Visvairāk atvaļinājumā nākas atbildēt uz telefona zvaniem ar darbu saistītos jautājumos, to norādījis turpat katrs ceturtais jeb 24% aptaujāto. Tāpat arī secināts, ka visbiežāk darba uzdevumus turpina veikt augstākā un vidējā līmeņa vadītāji. Savukārt, analizējot pēc darbības nozares, dati uzrāda, ka 70% mārketingā strādājošie nereti savu atvaļinājuma laiku velta arī darba lietām, kas ir augstākais rādītājs starp nozarēm.
Aptaujas dati atspoguļo, ka turpat katram otrajam sava atvaļinājuma laikā nākas veikt kādu ar darbu saistītu uzdevumu – atbildēt uz tālruņa zvaniem (24%), strādāt ar datoru (13%), atgriezties 1- 2 reizes darbavietā (8%), atgriezties darbavietā vairāk nekā 2 reizes atvaļinājuma laikā (3%), pārtraukt savu atvaļinājumu un atgriezties darbā pavisam (1%).
Pēc aptaujas datiem, visbiežāk sava atvaļinājuma laikā ar darbu saistītus uzdevumus turpina veikt 76% augstākā līmeņa vadītāji un 72% vidējā līmeņa vadītāji. Salīdzinoši retāk to dara, piemēram, zemākā līmeņa vadītāji 60%, speciālisti 44%, asistenti 50%, bet starp strādniekiem 25% norādīja, ka atvaļinājuma laikā ir bijuši ar darbu saistīti uzdevumi.