VEBINĀRS: 17.JŪNIJS
HR Speed dating 2.0
HR rīki, tehnoloģijas un pakalpojumi
Līdz šim atklātākā HR risinājumu prezentācija Latvijā!
Cik gan bieži nav nācies dzirdēt kādu sakām: "Vai nevarētu visus risinājumus vienā dienā apskatīt, nevis meklēt mēnešiem?"

Mēs sakām, ka var!

Tieši tāpēc 17.jūnijā 14:00 pasākuma "HR speed dating 2.0" ietvaros būs iespēja iepazīties ar Latvijas, Lietuvas un Igaunijas HR risinājumiem, noklausīties prezentācijas, uzdot atklātus jautājumus par izmaksām, ieviešanu u.c.
18
Uzņēmumi un risinājumi
Pasākumā piedalīsies uzņēmumi un risinājumi, lai parādītu labāko/jaunāko, ko var nodrošināt HR profesionāļiem Latvijā!
10
10 minūtes
Katram pakalpojuma sniedzējam būs tieši 10 minūtes laika, lai prezentētu sevi un atbildētu uz jautājumiem!
100%
Caurredzamība
Jā - šeit drīkstēs uzdot visus jautājumus, kurus vien vēlēsieties!
8 +
Darbnīcas
Pēc vebināra prezentāicjām ikvienam dalībniekam būs iepsēja pievienoties risinājumiem uz darbnīcām, lai jau plašāk uzzinātu par
HR Speed-Dating dalībnieki 17.jūnijā
Lai uzzinātu vairāk - SPIED UZ LOGO!
Catalyst - motivācijas, iesaistes un komandas saliedēšanas pasākumi online
Online, hibrīd vai klātienes motivācijas pasākumi. Ko darīt online? Vai tiešām online var norisināties kvalitatīvi darbinieki motivācijas, iesaistes, saliedēšanas pasākumi? Kādas iespējas šobrīd ir pieejamas, lai iedotu darbiniekiem jaunu enerģiju arī online vidē.

DARBNĪCA

Iespēja piedalīties 2020 un 2021. gada pārdotākajā online komandas saliedēšanas aktivitātē pasaulē: The Infinite Loop. Kopš online pasākumu sākuma, spēli ir izspēlējušas 6500 komandas, aptuveni 30 000 personas visā pasaulē. Infinite Loop tiešsaistes versija ir paredzēta attālināto komandu saliedēšanai. Uzdevuma laikā komandām aktīvi jāsadarbojas un jāsazinās savā starpā. Jo precīzāk spēlētājs apraksta problēmu, jo ātrāk pārējie komandas dalībnieki spēj atrast risinājumu. Infinite Loop laikā ir iespēja sasniegt dažādus mācību rezultātus - piemēram, uzdevuma laikā komandas uzlabo sadarbības un problēmu risināšanas prasmes, kā arī iepazīst viens otru un spēj strādāt kā efektīvāka komanda. 1,5h aktivitātes laiks paskrien nemanot. Neatkarīgi no tā vai tā ir 4 vai 500+ darbinieku liela komanda, visiem ir iespēja piedalīties vienlaicīgi vienā un tajā pašā aktivitātē.

Vairāk info: https://www.catalystteambuilding.lv/pasakumi/pasakums/the-infinite-loop-online
"Mobilly labumi"
"Mobilly labumi" ir lietotne, kas palīdz uzņēmumiem nodrošināt saviem darbiniekiem dažādus "labumus" (piemēram, pusdienas, optikas pakalpojumus, dāvanas u.c.) un ļauj pielāgoties dažādām darbinieku vēlmēm. Ar "Mobilly labumiem" iespējams ne tikai motivēt darbiniekus, ietaupīt personālvadītāju un grāmatvežu laiku, bet arī būtiski ietaupīt, jo nodrošinot pusdienas vai preces attālinātajam darbam, iespējams nodokļu izmaksu ietaupījums. Darbiniekiem "Mobilly labumi" ir ērts rīks – iespēja par pakalpojumiem norēķināties ar lietotni un uzņēmuma piešķirto naudu.
Kā tas strādā:
- Uzņēmums piešķir labumus
- Darbiniekiem pieejamie labumi redzami lietotnē
- Darbinieks izvēlas tirgotāju un veic maksājumu
- Uzņēmums 1 reizi mēnesī saņem rēķinu
Vairāk par "Mobilly labumiem" – labumi.mobillytx.com
Training Lab
Training Lab - uzņēmums, kas maina ieradumus un sniedz apmācību, biznesa konsultāciju un darbinieku labsajūtas pakalpojumus. Mēs ticam, ka cilvēkiem, mainot ieradumus un attieksmi, ir iespējams mainīt savus un uzņēmuma rezultātus. Tādēļ mēs esam kompānija, kas strādā ar pieredzes izglītības metodēm un nestandarta risinājumiem, lai mainītu ieradumus trīs sfērās - Biznesā, Komandā un Līdzsvarā.

SSP - Safe & Sound protocol - ir pasīva parūpēšanās par autonomās nervu sistēmas nomierināšanu un vienkārša, ikdienā ērti lietojama intervence, lai pasargātu savus komandas cilvēkus no stresa "klucīšu" uzkrāšanās un izdegšanas. Pēc SSP sesijām samazinās stresa un trauksmes līmenis un atjaunojas emocinālais līdzsvars un pārliecība, kā arī uzlabojas smadzeņu darbība, paaugstinās uzmanības un koncentrēšanās spējas un tiek novērti izdegšanas draudi.

DARBNĪCA
2021 gads. Izmērāmas veselības KPI – ceļš no izdegšanas uz labbūtību"

Dzīvojot "New normal" apstākļos jau vairāk nekā gadu, strādājot attālināti, mēs katrā uzņēmumā saskarāmies ar darbinieku produktivitātes izaicinājumiem, nogurumu, hronisku stresu, emociju vadības izaicinājumiem un arī izdegšanu. Daudzi darbinieki šobrīd ir ar "izlādētu" enerģijas akumulatoru.
1. Kādi 5 labbūtības instrumenti un metodes būtu jāievieš MUST Have katrā uzņēmumā
2. Kas kopīgs ugunsdzēsējiem, lēmumu pieņemšanai, epastu daudzumam pasta kastītē un sirds ritma variabilitātei. (SRV)?
3. Kādi ir jaunie KPI, kas tieši ietekmē uzņēmuma peļņu un jaunu produktu radīšanu un kuriem vajadzētu sekot līdzi ikdienā.
4. Kā dažādas intervences ( mūzika, gaisma utt) spēj uzlādēt darbinieku enerģijas akumulātorus un paaugstināt darbaspējas.
Manpower Latvija
Manpower Latvijā darbojas kopš 2006. gada, un ir viens no lielākajiem darbiekārtošanas pakalpojumu sniedzējiem Latvijas tirgū.

Mūsu klientiem piedāvājam plašu personāla pakalpojumu spektru, nodrošinot darbinieku atlases, novērtēšanas, personāla administrēšanas, pagaidu darbaspēka un personāla nomas pakalpojumus.

Mēs izmantojam augstākās kvalitātes sistēmas un uzticamas novērtēšanas procedūras, kas ļauj mums maksimāli ātri un efektīvi atlasīt vajadzīgos speciālistus.

Manpower klienti ir gan lieli starptautiski uzņēmumi, gan vidējā un mazā sektora uzņēmumi no dažādām nozarēm. Mums ir plaša pieredze, nodrošinot augsta līmeņa klientu apkalpošanu un klientu vajadzībām atbilstošus risinājumus.
Uzņēmuma radio
Ātrākais uzņēmuma iekšējās komunikācijas kanāls visiem, kas strādā attālināti - jebkurā vietā vai laikā! Tikai jūsu uzņēmuma mīļākās dziesmas 24h diennaktī, vadības paziņojumi, sveicieni kolēģiem, apsveikumi, kolēģu balss ziņas tiešajā ēterā,interaktīvas radio viktorīnas un daudz, kas cits! Tas ir, kas vairāk, kā tikai "pasākums" tas ir jauns, unikāls uzņēmumu iekšējās komunikācijas rīks!
Sympa HR
Sympa HR ir viegli lietojams un draudzīgs pilna cikla personāla vadības risinājums. Jau no paša sākuma Sympa HR ir iecienīta pateicoties tās elastībai, ērtajai lietošanai un dinamisko pārskatu veidošanai. Sympa HR nodrošina uzņēmumus ar vienotu un skaidri pārskatāmu informāciju par visiem personāla datiem, kā arī piedāvā neierobežotas integrāciju iespējas ar citām sistēmām. Sympa atbalsta uz datiem balstītu lēmumu pieņemšanu un palīdz automatizēt uzņēmumu ikdienas procesus.

MercerMarsh Benefits
Apdrošināšana atbilstoši uzņēmuma vērtībām.

DARBNĪCA
Sanākušie dalībnieki būs iedomāta uzņēmuma darbinieki. Uzņēmuma vērtības jau būs iepriekš nodefinētas. Darbnīcas laikā tiks veikta iedomātā uzņēmuma darbinieku aptauja, kur tiks noteikti darbiniekiem svarīgākie apdrošināšanas risinājumi. Tad ņemot vērā šos divus kritērijus – uzņēmuma vērtības un darbiniekiem svarīgāko, uz vietas tiks izstrādāti nosacījumi atbilstošai darbinieku apdrošināšanas programmai.
Viveo Health
Kvalitatīva un ātra veselības aprūpe Jūsu darbiniekiem. Izmantojot pašreizējās tehnoloģijas, Viveo Health acumirklī savieno darbiniekus klātienē ar ārstu, ļaujot mūsu speciālistiem novērtēt veselības stāvokli, noteikt nākamās darbības un rīkoties ar visu vizīšu datiem un dokumentiem.
Visma Talent Solutions
Vienots un inovatīvs risinājums talantu vadībai, kas ietver visus stratēģiski svarīgos aspektus darbinieku piesaistē, attīstībā un labāko talantu noturēšanā.

Risinājumā pieejamie moduļi nodrošina tādas vajadzības, kā: atlasi, ievadīšanu darbā, apmācības, sniegumu vadību, karjeras plānošanu, darbinieku atgriezenisko saiti, ar darbiniekiem saistīto plānošanu un atlīdzības.

HRB portāla risinājumi biznesa digitalizācijai
AGroup ir vadošais HR resursu un biznesa vadības sistēmas izstrādātājs un pakalpojumu sniedzējs Baltijas valstīs un Austrumeiropā, kuram uzticas vairāk nekā 550 uzņēmumi 22 valstīs. Mūsu produkts HRB Portāls digitāli pārveido biznesa un personālvadības procesus. Turklāt AGroup klienti tiek nodrošināti ar nepieciešamo juridisko un normatīvo atbalstu, kas ir īpaši novērtēts, radot drošu vidi biznesa izaicinājumiem.


DARBNĪCA
Personāla vadītājiem, kas ir digitāli proaktīvi, plāno veikt HR projektu digitalizāciju vai tikai domā par digitalizācijas ieviešanu savā kompānijā. Cik daudz darba var izdarīt paši darbinieki digitāli? HRB Portāls - spēcīgais rīks, kas dot HR papildspēkus, ietaupa laiku un resursus!
Efectio - darbinieku iesaistes platforma
Efectio ir darbinieku iesaistes platforma ar spēļošanas elementiem, kas paaugstina uzņēmuma produktivitāti un padara darbiniekus laimīgākus.

Neirozinātne ir atradusi veidus, kā mūsu smadzenēs dabiski sastopamos hormonus (neirotransmiterus) var izmantot, lai ar atzinību (punkti) un balvu palīdzību veicinātu mūs strādāt čaklāk un efektīvāk, pildot gan tiešos pienākumus, gan arī iesaistoties dažādās fiziskās, uztura, mācīšanās un socializēšanās aktivitātes.

DARBNĪCA
Efectio darbnīcā piedāvāsim kopīgi izveidot Efectio kontu un izpildīt dažus uzdevumus, lai redzētu platformas reālo darbību.
HRoptium / bonusakarte.lv
Bonusukarte.lv – ērts instruments, maksājumu karte darbinieku ēdināšanas izdevumu apmaksai, kas dod iespēju norēķināties jebkurā ēdināšanas iestādē, ļauj iztikt bez čeku ņemšanas/uzskaites un uz kura var atrasties arī darba devēja logo. Bonusu karti var izmantot arī daudzu citu labumu apmaksai, selektīvi, pēc darba devēja izvēles.

DARBNĪCA
"Bonusu karte" – visiem, kas vēlas uzzināt vairāk un kam ir kādi jautājumi par Bonusu kartes izmantošanas iespējām.
Prieks Darbā
Lielākā platforma Latvijā, kur vienu viet var atrast dažādu sfēru komandu saliedēšanas, izglītošanas un motivācijas pasākumus. Darbinieks ir uzņēmuma lielākā vērtība par kuru ikdienas ir jārūpējas, gan veselības, izglītības un emocionālā ziņā. Sākot no karikatūrista zīmējumiem 10 darbinieku kolektīvam līdz online lecijām vairākiem simtiem darbiniekiem. Vienmēr aktuāli pasākumi tematiskā ziņā un pielāgojami ikvienai klienta vēlmei.
Meetfrank - anonīmā darba meklētāju platforma
MeetFrank ir globāla pasīvo un aktīvo darba meklētāju platforma, kurā lietotāji ir anonīmi tiktāl, cik to izvēlas.
Frenks ir darba meklētāja slepenais palīgs, kurš ar izpētes algoritmu palīdzību atlasa un savieno relevantus darba piedāvājumus ar relevantiem kandidātiem.

* Tūlītēju čatu iespējas ar kandidātiem.
* Automatizētas intervijas.
* Kandidātu filtrēšana.
* Dažādu līmeņu komandas darbs vienā kompānijas profilā.

DARBNĪCA
Ko darīt, lai darba sludinājums strādātu? Kāpēc uz manu darba sludinājumu nepiesakās?

Kā izveidot pievilcīgu darba sludinājumu - knifi, triki un cilvēku lasītprasmes/uzvedības prakses, lai potenciālais kandidāts to gribētu izlasīt un pieteikties brīvprātīgi.
The 7 Habits FOR HIGHLY FOCUSED MEETINGS
GetFocused is your always learning Virtual Meeting Facilitator that empowers you to conduct highly effective & engaging remote meetings. We are on a mission to Destroy Pointless and Unproductive Meetings.

GetFocused, integrates with all your major video conferencing and project management tools, providing teams with insights & analytics to ensure every meeting matters and that everyone on the same page.

Our machine learning tool enables you to Rate, Review and Recognise meeting performance and engagement levels.


Workshop
The 7 Habits of Highly Focused Meetings Workshop.
  • Conduct Meetings with Purpose that build Trust in Teams
    Teams commit to pursue, progress & perform to their full potential.
  • Adapt your Remote Meeting Culture for Growth
    Tribal meeting cultures for your remote workforces to thrive!
  • Set the Right Meeting Type with the Right Meeting Purpose
    No purpose-no meeting. Reduce stress by uniting your remote teams proactively.
  • The 4 Stages of Focused Meetings
    Ensure everyone is on the same page and always end with a clear action point(s).
  • Measure the effectiveness & engagement of meetings.
    Creating feedback loops for continuous improvement.
  • Create Teams of People-Focused Players
    Understand People Focused Player qualities to enhance the development and questioning of ideas.
Darba vides transformācija
Darba vides transformācija: konsultācijas par biroja telpu pielāgošanu jaunās realitātes apstākļiem.

Kā veikt darba no mājām integrāciju ilgtermiņā, kādi faktori jāņem vērā prognozējot biroja izmantošanu, un vai uzņēmumam maz ir vajadzīgs tik liels birojs kā iepriekš.


DARBNĪCA
Darba vides transformācija
Biroji sāk gatavoties atdzimšanai. Tomēr, vai darbinieku plāni saskan ar biroja ambīcijām? Šajā laikā daudzi ir pārcēlušies uz dzīvi ārpus pilsētas, pieraduši lietderīgi izmantot laiku, kas iepriekš tika pavadīts ceļā uz darbu, iemācījušies efektīvāk plānot savu laiku un operatīvāk izrunāt lietas digitālajā vidē. Kas ir tie faktori, kas ietekmē, cik lielā mērā uzņēmuma komanda atgriezīsies uz darbu birojā, un kā tas ietekmē biroja platību, plānojumu un lomu?

Šajā darbnīcā secīgi iziesim cauri aktualiem novērojumiem strādājot ar vietējiem darba devējiem, kā arī iepazīstināsim ar pasaules vadošo ekspertu atzinumiem.

Darbinieku veselība un labsajūta kā mērķis
Kā veicināt darbinieku veselību un labsajūtu?
Kā saliedēt komandu? Kā iedvesmot cilvēkus?
Aktīvs, veselīgāks cilvēks ir produktīvāks un laimīgāks visos dzīves aspektos.

Stebby ir Baltijas lielākā labsajūtas platforma darba devējiem un darbiniekiem. Stebby mērķis ir veselīgāki cilvēki un sabiedrība. Interesantākas mūsu klientu labās prakses tapa tieši pandēmijas laikā.

DARBNĪCA
Darbnīcas laikā uz viena uzņēmuma piemēra izveidosim darbinieku veselības veicināšanas plānu.
GUAVA HR / Latvia
GuavaHR ir viedtālruņa un darbvirsmas lietotne – viegla un patīkama iekšējās komunikācijas platforma visiem vdarbiniekiem. Izveidojiet pievilcīgu un drošu darba vietu, izmantojot divpusēju saziņu ar visiem darbiniekiem - neatkarīgi no tā, vai viņi atrodas ražotnē, birojā vai noliktavā! GuavaHR ir pieejams un uz datiem balstīts iekšējās komunikācijas rīks uzņēmumiem ar darbaspēku bez darba galdiem!

DARBNĪCA
Jaunu tehnoloģiju pieņemšana. Kādas ir galvenās personāla vadības speciālistu bažas un ko uzrāda dati?

Darbnīcā tiks aplūkots jautājums par jaunas tehnoloģijas ieviešanu, kuras pamatā ir GuavaHR pieredze un dati, kas ir balstīti uz tūkstošiem darbinieku, kuri nestrādā birojā.
• Kādas ir visbiežākās personāla vadības speciālistu bažas saistībā ar jaunu tehnoloģiju ieviešanu un to pieņemšanu?
• Kāpēc ir svarīgi vākt datus adaptācijas procesā?
• Cik labi dažāda vecuma darbinieki izmanto modernās tehnoloģijas?
• Cik labi dažādu valodu darbinieki izmanto modernās tehnoloģijas?
• Kas padara tehnoloģiju viegli lietojamu?
Efektīvs algu aprēķins liela/vidēja/maza darbinieku skaita uzņēmumu grupā
Stabilā un sakārtotā uzņēmuma vidē algu aprēķina funkcija ir praktiski neredzama, taču uzņēmējdarbības nepārtrauktībai tā ir ļoti būtiska. Iesaistot algu aprēķina funkcijā pieredzējušu sadarbības partneri iespējams veicināt risku mazināšanu un vairot iespējamos ieguvumus. Mēs grāmatvedības ārpakalpojumu nodaļā no EY uzņēmuma Latvijā šobrīd aktīvi darbojamies analizējot lielākos izaicinājumus algu aprēķina procesos. Attiecīgi, esam izstrādājuši EY tehnoloģiju, kas ļauj integrēt personāla vadības sistēmu ar algu aprēķina sistēmu, piedāvā darbiniekiem iespēju skatīt savu algas lapiņu ne tikai elektroniski, bet arī mobilā aplikācijā, un ieguvuši sertifikāciju algu aprēķina procesu un kontroles sistēmai, ļaujot organizācijām realizēt sinerģijas, sasniegt visus funkcijas mērķus un koncentrēties uz stratēģiskām biznesa prioritātēm.

DARBNĪCA
Izaicinājumi algu aprēķina procesos. Darbnīcā piedāvājam apspriest jautājumus:
- kādas tehnoloģijas tiek izmantotas algu aprēķina procesā?
- kādas integrācijas pakāpe ir algu aprēķina procesam?
- cik cilvēku slodzes nepieciešamas algu aprēķinam liela/vidēja/maza skaita uzņēmumu grupā?

MUMS IR JAUNA VEBINĀRU PLATFORMA

Kas ir SmartHR.Digital?
SmartHR.Digital ir platforma, kurā dzīvo viss SmartHR digitālais saturs - skaties vebinārus gan TIEŠRAIDĒ, gan IERAKSTĀ, piedalies diskusijās un uzdod jautājumus ekspertiem!
Pieteikties Semināram
Aizpildiet pieteikuma formu un mēs ar Jums tuvākajā laikā sazināsimies.
Informācija par dalībnieku
*Uz norādīto e-pastu tiks nosūtīts rēķins.
Vai Jūs esiet reģistrējies/-jusies SmartHR.Digital sistēmā? (https://smarthrlatvija.thinkific.com/)
Vebinārs filmēts:
Gudrā rajona JAUNĀ TEIKA
kopstrādes un eksperimentu telpās Teikums

Gustava Zemgala gatve 78,
Biroju ēkā AUSMA,
2. stāvā

+371 2017 2099

birojs@smarthr.lv