Kāpēc tas ir svarīgi?
Līdz brīdim, kamēr sociālajiem mēdijiem nebija tik lielas ietekmes uz sabiedrību, iespējams, ka tas arī nebija tik svarīgi, jo vienīgās sekas, kas bija, slikti komentāri no mutes mutē. Šobrīd ar viena klikšķa attālumu, ir viegli sniegt sliktas atsauksmes par uzņēmumu tādās vietnēs kā Linkedin, Twitter vai Facebook.
Speciālisti iesaka par kandidātu pieredzi domāt līdzīgi kā par klientu pieredzi. Ja jūsu organizācijas pakalpojums ir slikts, par to tiek sniegtas sliktas atsauksmes, par kurām varam lasīt internetā. Tas kā izturēsieties pret saviem kandidātiem atlases laikā, vistiešākā veidā atspoguļos jūsu attieksmi pret darbiniekiem un ietekmēs uzņēmuma tēlu. Labas pieredzes rezultāts būtu tāds, ka, pat ja darbinieks netiek pieņemts, viņš aiziet ar domu, ka šis ir foršs uzņēmums, kuru ieteikt citiem.