Personāla tehnoloģiju konference | 2024 11 28 | Teodors, Gustava Zemgala gat. 74


HR TECH
SmartHR aicina jūs piedalīties personāla tehnoloģiju konferencē!
Dienas
Stundas
Minūtes
Sekundes


28. novembrī aicinām uz HR konferenci par jaunākajām HR tehnoloģijām “HR TECH”.

HR tehnoloģijas ir spēks, kas maina veidu, kā organizācijas piesaista, pārvalda un attīsta talantus. Konferencē galvenā uzmanība tiks pievērsta tam, kāpēc HR tehnoloģijas nav tikai tendence, bet gan būtisks ilgtermiņa panākumu elements. HR TECH konferencē ne tikai dzirdēsiet uzņēmumu labāko praksi, bet arī uzzināsiet, kā tie izmanto HR tehnoloģiju spēku personāla procesos.


Jūs dzirdēsiet prezentācijas par šādām tēmām: darbinieku motivācija, vadība, psiholoģiskā drošība, HR tehnoloģiju projekti un to ieviešana u. c. Uzskatām, ka prezentācijas par iepriekš minētajām tēmām sniegs Jums nepieciešamās zināšanas un iespēju iepazīties ar HR rīkiem, kas ir būtiski, lai saglabātu līderpozīcijas konkurētspējīgā HR jomā.


“HR TECH” konferencē uzzināsiet par plašu personāla rīku un programmatūras klāstu, tostarp par pretendentu izsekošanas sistēmām (ATS), mācību vadības sistēmām (LMS), CoreHR risinājumiem un daudziem citiem.


Uz tikšanos HR TECH!



Konferences programmas 1. daļa
08:50 – 11:30
08:50 – 09:00
08:50 – 09:00
Ierašanās
09:00 – 09:30
09:00 – 09:30
DPD Latvija pieredzes stāsts darba aizsardzības procesu digitalizācijā
Gunda Laizāne, DPD Latvija personāla vadītāja
Gunda Laizāne prezentācijā dalīsies ar DPD Latvija pieredzi, digitalizējot un automatizējot darba aizsardzības un vadības procesus. Viņa stāstīs par ieviestajiem risinājumiem, kas palīdz uzlabot darba drošību un procesu efektivitāti uzņēmumā, izmantojot modernās tehnoloģijas un automatizācijas priekšrocības.
09:30 – 10:00
09:30 – 10:00
LPP pieredzes stāsts atlases procesu digitalizācijā
Andra Luksa Urtāne, LPP Latvia Cilvēkresursu nodaļas vadītāja
Andra Lukša - Urtāne prezentācijā dalīsies ar LPP Latvia pieredzi, digitalizējot atlases procesus. Viņa izskaidros, kā digitalizācija ir palīdzējusi uzlabot efektivitāti un atvieglot darbinieku atlases procesu, kā arī dalīsies ar praktiskiem piemēriem un sasniegtajiem rezultātiem.
10:00 – 10:30
10:00 – 10:30
Grindeks pieredzes stāts HR procesu digitalizācijā
Zane Škutte, Grindeks cilvēkresursu un komunikācijas vadītāja
Zane Škutte vadīs prezentāciju par Grindeks pieredzi, digitalizējot HR procesus ar SAP. Viņa dalīsies ar praktiskiem piemēriem, kā uzņēmums ir integrējis SAP sistēmu, lai optimizētu personāla vadību, uzlabotu datu pārvaldību un efektivizētu darba procesu
10:30 – 11:00
10:30 – 11:00
Cilvēcīgi par tehnoloģijām un uzņēmumu cilvēkiem: Personāla procesu digitalizācija cilvēkresursu vadībā
Ilze Ošiņa – ELVA Klientu attiecību vadītāja

Inese Hartmane – BTA Baltic Insurance Company Personāla projektu vadītāja
Saruna par BTA Baltic Insurance Company pieredzi, ieviešot personāla pašapkalpošanās portālu Panorama 365, algu aprēķina un personāla pārvaldības risinājumu Dynamics 365 Business Central. Sarunas laikā Inese Hartmane dalīsies ar praktiskiem piemēriem un ieskatiem par to, kā šie risinājumi ir uzlabojuši personāla procesus, padarot tos efektīvākus un lietotājam draudzīgākus. Uzzināsiet, kā digitalizācija var palīdzēt optimizēt ikdienas darbības, uzlabot darbinieku pieredzi un veicināt uzņēmuma izaugsmi.
11:00 – 11:30
11:00 – 11:30
EDIC pieredzes stāsts par finanšu piesaisti HR projektiem
Ilze Raudiņa, Digitālo projektu vadības vadītāja
Ilze Raudiņa ir pieredzējusi digitālo projektu vadītāja, kas palīdz uzņēmumiem attīstīt un īstenot inovatīvus digitalizācijas risinājumus. Viņa dalīsies ieskatos par to, kā uzņēmumi var pilnveidot procesus, izmantojot digitalizāciju, kā arī par iespējām piesaistīt ES finansējumu šo projektu realizācijai.

11:30 – 12:30
11:30 – 12:30
Pusdienu pārtraukums / HR risinājumu pitch prezentācijas
Pusdienu pārtraukuma laikā aicinām jūs nākt un baudīt maltīti, kas paredzēta tikai konferences dalībniekiem, un pēc tam aprunāties ar citiem dalībniekiem un veidot nozīmīgus kontaktus. Kā arī pārtraukuma laikā prezentāciju zālē būs iespēja noskatīties HR risinājumu pitch prezentāciju video
HR TECH Darbnīcas
Iedvesmojies no spīkeriem un iepazīsti cilvēkresursu tehnoloģiju pasauli! Laipni lūgti pasākumā HR Tech, kur jūs tiksieties ar dažādiem HR tehnoloģiju ekspertiem un uzzināsiet vairāk par dažādām HR platformām un rīkiem.

No darbā pieņemšanas tehnoloģijām līdz vadības rīkiem lielām organizācijām

Konferences programmas 2. daļa
Konferences otrajā daļā notiks darbnīcas, kopumā 6 dažādas darbnīcas!

13:00 - 14:00 - pirmās 3 darbnīcas
14:00 - 14:15 - pārtraukums
14:15 - 15:15 - nākamās 3 darbnīcas

Darbnīcas
13:00-14:00 – I daļa
14:15-15:15 – II daļa
13:00 – 14:00
13:00 – 14:00
Mākslīgais intelekts HR procesos
Jānis Bēniķis, AI Master Lab pārstāvis, IT projektu vadītājs un MI vizionārs
Šajā praktiskajā darbnīcā, ko vadīs Jānis Bēniķis, IT projektu vadītājs un mākslīgā intelekta risinājumu eksperts, HR speciālistiem būs iespēja iepazīties ar jaunākajiem mākslīgā intelekta rīkiem un to praktisko pielietojumu personāla vadībā. Ar bagātu pieredzi IT jomā un proaktīvu skatījumu uz digitālajām tendencēm, Jānis sniegs ieskatu par AI risinājumiem, kas uzlabo datu analīzi, atvieglo personāla atlasi un palīdz optimizēt darbinieku iesaistes analīzi.

Dalībnieki uzzinās, kā mūsdienu AI rīki var atvieglot ikdienas HR uzdevumus, sākot no pārskatu veidošanas līdz sarežģītu datu analīzei izmantojot lielo valodas modeļu (LLM) priekšrocības. Šī darbnīca būs orientēta uz dažādām AI tehnoloģijām un risinājumiem, kas ļaus HR profesionāļiem pieņemt datos balstītus lēmumus un efektīvi pārvaldīt personāla procesus.
13:00 – 14:00
13:00 – 14:00
Kā aprēķināt cilvēkresursu iniciatīvu ieguldījumu atdevi (ROI)?
Juris Zalāns - Smart HR Izpilddirektors un valdes loceklis Latvijā un Lietuvā
Vai plānojat ieviest jaunu cilvēkresursu programmatūru? Iespējams, jūs apsverat atlases rīku, mācību pārvaldības platformu vai pat "CoreHR" risinājumu?
Pievienojieties praktiskai darbnīcai, kurā mēs pētīsim, kā aprēķināt un maksimāli palielināt ieguldījumu atdevi (ROI), kas saistīta ar cilvēkresursu digitalizācijas iniciatīvām. Darbnīcā jūs iepazīsieties ar praktiskām stratēģijām un metodēm, kā novērtēt un palielināt cilvēkresursu digitalizācijas centienu vērtību. Diskutēsim par izmaksu ietaupījumu aprēķināšanu, produktivitātes pieauguma novērtēšanu un analizēsim gan taustāmās, gan netaustāmās priekšrocības, ko digitālā transformācija sniedz jūsu organizācijai.
Darbnīcā kopā apskatīsim digitalizācijas labo praksi, strādāsim ar reāliem digitalizācijas procesu piemēriem un kopā mēģināsim atrast atbildes uz interesējošiem jautājumiem.
13:00 – 14:00
13:00 – 14:00
Change management in HR projects - How to ensure the success of HR initiatives (Pārmaiņu vadība cilvēkresursu projektos - kā nodrošināt cilvēkresursu iniciatīvu panākumus)
Liis Paemurru - Pārmaiņu vadības konsultante, Change Partners
Šajā aizraujošajā stundu ilgajā darbnīcā mēs pievērsīsimies pārmaiņu vadības reālajai izmantošanai. Neatkarīgi no tā, vai jūs strādājat pie cilvēkresursu sistēmas ieviešanas, pilnveidojat procesus vai veicat kultūras maiņu, šis seminārs ir izstrādāts atbilstoši jūsu projektiem un izaicinājumiem.
Uzziniet, kā vadīt savu organizāciju un tās darbiniekus pārmaiņu laikā, mudinot viņus pieņemt, pieņemt un uzturēt jaunus darba veidus. Mēs iepazīsimies ar pārbaudīto Prosci metodoloģiju, pasaulē visplašāk izmantoto pārmaiņu vadības sistēmu, un praktiski izmantosim tās efektīvos rīkus.
Paņemiet līdzi savus jautājumus, dalieties pieredzē un gūstiet praktiskus padomus un rīkus, lai pārliecinoši pārvaldītu pārmaiņas. Pārvērsīsim izaicinājumus par iespējām kopā.
15 min. pārtraukums, lai sagatavotos otrai daļai
14:15 – 15:15
14:15 – 15:15
Personāla atlases un novērtēšanas procesā svarīgākās lomas: vadītājs un komanda — kā viņus iesaistīt?
Artūrs Bļinovs, Human Source izpilddirektors un Ervīns Čukurs, Human Source līdzīpašnieks, valdes loceklis
Šajā meistarklasē tiks aplūkota HR vadītāja, uzņēmuma vadītāja un komandas loma personāla atlases un darbinieku novērtēšanas procesos. Dalībnieki uzzinās, kā cieša sadarbība starp atlases speciālistiem un vadītājiem palīdz sagatavot precīzākus, organizācijas vajadzībām atbilstošus un kandidātiem saprotamus darba sludinājumus. Tiks analizēts, kā vislabāk novērtēt kandidātu personības iezīmes, vērtības un attieksmi pret organizāciju, kā arī kā kandidāti var iepazīties ar vadītājiem jau atlases procesā. Meistarklases laikā tiks izcelta arī vadītāja un potenciālā darbinieka savstarpējo gaidu jau laicīga apzināšana.
14:15 – 15:15
14:15 – 15:15
Creating a Highly Effective Team (Ļoti efektīvas komandas izveide)
Vlad Plaskov, “Behavency” dibinātājs
Ikviens taču vēlas, lai komandas būtu augsti efektīvas, vai ne? Lielākā daļa no mums uzskata, ka mums tādas ir. Bet vai tā ir patiesībā? Augsti efektīvu komandu raksturo psiholoģiskā drošība, uzticēšanās, optimāls lomu sadalījums, skaidri mērķi, atbildība, apņēmība un efektīva resursu izmantošana, kā rezultātā veidojas lieliska iekšējā sadarbība. Bet tas vēl nav viss. Efektīvas komandas arī labi strādā kopā. Tātad, kā izveidot šādu komandu?

Ir trīs jomas, kurām jāpievērš uzmanība: sociāli emocionālā, operatīvā un pārmaiņu pārvaldība, un visas tās ir būtiskas, lai sasniegtu augstu sniegumu.

Šajā sesijā mēs īsi apspriedīsim šos trīs veiksmes faktorus un pēc tam iedziļināsimies “sociāli emocionālajā” faktorā. Uzsverot psiholoģiskās drošības nozīmi, kas ir atklātas komunikācijas un inovācijas pamatā, mēs apspriedīsim, kā drošas vides radīšana ideju apmaiņai un riska uzņemšanai palielina iesaistīšanos, radošumu un produktivitāti. Visbeidzot, noslēgsim ar jautru aktivitāti, kas izgaismos potenciālos komandu slazdus.
14:15 – 15:15
14:15 – 15:15
Darbnīca: "Struggling to Go Digital with Your Training? Let’s Change That!" (“Grūtības ar digitālo apmācību? Mainīsim to!”)
Marko Venē - Coursy.io biznesa attīstības vadītājs, Agu Remmelg - Coursy.io izpilddirektors
Šajā visaptverošajā 1 stundas garajā darbnīcā Marko Venē, biznesa attīstības vadītājs, un Agu Remmelgs, Coursy.io izpilddirektors, iepazīstinās jūs ar procesu, kā pārveidot tradicionālās mācību programmas par saistošu un efektīvu digitālo pieredzi. Neatkarīgi no tā, vai esat jaunpienācējs digitālās apmācības jomā vai vēlaties uzlabot esošās iniciatīvas, šajā sesijā sniegsiet noderīgas atziņas un praktiskus rīkus, kas palīdzēs jums gūt panākumus.

Marko un Agu aplūkos galvenos aspektus, piemēram:

  • Pareizās mācību sistēmas un rīku noteikšana, kas pielāgoti jūsu organizācijas vajadzībām.
  • Pārbaudīts modelis un paraugprakse saistoša e-mācību satura izveidei.
  • Ieskats, kas gūts, izstrādājot labāko kiberhigiēnas e-kursu Baltijas reģionā.
Darbnīcas beigās jums būs skaidrs ceļvedis mācību procesu digitalizācijai un zināšanas, kā efektīvi īstenot šīs stratēģijas, nodrošinot, ka jūsu organizācijas mācību un attīstības iniciatīvas ir gatavas nākotnei.

HR Tech lounge stendi
11:00 – 13:00
Konferences laikā uzņēmumi prezentēs dažādas cilvēkresursu tehnoloģijas un rīkus. Prezentācijas notiks latviešu un angļu valodā. (tikai klātienē)
Coursy.io
Coursy ir Baltijas vadošā automatizētā e - mācību sistēma, kas paātrina un sistematizē darbinieku integrāciju, izglītību, apmācību, novērtēšanu, sertifikāciju.

Sunstar Group

Balstoties uz starptautisko pieredzi Sunstar Group darba aizsardzības jautājumus

organizējam kā vienotu algoritmu.



VISMA
Ar kompānijas radīto IT risinājumu palīdzību darbību efektivizē LR ministrijas, pašvaldības, valsts iestādes, slimnīcas, kā arī daudzi lieli, vidēji un pat nelieli uzņēmumi.
Teamdash
“Pateicoties Teamdash programmatūrai, jūs atradīsiet vairāk kvalificētu kandidātu un pieredzēsiet daudz mazāk stresa.

TalentBe

Specializējas darbinieku pieredzes un labbūtības uzlabošanā, vadītāju un darbinieku attīstībā un organizāciju izpētē.



Avokaado
Dokumentu aprite vienotā platformā kas nodrošina pilnīgu atbilstību uzņemuma iekšējiem noteikumiem un GDPR prasībām un kas integrējas ar esošajām informācijas sistēmām (HRIS, ATS, utt.).
ELVA Baltic

Automatizēti personāla vadības procesi, kas mazina personāla vadītāja ikdienas izaicinājumus un atvieglo dzīvi uzņēmuma darbiniekiem.

Bonusukarte

Bonusu karte ir personalizēta maksājumu karte 24/7 ēdināšanas un ārstniecības izdevumu apmaksai jebkurā tīkamā

ēdināšanas un vēlamā ārstniecības iestādē.

Biuro
Biuro ir pagaidu nodarbinātības un darbā pieņemšanas uzņēmums Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Piedāvā pagaidu darbu nekvalificētiem darbiniekiem, kvalificētiem darbiniekiem, speciālistiem dažādās darba jomās.
Recrur
Izveidojiet pats savu personāla atlases sistēmu un pārvaldiet kandidātus jau pirms pirmās saziņas.Pārvaldot visu procesu vienuviet, tiek nodrošināts, ka visi kandidāti ātri saņem atbildi un visas iesaistītās puses iegūst skaidru pārskatu par darbībām, kas tiek veiktas ar kandidātu.
Peero

Veicina dinamisku darbavietas kultūru, izmantojot gamifikāciju, veicina sasniegumu un komandas darba sajūtu, izmantojot tūlītēju savstarpēju atzinību un

apbalvojumus.

peopleforce

“Viss vienā” HR platforma, lai pārvaldītu visu darbinieku pieredzi

Automatizējiet laikietilpīgus ikdienas uzdevumus un ļaujiet savai komandai koncentrēties uz biznesa mērķiem.

TripodLink

Palīdzēt jums augt ir mūsu galvenais mērķis un aizraušanās. Tripod Link personāla vadības ekspertu komanda palīdzēs jums piesaistīt un atlasīt spēcīgākos talantus tirgū un pielāgot labākās metodes un personāla risinājumus ilgtspējīgai izaugsmei.

Change Partners

Change Partners ir konsultāciju un apmācību uzņēmums, kas palīdz organizācijām sasniegt stratēģiskos mērķus caur starptautiski atzītu biznesa risinājumu ieviešanu. Igaunijā uzņēmums strādā no 1997. gada, Latvijā un Lietuvā uzsāka darboties 2022. gadā.

AGroup

Personāla digitalizācija pakalpojumu un programmatūras nodrošinātājs Latvijā, Igaunijā, Lietuvā un Polijā - Ietaupiet laiku un naudu, vienkāršojiet procesus, pilnvarot darbinieku pašapkalpošanos, optimizējiet manuālo un papīra darbu, ievērojiet vietējos tiesību aktus

Alma Career

Pateicoties plašajam pakalpojumu klāstam darba devējiem un darba ņēmējiem, augsta līmeņa klientu servisam, inovācijām nozarē, augstajai zīmola popularitātei un uzticamībai, kā arī profesionālajai komandai, Alma Career Latvia ir attīstījies par vadošo interneta personāla atlases pakalpojumu sniedzēju Baltijas valstīs.

Stebby
Stebby ir unikāla vide, lai īpaši rūpētos par Tavu darbinieku labsajūtu. Vari to izmantot kā rīku, lai ātri un ērti pārvaldītu pabalstus un priekšrocības, pielāgojot savu darbinieku individuālajām vajadzībām. Ko vēl kā darba devējs vari iegūt no Stebby?


Biļetes cena - 179 EUR + PVN
Early-bird biļetes līdz 15. novembrim izpirktas
Cenā ietilpst: prezentācijas, dalība tehnoloģiju mini-expo, dalība darbnīcas, kafijas pauzes ar uzkodām un atspirdzinošiem dzērieniem.

Attālinātā biļete: 97 EUR + PVN (*nav darbbnīcu, tikai prezentācijas)
Pasākums notiks:
Teodors, Gustava Zemgala gat. 74, Vidzemes priekšpilsēta, Rīga, LV-1039

+371 2017 2099

birojs@smarthr.lv