Vebinārs: Digital age of HR
Vebinārā piedalās:
26. novembrī kopstrādes telpās Teikums notiks cilvēkresursu un personāla vadības konceptuālā projekta "SmartHR" vebinārs - "Digital age of HR".

Pasaulē valdošās pandēmijas virzīti, uzņēmēji ir spiesti apgūt jaunas digitālās prasmes, efektīvāk strādāt, būt elastīgāki un ieviest pārmaiņas ātrāk. Šis ir digitalizācijas uzvaras gājiens! Ikviens vadītājs spiests apzināties pievienoto vērtību un ieguvumus, ko sniedz digitalizācija. Digitālā transformācija ir kļuvusi par obligātu nepieciešamību, lai nodrošinātu uzņēmuma izdzīvošanu.

Kā HR procesu digitalizācija izpaužas un kāda ir tās pozitīvā ietekme uz personāla vadības pārstāvju darbu? Vai tiešām viss ir tik "saulaini", kā tiek solīts? Kādas digitālās kompetences HR ekspertiem prasa jaunais laiks un kā tās novērtēt darbiniekos?

Vebināra dalībniekiem būs iespēja iegūt pieredzi no Latvijas vadošo uzņēmumu pārstāvjiem, kā arī uzdot jautājumus ekspertiem tiešsaistē.
Programma
Ceturtdiena, 26. novembris
Kopstrādes telpas Teikums
14:00 - 16:10

14:00 - 14:10
Ievads: par gudru personālvadību
SmartHR misija ir radīt komunikācijai un idejām atvērtu vidi, kur iegūt zināšanas, apmainīties ar pieredzi un veicināt kreatīvu ideju attīstību personāla un darba resursu pārvaldības jomā, lai veicinātu nozares attīstību Latvijā.
14.10 - 14.40
Personas datu apstrāde personālvadības procesa ietvaros – pamatprincipi, šodienas izaicinājumi un biežākās kļūdas
Una Petrauska
KPMG Zvērinātu advokātu biroja vadošā partnere, zvērināta advokāte
Personas datu apstrāde personālvadības procesa ietvaros ir nemainīgi aktuāls jautājums, jo skar ikvienu uzņēmumu, neskatoties uz tā lielumu un darbības veidu. Turklāt, vēl aktuālāks šis jautājums ir kļuvis šodien, kad saskaramies ar arvien jauniem izaicinājumiem, organizējot attālināto darbu, īpašu uzmanību pievēršot darbinieku veselības stāvoklim un piedaloties kontaktpersonu identificēšanā.

Šī semināra ietvaros:

1. Atkārtosim darbinieku datu apstrādes būtiskākos pamatprincipus;
2. Apskatīsim šobrīd visaktuālākos darbinieku personas datu apstrādes izaicinājumus;
3. Sniegsim praktiskus piemērus par darbinieku datu apstrādes ietvaros visbiežāk pieļautajām kļūdām.
14.40-15.10
Digitalizējies vai mirsti!
Elita Tīlīte
Clean R personāla un administratīvā departamenta vadītāja
Digitalizācijas izaicinājumi HR jomā. Vai tiešām visu un visi var digitalizēties? Lielākie šķēršļi un ieguvumi.
15.10-15:40
Ceļā uz digitālu HR - BTA pieredze
Ivonna Baumane
BTA Baltic Insurance Company AAS personāla atlases projektu vadītāja
Digitalizācija un procesu automatizācija BTA ir aktuāla jau kopš 2016. gada, kad par uzņēmuma lielāko akcionāru kļuva viens no vadošajiem apdrošinātājiem Eiropā "Vienna Insurance Group AG", ienesot būtiskas pārmaiņas kopējā attīstības vīzijā un nosakot digitālu procesu ieviešanu kā vienu no prioritātēm konkurētspējas nodrošināšanai tirgū. 2017.gadā uzņēmumā tika ieviests elektroniskais paraksts un, atšķirībā no citiem pieredzes stāstiem, BTA uzdrošinājās iet tālāk par vadības līmeņa dokumentu parakstīšanu elektroniski. Šobrīd ar lepnumu varam teikt, ka gandrīz visiem 1077 BTA darbiniekiem visā Baltijā ir e-paraksts un dokumentu aprite uzņēmumā tiek nodrošināta elektroniski. Šobrīd uzņēmuma stratēģijas virzītājspēki ir Inovācijas un Cilvēki, līdz ar to automatizēti HR procesi ir tas, pie kā aktīvi strādājam, par to arī labprāt pastāstīsim un dalīsimies pieredzē par sasniegto un piedzīvoto ceļā uz digitālu pārvaldību.
15.40 - 16.10
Kas ir digitālās prasmes un kā tās novērtēt kandidātos un darbiniekos?
Anna Litvina
Fontes Līderības attīstības konsultante
Šobrīd daudzi runā par digitālās kompetences nozīmi nākotnē, taču reti kurš var pateikt, kas īsti ir digitālā kompetence? Semināra ietvaros apskatīsim mītus un patiesību par digitālo kompetenci, kā to novērtēt un attīstīt.
Dalība vebinārā
45 EUR + PVN
Psst! Ja paspēj pieteikties līdz
15.11.2020, cena dalībai seminārā ir
EUR 35 + PVN

(Pēc reģistrācijas un apmaksas veikšanas, saņemsiet reģistrācijas apstiprinājumu ar tiešsaistes norises detaļām)
Pieteikties vebināram
Aizpildiet pieteikuma formu un mēs ar Jums tuvākajā laikā sazināsimies.
Informācija par dalībnieku
*Uz norādīto e-pastu tiks nosūtīts rēķins, atgādinājums par vebināru un lektoru prezentācijas.
Apmaksa
Vebināra ieraksts notiek:
Gudrā rajona JAUNĀ TEIKA
kopstrādes un eksperimentu telpās Teikums

Gustava Zemgala gatve 78,
Biroju ēkā AUSMA,
2. stāvā

+371 2017 2099

birojs@smarthr.lv