārdošanas apjomu palielināšanu. Mārketinga kampaņas iekļauj sociālo tīklu un mediju izmantošanu, krāšņas vizualizācijas un citus trikus, kuru galvenais uzdevums ir piesaistīt uzmanību. Esošajā darba tirgus situācijā, kad talantu piesaiste, noturēšana un iesaiste kļūst arvien grūtāka, pareizo "talantu" un jau esošo darbinieku uzmanības pievēršana nereti ir arī personāla vadības galvenais uzdevums.

Personāla vadības un mārketinga nodaļām ir daudz kopīga. Abas jomas ir vērstas uz cilvēku ietekmēšanu un vēlamās rīcības motivēšanu. Lai to panāktu, abās pusēs sākotnēji jāizprot cilvēki un cilvēku psiholoģija, domāšana, uzvedības paradumi. Katrā jomā pastāv prasmju un spēju kopums, ko tās var mācīties viena no otras.

Cilvēkresursu un mārketinga sadarbībai ir daudz priekšrocību – efektīvāka izpilde, lielāka produktivitāte, inovāciju ieviešana, un ir novērojami arvien vairāk veiksmes stāstu, kad tas atmaksājas.

Kā mārketings izmanto sociālos tīklus, lai piesaistītu, noturētu un iesaistītu klientus? Vai personālvadība var izmantot šos rīkus un metodes, lai piesaistītu, noturētu un iesaistītu savus talantus? Kādi ir veiksmīgas mārketinga un HR sadarbības priekšnoteikumi?

Semināra un darbnīcu viesiem būs iespēja iegūt pieredzi no Latvijas vadošo uzņēmumu pārstāvjiem, dalīties zināšanās darbnīcās ar citiem savas nozares ekspertiem, kā arī klātienē izmēģināt un pārbaudīt praksē jaunākos personāla vadības rīkus un metodes.

22.02.2018. 15:00 - 19:00
14:30 - 14:50
Reģistrēšanās
15:00 - 15:15
Iepazīstināšana ar projektu "SmartHR Latvija"
SmartHR misija ir radīt komunikācijai un idejām atvērtu vidi, kur iegūt zināšanas, apmainīties ar pieredzi un veicināt kreatīvu ideju attīstību personāla un darba resursu pārvaldības jomā, lai veicinātu nozares attīstību Latvijā.
15.15-15.45
Strategy of No.
Kristaps Siliņš
White Label / McCANN Rīga stratēģiskais direktors
Ko nedarīt un kādas kļūdas nepieļaut emploee brandingā.
15:45 - 16:15
Kā atrast pērles savā pagalmā?
Rita Majore
Karjeras centra vadītāja, Swedbank
Jaunu darbinieku piesaiste ir nopietns izaicinājums, ar ko šodien saskaras daudzi uzņēmumi, tāpēc liela daļa personālvadības resursu un līdzekļu tiek ieguldīti atraktīvos piesaistes un mārketinga risinājumos, lai vieglāk sasniegtu un ieinteresētu potenciālo darbinieku. Taču karstoša darba tirgus situācijā rodas jautājums: cik efektīva un ilgtspējīga ir koncentrēšanās uz aizvien jaunu darbinieku piesaisti un cik rūpīgi esam izvērtējuši iespējas, ko piedāvā iekšējais darba tirgus?
16:15- 16:45
Kā 7 gadu laikā mainījusies cīņa par jauniešu uzmanību darba tirgū?
Liela daļa uzņēmumu saskaras ar līdzīgu situāciju, mēģinot piesaistīt jauniešus savam uzņēmumam - augstas un/vai specifiskas prasības, bet vienmēr ierobežots budžets. Paaugstinātās konkurences dēļ darba piedāvājumi bieži tiek veidoti krāšņi un iesaiņoti kā "konfektes". Der paturēt prātā, cik svarīgi ir kritiski paskatīties uz sevi kā uz darba devēju, jo "jaunie" ir daudz jūtīgāki nekā iepriekšējās paaudzes par to, lai ekspektācijas atbilstu realitātei.

Vairāk kā 7 gadus Jānis ir bijis tieši šajā "frontes līnijā", vadot personāla atlases un piesaistes procesus cīņā par jauniešiem tādos uzņēmumos, kā H&M Baltics, L'Oréal, Euro Live Technologies. Seminārā būs dzirdami Jāņa pieredzes stāsti par to, kas izdevies, un kādas atziņas gūtas procesā.
16:45 - 17.15
Pauze ieelpai (kafija, vīns, sarunas)
17:15 - 18:15
Ekspertu darbnīcas (darbnīcas notiek paralēli)
Vai Tavs uzņēmums ir gatavs dialogam ar topošo darbinieku? Uzņēmuma zīmola veidošana sociālajos tīklos.
Linda Saulīte
TRIVIUMS pasniedzēja, mārketinga un digitālo mediju, klientu attiecību vadības eksperte un starptautiski sertificēta biznesa trenere
Lai sarunātos ar paaudzi Z un X uzņēmuma zīmola veidošana pieprasa jaunu pieeju mārketingā. Viņi informāciju patērē, uztver un uzticas tai pavisam citādi, nekā tas ir noticis iepriekš. Būtiskākās izmaiņas – ticības maiņa informācijai, satura patēriņš un attieksme pret zīmoliem.

Seminārā Linda pievērsīs uzmanību nformācijas uztverei, mediju lietošanai un attieksmes ieradumiem, ticībai, kā arī sociālo mediju lomai un nozīmei.

Ko paaudze Z un X meklē un sagaida no sociālajiem tīkliem un zīmoliem/uzņēmumiem? Ko nozīmē sociālie mediji uzņēmumu mārketingā šobrīd un kā veidot saistošu zīmolu sociālajos medijos, uzrunājot paaudzi Z un X? Kā veidojas uzticēšanās jeb ticība zīmoliem un informācijai - paaudzei Z un X?
Kā piesaistīt 200 darbiniekus 150 dienās?
Paplašinot savas uzņēmuma robežas un uzņēmumam ienākot pavisam jaunā tirgū - Latvijā - saskārāmies ar dažādiem izaicinājumiem - ne tikai īsto talantu piesaistīšanā, bet arī darba devēja tēla veidošanā un pozīciju nostiprināšanā.

Mūsdienās darba devējam jābūt elastīgam, modernam un spējīgam ātri pielāgoties situācijai, lai iegūtu sev vēlamos talantus.

Seminārā runāsim par to, kādus tūļus (tools) izmantojām, lai piesaistītu jaunus, motivētus un mācīties gribošus darbiniekus. Dalīsimies savā pieredzes stāstā, kā mēs izmantojām gan tradicionālos piesaistes veidus, gan jaunus un Latvijas tirgum unikālu pieeju.
Kā "pārdot" personāla attīstības iniciatīvas uzņēmuma vadībai un darbiniekiem?
Natālija Knaidele,
INTEA komercdirektore Baltijas valstīs
Raivis Freimanis,
INTEA izpilddirektors
Veidojot apmācību projektus dažādās Eiropas valstīs, aizvien biežāk dzirdam no personāla vadības un apmācību speciālistiem, ka viņiem ir izaicinoši "pārdot" savas idejas gan vadībai, gan pašiem darbiniekiem.

Lai arī lielākā daļa uzņēmumu saprot mūsdienīgas personāla vadības svarīgumu, ļoti reti tā iegūst mārketinga kampaņām un pārdošanas atbalstam līdzvērtīgu "prioritāro iekāpšanu". Izsist savu vietu pie galda ir viena no personāla vadītāju vērtīgākajām kompetencēm.

Šajā seminārā rosināsim dalībniekus paskatīties uz darbiniekiem kā prasīgiem klientiem. Dalīsimies ar iekšējā mārketinga piemēriem no lieliem Baltijas un Zviedrijas uzņēmumiem, kā veiksmīgi iegūt un noturēt darbinieku uzmanību, kombinējot mārketinga paņēmienus ar mūsu zināšanām par pieaugušo mācīšanos un spēļošanu (gamification).

Dalība seminārā un ekspertu darbnīcās

45 EUR + PVN

"Cīruļa biļete" piesakoties līdz 12.02.2018
35 EUR + PVN

(iekļauta kafija, vīns un diskusijas pēc pasākuma)
Pieteikties Semināram
Aizpildiet pieteikuma formu un mēs ar Jums tuvākajā laikā sazināsimies
Izvēlieties interesējošo ekspertu darbnīcu
Maksājumu veikšu kā privātpersona
Dalībnieku skaits
+
Seminārs notiek:
Gudrā rajona JAUNĀ TEIKA kopstrādes un eksperimentu telpa "Teikums"

Gustava Zemgala gatve 78

+371 2017 2099

birojs@smarthr.lv