Vebinārs: Kas notiek? Krīzes dati un fakti
Kā krīzei pielāgojas citi? Ko varam mācīties?
29. aprīlī notiks cilvēkresursu un personāla vadības konceptuālā projekta "SmartHR"
vebinārs - "Kas notiek? Krīzes dati un fakti".

Covid-19 pandēmijas izraisītā krīze ir radījusi daudz neskaidrību. Patlaban ir grūti aptvert tos izaicinājumus, kas būs jāpārvar krīzes laikā un pēc.

Vebināra laikā centīsimies atbildēt uz jautājumiem - kā krīzei pielāgojas citi? Ko mēs varam mācīties no citu pieredzes? Iepazīsimies ar jaunākajiem pētījumiem par darba tirgu, uzņēmumiem un ekonomiku, uzzināsim, cik un kādas ir darba tirgus izmaiņas - cik strauji ir samazinājies brīvo vakanču skaits un palielinājies darba meklētāju skaits. Būs iespēja iepazīties ar jaunākajiem pētījumiem, kā organizācijas pielāgojas krīzei Latvijā un arī globāli.

Vebināra skatītājiem būs iespēja iegūt pieredzi no Latvijas vadošo uzņēmumu pārstāvjiem un uzdot jautājumus tiešsaistē.
Programma
Trešdiena, 29. aprīlis
13:00 - 15:30

13:00 - 13:10
Ievads par SmarHR
SmartHR misija ir radīt komunikācijai un idejām atvērtu vidi, kur iegūt zināšanas, apmainīties ar pieredzi un veicināt kreatīvu ideju attīstību personāla un darba resursu pārvaldības jomā, lai veicinātu nozares attīstību Latvijā. Šobrīd, pielāgojoties situācijai, veicam visas nepieciešamās izmaiņas, lai nodrošinātu SmartHR formātu arī digitālā veidolā.
13.10-13.40
COVID-19 krīze pasaulē un Latvijā
Vīrusa uzliesmojums mainījis ierasto dzīves ritmu visā pasaulē. Cik lielā mērā sekas no cīņas ar vīrusu jau šobrīd redzamas ekonomikas rādītājos? No kā atkarīgs krīzes ilgums, un kādas ir prognozes par ietekmes uz ekonomiku apmēru?
13.40 - 14.10
Darba tirgus tendences Covid-19 apstākļos
Vēl pirms pāris mēnešiem tendences liecināja par darba tirgus izaugsmi, taču šobrīd saskaramies ar strauju darba tirgus atdzišanu Covid-19 apstākļos. Ir būtiski mainījies pieprasījums pēc darbaspēka, vienlaikus pieaudzis pieejamo kandidātu skaits tirgū un mainījusies personāla atlases ikdiena. Kāda ir jaunākā statistika attiecībā uz pieejamām vakancēm un pieteikumiem uz tām, kādas ir šībrīža aktuālās tendences personāla atlasē un iespējamās prognozes par tālāko darba tirgus attīstību, par to visu vairāk webinārā.
14.10 - 14.40
Kā organizācijas Latvijā darbojas ārkārtējas situācijas apstākļos?
Anta Praņēviča
Member of the board/Survey team leader, Fontes Vadības Konsultācijas
Brīdī, kad situācija gan lokālā, gan globālā mērogā mainās ļoti strauji, Fontes veica pulsa aptauju, ar mērķi noskaidrot, kādus pasākums veic organizācijas, lai pēc iespējas veiksmīgāk pārvarētu ārkārtējās situācijas apstākļus. Aptaujā par organizāciju darbību, darbinieku atlasi un atalgojumu, un darbu attālināti ārkārtējās situācijas apstākļos piedalījās 117 organizācijas, kas pārstāv dažādas nozares Latvijā. Šāda pati aptauja paralēli tika veikta arī Lietuvā, kur piedalījās 175 organizācijas. Webinārā dalīsimies ar aptaujas rezultātiem un salīdzināsim, kā atšķiras piegājieni Latvijā un Lietuvā.
14.40-15.10
How organizations react on Covid-19 globally?
Alastair Hall
Commercial Leader Career products at Mercer
At the time of writing, close to 2.2 million cases of COVID-19 have been reported globally from over 210 countries and territories. The rapidly changing situation is becoming hard to grasp, creating uncertainties about business continuity and deferring usual business decisions for a later time. How are companies reacting to the crisis situation globally and what steps are taking to support their employees today?
15.10 - 15.40
Paneļdiskusija par HR izaicinājumiem tuvākajā laikā
Dalība vebinārā:

25 EUR + PVN

(Pēc reģistrācijas un apmaksas veikšanas, saņemsiet uzaicinājumu pievienoties Facebook grupai, kurā tiks nosūtīts links tiešraidei)
Pieteikties vebināram
Aizpildiet pieteikuma formu un mēs ar Jums tuvākajā laikā sazināsimies.
Informācija par dalībnieku
*Uz norādīto e-pastu tiks nosūtīts rēķins, atgādinājums par vebināru.
Apmaksa
Seminārs tiek ierakstīts:
Gudrā rajona JAUNĀ TEIKA
kopstrādes un eksperimentu telpās Teikums

Gustava Zemgala gatve 78,
Biroju ēkā AUSMA,
2. stāvā

+371 2017 2099

birojs@smarthr.lv