Smart HR Starter Kit
Tools and tricks for successful HR
22. augustā, kopstrādes telpās "Teikums"
22. augustā kopstrādes telpās Teikums notiks cilvēkresursu un personāla vadības projekta SmartHR Latvija seminārs - SmartHR Starter Kit.

Pasaulei, kļūstot arvien digitālākai un automatizētākai, mainās darba specifika un vienlaicīgi palielinās arī cilvēku nozīme darbā. Arvien vairāk palielināsies darbinieku atbildību kopums – jābūt gataviem mainīt savu profilu, pielāgojoties aktuālajiem projektiem. Vērtīgākie būs tie darbinieki, kas būs elastīgi un ar specializāciju vairākās jomās. Tam visam līdzi mainās arī personāla vadības (HR) loma uzņēmumā, kā arī vispārējais pieprasījums pēc zinošiem HR speciālistiem. Karjeras analītiķi sagaida, ka nākotnē HR darbavietu skaits palielināsies, kā arī vidējie gada ienākumi personālvadības nozarē ir lielāki par valsts vidējo rādītāju.

Industrijai attīstoties, tā vienlaicīgi kļūst arvien komplicētāka. Jauna darba specifika pieprasa jaunus risinājumus un metodes personāla procesu vadībā. Palielinās personāla datu analītikas nozīme, un nozīme spējai tos pareizi interpretēt, paredzot tālāko attīstību. Palielinoties pieprasījumam, rodas arvien jauni risinājumu un pakalpojumu sniedzēji steidz izstrādāt atbilstošus rīkus un programmas, kas var atvieglot jau tā pilno un sarežģīto HR speciālistu ikdienu. Rodas arvien jauni darbinieku piesaistes kanāli un instrumenti. Datu kļūst arvien vairāk un datu aizsardzība sarežģītāka. Tā visa ir tik daudz, ka uzsākt karjeru personāla vadībā, vai mainīt karjeru uz personāla vadību, šķiet pārāk sarežģīti. Bet kas tad ir pats sākums?

Kas ir zināšanas, kas būtu jāapgūst jaunam HR speciālistam un kur tās apgūt? Kā mainīt karjeru uz personāla vadību, un kā tas ir izdevies citiem? Kādas svarīgas iemaņas ir būtiskas, un kuras var nodrošināt ārējie piegādātāji - kur tos meklēt?

Neatkarīgi no tā, vai darbojaties šajā sfērā jau gadiem vai arī esat domājis, kā uzsākt karjeru HR, uzzināsiet, kas ir svarīgākie rīki un zināšanas, kas būtu nepieciešamas veiksmīgam personāla vadības ekspertam? Kādas tehnoloģijas ir neaizvietojamas un kur tās meklēt?
Programma
Ceturtdiena, 22. augusts
Kopstrādes telpas Teikums
14:00 - 17:30
13:30 - 13:50
Reģistrācija un kafija
14:00 - 14:20
Ievads: par gudru personālvadību
SmartHR misija ir radīt komunikācijai un idejām atvērtu vidi, kur iegūt zināšanas, apmainīties ar pieredzi un veicināt kreatīvu ideju attīstību personāla un darba resursu pārvaldības jomā, lai veicinātu nozares attīstību Latvijā.
14.20-14.50
Kā izvirzīt mērķus un gūt panākumus HR darbā
Es dalīšos ar jums savā pieredzē, kā noteikt organizācijas HR izaicinājumus. Kā, balstoties uz analīzi izvirzīt gada mērķus, izstrādāt stratēģiju un darbības plānu mērķu īstenošanai. Kā smagi un atbildīgi strādāt komandā, un kopīgi nosvinēt uzvaras. Kā dzīvot vienu piepildītu dzīvi, kurā integrēti darbs, ģimene un personīgā izaugsme.

Savas profesionālās darbības laikā divdesmit gadu garumā strādāju uzņēmējdarbības vidē kā cilvēkresursu vadītāja, taču paralēli tam vienmēr ar entuziasmu mācīju HR Latvijas augstskolās un vairākos uzņēmumos.

Par direktores amatu Biznesa vadības koledžā: šis ir mans sapņu darbs, jo direktores darbā es koledžas attīstībai varu dot savu uzkrāto pieredzi un prasmes gan uzņēmējdarbības organizēšanā, gan cilvēkresursu vadībā, gan pedagoģiskajā darbā. Paldies par uzaicinājumu un ceru, ka mana pieredze jums būs noderīga!

14.50 - 15.20
Eksperts. BET - iesācējs HRā. Atziņas
Laura Sticere
Swedbank Darba devēja tēla un talantu piesaistes projektu vadītāja
Ne vienmēr personālvadības ekspertu karjera sākas ar pašu personālvadību. Tas ne pavisam nav slikti vai nepareizi. Iespējams, tieši otrādi - var dot citu skatu uz ierastiem HR procesiem un papildināt HR komandu ar kompetencēm, kādas ierasts sastapt citās nodaļās.
Cik viegli vai grūti ir mainīt nodarbošanās jomu, ja ir gadiem ilga specializācija citā? Kā HR pieņem kolēģi, kam NAV iepriekšējas pieredzes HRā? Kā izskatās HR no iekšpuses, ja esi tā pakalpojumus izmantojis līdz šim tikai kā klients? Laura dalīsies ar atbildēm uz šiem un iespējams citiem jautājumiem pēc sava pirmā profesionālā gada HRā.
15.20 - 16.00
Networking. Lietišķās komunikācijas iespējas
Jolanta Cihanoviča
TRIVIUMS vadības, sadarbības un komunikācijas trenere, praktizējoša psiholoģe
Sava attiecību tīkla veidošana un uzturēšana (networking) ir neatņemama lietišķās komunikācijas daļa, taču latviešu introvertajā vidē tas ir īpašs izaicinājums. Prasme risināt sarunu kā formālā, tā neformālā vidē palīdz gan personāla vadītāja pienākumu pildīšanai, gan paša tēla veidošanai. Tomēr bieži pat pieredzējuši vadītāji nepietiekami novērtē networking spēku, un neiegulda tīkla veidošanā un uzturēšanā regulāri.
16.00-16.30
Kafijas pauze
16.30 - 17.30
Darbnīcas
Kā sarēķināt ROI personāla vadībā?
Jānis Dubinskis
CakeHR Biznesa attīstības vadītājs
Centieni ieviest jaunus risinājumus un tehnoloģijas, lai pilnveidotu uzņēmuma ikdienas procesus ir ļoti jauki un atbalstāmi. TAČU brīdī, kad nonākam pie ieguvumu aprēķināšanas un izmaksu pamatošanas, ļoti bieži viss apstājas...

Viena no lielākajām problēmām, ar ko saskaras personāla vadītāji, ir iegūt augstākā līmeņa vadības atbalstu un uzticību - personāla nodaļu saredzēt kā būtisku partneri, nevis departamentu, kas būtībā paplašina finanšu izdevumus.

Savā darbnīcā Jānis atvilks aizkarus stratēģijai, praktiskiem piemēriem un piedāvās padomus tam, kā pamatot [un pārdot] vadībai HR tehnoloģiju ieviešanu.
Kā izveidot HR projekta framework?
Liesma Rijniece
Squalio produktu attīstības vadītāja
Ar ko sākt HR procesu automatizāciju? Visapkārt runā, ka HR vajag digitalizēt, papīra plūsmu samazināt, lai personāla speciālists var darīt svarīgākas lietas, bet kā?! Ar ko sākt? Cik tas viss maksās, un vispār, kā, lai pārliecina bosu, finanšu direktoru un vēl IT?
Squalio dalīsies ar savu pieredzi un kopīgiem spēkiem iziesim cauri visiem "business case" soļiem, kas palīdzēs jums uzsākt savu HR digitalizācijas projektu.

Kas jāzina personāldaļas vadītājam par datu aizsardzību?
Ivita Samlaja
ZAB Deloitte Legal zvērināta advokāte, sertificēta datu aizsardzības specialiste
Ivita pastāstīs par tipiskākajām kļūdām datu aizsardzībā, kas tiek pieļautas personāla jomā. Kas ir tas, ko darbinieks ir un nav tiesīgs pieprasīt? Kas ir "easy fix" – ko arī nespeciālists var izveikt savā uzņēmumā.
Dalība seminārā un ekspertu darbnīcās

60 EUR + PVN
Psst! Ja paspēj pieteikties līdz
11.08.2019, cena dalībai seminārā ir EUR 45 + PVN !

(Iekļauta kafijas pauze, diskusijas un lektoru prezentācijas pēc semināra)
Pieteikties Semināram
Aizpildiet pieteikuma formu un mēs ar Jums tuvākajā laikā sazināsimies.
Informācija par dalībnieku
*Uz norādīto e-pastu tiks nosūtīts rēķins, atgādinājums par semināru un lektoru prezentācijas.
Eksperta darbnīca
Izvēlieties ekspertu darbnīcu, kurā piedalīsieties semināra otrajā daļā.
Apmaksa
Seminārs notiek:
Gudrā rajona JAUNĀ TEIKA
kopstrādes un eksperimentu telpās Teikums

Gustava Zemgala gatve 78,
Biroju ēkā AUSMA,
2. stāvā

+371 2017 2099

birojs@smarthr.lv