Outsourced HR or HR In-House
Ko var un ko nevar pirkt kā HR ārpakalpojumu
17. oktobrī, kopstrādes telpās "Teikums"
17. oktobrī kopstrādes telpās Teikums notiks cilvēkresursu un personāla vadības projekta SmartHR Latvija seminārs - Outsourced HR or HR In-house.

Daudz tiek diskutēts par to pārmaiņām pesonāla vadības procesos. Tā kā cilvēkresursu nozare kļūst arvien sarežģītāka un laikietilpīgāka, un personāla speciālistiem tiek prasīts būt profesionāļiem daudz dažādās jomās. Ja agrāk lielākā daļa HR administratīvo procesu tika turēti nodaļas iekšpusē, tad šobrīd personāla vadības funkcija mainās, vairāk fokusējoties uz strātēģisko HR, atstājot operatīvos un administratīvos procesus, kā ārpakalpojumu. Attīstoties tehnoloģijām un automatizācijai, daudzus agrākos cilvēkresursu nodaļas uzdevumus var nodot trešajām pusēm. Piemēram, darbinieku algu aprēķins, personāla atlase, darbinieku apmācības, kā arī informācijas atjaunināšana - darba uzsākšana, aiziešana, slimības lapas un atvaļinājumu aprēķins, datu analītiku un citus.

No otras puses, ja jums ir personāla vadītājs un plaša HR nodaļa, tas var palīdzēt nodrošināt konsekventu pieeju tādās jomās kā; vadība, darba devēja zīmola uzlabošana, komunikācijas nepilnību novēršana un attiecību stiprināšana visā uzņēmumā.

Vai tiešām ir jāizvēlas viens vai otrs? Kādi ir procesi, kurus atdodot HR atbrīvo laiku un rokas un kurus labāk paturēt iekšēji, lai neradītu draudus uzņēmuma attīstībai, uzzināsim seminārā "Outsourced HR or HR In-House".
Programma
Ceturtdiena, 17. oktobris
Kopstrādes telpas Teikums
14:00 - 17:30
13:30 - 13:50
Reģistrācija un kafija
14:00 - 14:20
Ievads: par gudru personālvadību
SmartHR misija ir radīt komunikācijai un idejām atvērtu vidi, kur iegūt zināšanas, apmainīties ar pieredzi un veicināt kreatīvu ideju attīstību personāla un darba resursu pārvaldības jomā, lai veicinātu nozares attīstību Latvijā.
14.20-14.50
Trešais nav liekais
Kaspars Kotāns
CV-Online Latvia personāla atlases nodaļas vadītājs
Kurš ir brīdis, kad vērts apdomāt "palīdzību no malas", ielaist "svešinieku savā virtuvē", un atrast ārējo partneri darbinieku piesaistē?

Mēs visi meklējam "savu" ārstu, frizieri, kam uzticam savu labsajūtu. Kādās situācijās šo sarakstu ir vērts papildināt arī ar atlases aģentūru?


14.50 - 15.20
Personālu saistītajai dokumentācijai uzņēmumā jābūt tik nevainojamai, it kā jau rīt būtu jāierodas uz tiesas sēdi!
Jūlija Jerņeva
VILGERTS Partnere, zvērināta advokāte
Uzņēmējiem derētu ielāgot, ka tad, kad konflikts noved līdz tiesai, lai pierādītu savu taisnību, darba devējam kā darba tiesisko attiecību spēcīgākajai pusei ir jāiesniedz pierādījumi. Bieži vien tādi nemaz nav vākti. Tāpēc attiecībā uz personālu vajadzētu pamatot un rakstiski dokumentēt ikvienu darba devēja lēmumu un rīcību, kas var novest pie konflikta veidošanās. Atcerēsimies, ka, uzteicot darba līgumu, darba devējam ir pienākums rakstveidā paziņot darbiniekam par tiem apstākļiem, kas ir darba līguma uzteikuma pamatā, nepietiek tikai ar likuma panta piesaukšanu. Tas pats attiecas uz disciplinārsodiem. Ar personālu saistītajai dokumentācijai uzņēmumā jābūt tik nevainojamai, it kā jau rīt būtu jāierodas uz tiesas sēdi!

15.20 - 16.00
Veiksmes faktori HR ārpakalpojumā
Ilga Proveja
Zalaris SAP SuccessFactors Vecākā Konsultante
Zalaris Outsourcing pieredze ieviešot personālvadības sistēmu SAP SuccessFactors. Galvenie veiksmes faktori un mūsu pieredze, lai HR procesu transformācijas projekts izvērstos veiksmīgs un pozitīvs gan HR departamentam, gan darbiniekiem. Ar ko sākt izvēloties piemērotāko HR pārvaldības sistēmu un ieviešanas partneri; kā pielāgot sistēmu uzņēmuma esošajiem procesiem; ko darīt, ja procesi nav definēti; kā sagatavoties ieviešanas procesam un sasniegt 'Go-live'.
16.00-16.30
Kafijas pauze
16.30-17.00
Komandas pasākumi - kad meklēt palīdzību, kad izdevīgāk darīt pašam?
Dace Grante
Prieks Darbā projektu vadītāja
Tuvojoties gada karstākajam mēnesim pasākumu nozarē ir forši, ja par pasākumiem tiek padomāts laicīgi. Rīkojot lielas uzņēmumu balles tiek piesaistītas pasākumu aģentūras, bet nereti darbinieki paši tam velta savu laiku, paralēli saviem ikdienas darbiem gada noslēgumā. Kad labāk to atstāt profesionāļu ziņā un kad izdevīgāk ir pašiem tik galā? Parunāsim par dažādiem piemēriem un padomiem, kā izvairīties no slēptajām izmaksām un efektīvāk organizēt pasākumus uzņēmumā.
17.00-17.30
Personālvadība datu laikmetā: 3 lietas ar ko var sākt jau šodien
Einārs Garoza
Squalio datu stratēģis
Šodien liela daļa uzņēmumu uzsver, ka darbinieki ir viņu visvērtīgākais resurss, bet cik daudz mēs patiesībā zinām par darbinieku dzīvi uzņēmumā? Pieredze rāda, lai gan darba spēka izmaksas ir arvien būtiskāka daļa no uzņēmuma budžetiem, ieguldījumi HR funkciju, sistēmu un analītikas attīstībā ir ierobežoti. 21. gadsimta darbinieku analītikas tendence ir ne tikai saistīta ar darbinieka individuālās kompetences un spēju attīstību, bet skatīties to visa uzņēmuma kontekstā, analizējot darbinieku sadarbības tīklu.

Vai mūsu darbinieki nav pārslogoti? Cik maksā zaudēts darbinieks? Cik daudz darbinieki sadarbojas? Un kā šo sadarbību varam vadīt?

Sesijā apskatīsim, kā var iegūt visas organizācijas sadarbības kopskatu ar datu analītikas palīdzību. Izpētīsim veidus, kā mēs varam vadīt organizāciju caur sadarbības tīklu prizmu, kā arī sapratīsim kādus soļus varam spert jau šodien, lai tiktu pie mūsdienīgas darba spēka vadības
Dalība seminārā un ekspertu darbnīcās

60 EUR + PVN
Psst! Ja paspēj pieteikties līdz
06.10.2019, cena dalībai seminārā ir EUR 45 + PVN !

(Iekļauta kafijas pauze, diskusijas un lektoru prezentācijas pēc semināra)
Seminārs notiek:
Gudrā rajona JAUNĀ TEIKA
kopstrādes un eksperimentu telpās Teikums

Gustava Zemgala gatve 78,
Biroju ēkā AUSMA,
2. stāvā

+371 2017 2099

birojs@smarthr.lv