Kā liecina
Pulsetip aptaujas platformas rezultāti, lielākā daļa semināra apmeklētāju (
34%) uz semināru ieradās, lai iegūtu jaunas zināšanas par tēmu, noskaidrotu citu pieredzi par agriezeniskās saites iegūšanu un nodrošināšanu uzņēmumā (
24%), vai uzzinātu par aktualitātēm Latvijā (
24%). Tāpat arī semināru ameklēja uzņēmumu pārstāviji, kas vēlējās iegūt jaunus nozares kontaktus un rast risinājumu jau konkrētai situācijai uzņēmumā (
16%).
Lai arī vairumam semināra apmeklētāju uzņēmumos pēdējā jaunā vadības sistēma ieviesta pēdējo 12 mēnešu laikā, semināra dalībnieki savu un savu pārstāvēto uzņēmumu tehnoloģisko attīstību novērtēja ar 6,5 vidējo atzīmi.
Seminārā, gandrīz vienādās daļās, bija pārstāvēti uzņēmumi kā no maziem, tā vidējiem un lielajiem uzņēmumiem, kas norāda uz atgriezeniskās saites nozīmi uzņēmuma attīstībā, neatkarīgi no tā lieluma
.Juris Zalāns (CEO @
Benefits Latvija ) komentē:
"Tie, kas zina, noteikti piekritīs, ka dot un saņemt konstruktīvu Feedback nav viegli, taču tas var būt labākais veids, kā tikt pie vērtīgām atziņām ceļā uz progresu. Ja ne noslēdzot gadu, kad vēl būtu pēdējais brīdis par to aizdomāties."