Vebinārs: HR F*ck-up night
Vebinārā piedalās:
17. decembrī kopstrādes telpās Teikums notiks cilvēkresursu un personāla vadības konceptuālā projekta "SmartHR" vebinārs - "HR F*ck-up night".

Pasaulē valdošās pandēmijas virzīti, uzņēmēji ir spiesti apgūt jaunas digitālās prasmes, efektīvāk strādāt, būt elastīgāki un ieviest pārmaiņas ātrāk. Šis ir digitalizācijas uzvaras gājiens! Ikviens vadītājs spiests apzināties pievienoto vērtību un ieguvumus, ko sniedz digitalizācija. Digitālā transformācija ir kļuvusi par obligātu nepieciešamību, lai nodrošinātu uzņēmuma izdzīvošanu.

Kā HR procesu digitalizācija izpaužas un kāda ir tās pozitīvā ietekme uz personāla vadības pārstāvju darbu? Vai tiešām viss ir tik "saulaini", kā tiek solīts? Kādas digitālās kompetences HR ekspertiem prasa jaunais laiks un kā tās novērtēt darbiniekos?

Vebināra dalībniekiem būs iespēja iegūt pieredzi no Latvijas vadošo uzņēmumu pārstāvjiem, kā arī uzdot jautājumus ekspertiem tiešsaistē.
Programma
Ceturtdiena, 17. decembris
Ieraksts - kopstrādes telpas Teikums
14:00 - 16:10

14:00 - 14:10
Ievads: par gudru personālvadību
SmartHR misija ir radīt komunikācijai un idejām atvērtu vidi, kur iegūt zināšanas, apmainīties ar pieredzi un veicināt kreatīvu ideju attīstību personāla un darba resursu pārvaldības jomā, lai veicinātu nozares attīstību Latvijā.
14.10 - 14.40
Personas datu aizsardzības izaicinājumi personāla vadībā.
Elīna Girne
Vadošā juriste datu tehnoloģijas uzņēmumā SQUALIO
Tieši HR nozares profesionāļi ir tie, kuri savā ikdienas darbā saskaras ar personas datu aizsardzības jautājumiem sākot ar darbinieku atlases un novērtēšanas procesiem, beidzot ar darbinieku bažām par sensitīvo personas datu izmantošanu. Pirms diviem gadiem stājās spēkā Vispārīgā datu aizsardzības regula. Pirmais gads tika aizvadīts tās ieviešanā, savukārt otrais gads mācoties ar to "sadzīvot", tādējādi šobrīd ir īstais brīdis, lai apzinātu neskaidros jautājumus, pirmos pārkāpumus un meklētu piemērotākos risinājumus.

Digitālās datu apstrādes laikā, jo īpaši pārejot lielākoties attālinātā sadarbības veidā, izaicinājumi personas datu apstrādē arvien pieaug. Šķietami vienkārši tehniski un organizatoriski drošas datu apstrādes pasākumi tomēr prasa arvien atkārtotu un detalizētāku uzmanību ne tikai uzņēmuma vadības, bet arī katra darbinieka līmenī. Darbinieku kļūdas uzņēmumam var izmaksāt finansiāli ļoti dārgi.

Iepazīsimies ar Eiropas datu aizsardzības insitūciju izgaismoto problemātiku personas datu aizsardzībā, apskatot biežākās cilvēcīgās kļūdas un sekas Eiropā, lai gūtu pieredzi savā ikdienas darbā.

14.40-15.10
Digitalizējies vai mirsti!
Elita Tīlīte
Clean R personāla un administratīvā departamenta vadītāja
Digitalizācijas izaicinājumi HR jomā. Vai tiešām visu un visi var digitalizēties? Lielākie šķēršļi un ieguvumi.
15.10-15:40
Ceļā uz digitālu HR - BTA pieredze
Ivonna Baumane
BTA Baltic Insurance Company AAS personāla atlases projektu vadītāja
Digitalizācija un procesu automatizācija BTA ir aktuāla jau kopš 2016. gada, kad par uzņēmuma lielāko akcionāru kļuva viens no vadošajiem apdrošinātājiem Eiropā "Vienna Insurance Group AG", ienesot būtiskas pārmaiņas kopējā attīstības vīzijā un nosakot digitālu procesu ieviešanu kā vienu no prioritātēm konkurētspējas nodrošināšanai tirgū. 2017.gadā uzņēmumā tika ieviests elektroniskais paraksts un, atšķirībā no citiem pieredzes stāstiem, BTA uzdrošinājās iet tālāk par vadības līmeņa dokumentu parakstīšanu elektroniski. Šobrīd ar lepnumu varam teikt, ka gandrīz visiem 1077 BTA darbiniekiem visā Baltijā ir e-paraksts un dokumentu aprite uzņēmumā tiek nodrošināta elektroniski. Šobrīd uzņēmuma stratēģijas virzītājspēki ir Inovācijas un Cilvēki, līdz ar to automatizēti HR procesi ir tas, pie kā aktīvi strādājam, par to arī labprāt pastāstīsim un dalīsimies pieredzē par sasniegto un piedzīvoto ceļā uz digitālu pārvaldību.
15.40 - 16.10
Kas ir digitālās prasmes un kā tās novērtēt kandidātos un darbiniekos?
Anna Litvina
Fontes Līderības attīstības konsultante
Šobrīd daudzi runā par digitālās kompetences nozīmi nākotnē, taču reti kurš var pateikt, kas īsti ir digitālā kompetence? Semināra ietvaros apskatīsim mītus un patiesību par digitālo kompetenci, kā to novērtēt un attīstīt.
Dalība vebinārā
45 EUR + PVN
Psst! Ja paspēj pieteikties līdz
06.12.2020, cena dalībai seminārā ir
EUR 35 + PVN

(Pēc reģistrācijas un apmaksas veikšanas, saņemsiet reģistrācijas apstiprinājumu ar tiešsaistes norises detaļām)
Pieteikties vebināram
Aizpildiet pieteikuma formu un mēs ar Jums tuvākajā laikā sazināsimies.
Informācija par dalībnieku
*Uz norādīto e-pastu tiks nosūtīts rēķins, atgādinājums par vebināru un lektoru prezentācijas.
Apmaksa
Vebināra ieraksts notiek:
Gudrā rajona JAUNĀ TEIKA
kopstrādes un eksperimentu telpās Teikums

Gustava Zemgala gatve 78,
Biroju ēkā AUSMA,
2. stāvā

+371 2017 2099

birojs@smarthr.lv