Vebinārs: HR F*ck-up stories
Vebinārā piedalās:
17. decembrī kopstrādes telpās Teikums notiks cilvēkresursu un personāla vadības konceptuālā projekta "SmartHR" vebinārs - "HR F*ck-up stories".

Biznesā ļoti svarīga ir spēja ātri definēt pieļautās kļūdas, mācīties no tām un paredzēt to atkārtošanos nākotnē. Ir dzirdēts teiciens : "Vienkāršais veids ir mācīties no citu cilvēku kļūdām, sarežģītais – no savām kļūdām". Tāpēc šajā vebinārā drosmīgi runāsim par mūsu neveiksmēm un mācībām, kas gūtas ceļā uz pārmaiņām.

Šajā vebinārā apskatīsim medaļas otru pusi, nevis tikai veiksmes stāstus - 5 drosmīgi uzņēmumi dalīsies ar savu pieredzi un atziņām par pieļautajām kļūdām, lēmumiem un to, kā tas ir palīdzējis attīstīties.

Vebināra dalībniekiem būs iespēja iegūt pieredzi no Latvijas vadošo uzņēmumu pārstāvjiem, kā arī uzdot jautājumus ekspertiem tiešsaistē.
Programma
Ceturtdiena, 17. decembris
Ieraksts - kopstrādes telpas Teikums
14:00 - 15:50

14:00 - 14:10
Ievads: par gudru personālvadību
SmartHR misija ir radīt komunikācijai un idejām atvērtu vidi, kur iegūt zināšanas, apmainīties ar pieredzi un veicināt kreatīvu ideju attīstību personāla un darba resursu pārvaldības jomā, lai veicinātu nozares attīstību Latvijā.
14.10 - 14.30
Kā "covid" laikā viegli kļūt par ļaunu sievieti (vadītāju)?
Elīna Dobulāne
Managing Director at Golin Riga
Patiess stāsts par vadību un pieredzi Covid-19 laikā.
14.30-14.50
Kad rokas ir ātrākas par galvu!
Marta Siliniece
SIA OC VISION pārdošanas attīstības direktore
Ne vienmēr viss izdodas kā plānots un ne vienmēr viss tiek ieplānots. Kad dari darbu ar entuziasmu, bet nav kopīga mērķa. Kad domā citu vietā un nokļūsti neveiklā situācijā. Kad zini kā vajag, bet dari kā sanāk. Stāsti par iespēju pieredzi.
14.50 - 15.10
Kad no dubļiem līdz zvaigznēm viens solis
Ingrida Rone
Tet valdes locekle, Cilvēku un vides dienesta direktore
Jo pieredzējušāks esi, jo aizvien lielākas bailes kļūdīties, darot vai mācoties darīt ko jaunu, izejot ārpus savas komforta zonas. Savukārt, jaunībā kļūdies un tikai pēc tam padomā par iespējamām sekām, kas var būt diezgan nopietnas. Tik nopietnas, ka uz sanāksmi dodies jau ar atlūgumu rokās. Godīgums, drosme un atvērtība ir vērtības, kas man palīdzējušas neatkarīgi no gadu skaita pasē.
15.10 - 15.30
Kā nopietnu lietu pārvērst jokā un otrādi
Pašsaprotamas lietas saprot visi un tāpēc to skaidrošanai nav jātērē laiks. Pašsaprotami? Bet ja nu tas ir saprotami tikai tev pašam, nevis visai komandai? Tas būs stāsts par iekšejo komunikāciju, kurai nevajadzēja noiet greizi.
15.30-15:50
5 kļūdas, ko varēja novērst..
Ginta Gaumala
Training Lab izaugsmes trenere komunikācijas, klientu apkalpošanas un biznesa personības attīstības jomās, organizāciju psihologs, iedvesmas lektore
Vai šogad esat dzirdējuši par gadījumiem, kad
  • uzņēmums ieguldījis lidzekļus darbinieku apmācībās, bet pēc tam "viss iet pa vecam" un darbinieku paradumi nemainās?
  • labi iecerēta, bet nepilnīgi pārdomāta iekšējā komunikācija rada darbiniekos pretreakciju - no burkšķēšanas līdz sašutuma vētrai?
  • līdzšinējie darba apraksti un iekšējās kārtības noteikumi neietver, piemēram, temperatūras mērīšanu klientu plūsmā un arodbiedrība nostājas darbinieku pusē, kad viņi atsakās to veikt?
  • apmācību uzņēmums projekta ietvaros izstrādājis uzņēmuma kādu iekšējo procedūru, kura galu galā nestrādā, jo balstīta teorētiskos apsvērumos, nevis uzņēmuma izpētē?
  • darbinieki negribīgi piedalās jau sen ieplanotās, vadītāju apstiprinātās mācībās un nesaprot, priekš kam tas vajadzigs?
Vebināra ietvaros tiks apskatīti Latvijas situācijai aktuālie uzņēmumu 2020.gada personālvadības izaicinājumi pasaules pieredzē, kā arī idejas to iespejamajiem risinājumiem.
Pieteikties vebināram
Aizpildiet pieteikuma formu un mēs ar Jums tuvākajā laikā sazināsimies.
Informācija par dalībnieku
*Uz norādīto e-pastu tiks nosūtīts rēķins, atgādinājums par vebināru un lektoru prezentācijas.
Apmaksa
Vebināra ieraksts notiek:
Gudrā rajona JAUNĀ TEIKA
kopstrādes un eksperimentu telpās Teikums

Gustava Zemgala gatve 78,
Biroju ēkā AUSMA,
2. stāvā

+371 2017 2099

birojs@smarthr.lv