PRODUKTIVITĀTE
5 iemesli, kāpēc mazu uzņēmumu vadītāji izmanto laika uzskaites programmas
Kāpēc to vajadzētu darīt arī Jums
Daudzos mazos uzņēmumos nav personāldaļas, tāpēc tieši vadītājam ir jāuzrauga darba plūsma un darbinieku produktivitāte. Ir labi, ka mūsdienās ir neskaitāmi daudz rīku, kas var palīdzēt šajā procesā. Viens veids, kā sabalansēt uzņēmuma personāldaļas izvirzītos mērķus, ir, izmantot tādus laika uzskaites rīkus kā DeskTime.
Mēs izpildījām savu mājasdarbu – lai noskaidrotu, kāpēc vadītāji izmanto mūsu rīku, mēs aptaujājām 2000 DeskTime lietotājus un administratorus. Lūk, ir 5 galvenie iemesli, kāpēc mazo uzņēmumu vadītāji izmanto laika uzskaiti.
1. Darbinieku produktivitātes uzlabošana
Lielākā daļa respondentu (37%) atbildēja, ka vissvarīgākā laika uzskaites rīka funkcija uzņēmumiem ir darbinieku produktivitātes uzraudzīšana.

Mazo uzņēmumu īpašnieki paļaujas uz saviem darbiniekiem un tic, ka darbi tiks paveikti nevainojami – darbinieki tomēr ir vērtīgs resurss. Precīzi zinot, kā darbinieki pavada savu laiku, šis rīks jums palīdzēs saprast, kā vēl uzlabot darba plūsmu un produktivitāti.

2. Uzņēmuma rezultātu uzlabošana
Nav noslēpums, ka biznesa panākumi ir atkarīgi no darbiniekiem. Tāpēc neizbrīna fakts, ka otrs būtiskākais iemesls, kāpēc aptaujātie vadītāji izvēlas DeskTime, ir uzņēmuma rezultātu uzlabošana.

Respondenti atzina, ka, viņuprāt, ir svarīgi uzraudzīt darbinieku veikumu un pārliecināties, ka viņi pilda uzdoto, jo tas palīdz sasniegt mērķus ātrāk.

3. Darbinieku motivēšana paveikt uzdoto
Uzskaitot savas darba stundas, darbiniekiem palielinās atbidības sajūta par uzdoto. Viņi zina, kas no viņiem tiek sagaidīts, un, izmantojot laika uzskaites programmu, var sekot savam progresam.

Apziņa, ka arī citi var redzēt paveikto, var būt liels stimuls, lai paveiktu uzdevumus – neviens nevēlas būt visslinkākais darbinieks. Jo vairāk cilvēku uzņēmumā jutīs šādu atbildību par saviem uzdevumiem un laiku, jo, visticamāk, viņi priekšzīmīgi pildīs savus pienākumus.

4. Darbinieku uzraudzība
Darbinieki vislabāk jūtas, kad tiem ir nodrošinātas pašnoteikšanās tiesības. Viņi jūtas pārliecinātāki par sevi, kad priekšnieks uzticas viņu spējām paveikt darbu.

Mūsddienās arvien vairāk darbinieku izvēlas strādāt no mājām un novērtē brīvo režīmu. Tas, kā izrādās, var veicināt lielāku produktivitāti. Tomēr vadītājiem jebkurā gadījumā ir nepieciešams zināt, kādus uzdevumus katrs darbinieks veic - kas ir darbinieka aktuālais uzdevums. Laika uzskaite ir gudrs un ērts veids, kā sekot līdzi darbinieku gaitām, saglabājot darbinieku neatkarību.

5. Darbinieku salīdzināšana
Vai jūs jebkad esat vēlējies zināt, kurš no jūsu darbiniekiem strādā ar izciliem panākumiem un kuram grūtības sagādā pat paši vienkāršākie darba uzdevumi?

Pēdējais iemesls, kāpēc vadītāji izmanto DeskTime, ir, lai analizētu darbinieku panākumus. Vadītāji var salīdzīnāt darbiniekus komandas ietvaros. Tādā veidā vadītājs var saprast, kurš darbinieks ir visvērtīgākais un kuram ir nepieciešama ārēja iniciatīva, lai tiktu celtu darba rezultāti.

Darbinieku apmierinātība un produktivitāte ir priekšnosacījums veiksmīga biznesa vadīšanai. Tomēr, ja uzņēmumā nav personāldaļas, šos priekšnosacījumus var būt diezgan sarežģīti nodrošnināt.

Laika uzskaites rīki jums palīdzēs saprast, kā jūsu darbinieki tērē savu laiku un kādās jomās jūsu uzņēmumam nepieciešami uzlabojumi.

DeskTime