24.marts 2022.gads
VEBINĀRS: Iekšējā komunikācija / Internal Communication
24.martā norisināsies "SmartHR" komandas rīkotais ikmēneša vebinārs: Iekšējā komunikācija / Internal Communication!

Ne vienā vien grāmatā minēts, ka uzņēmuma sākums un gals meklējams komunikācijā, ko vēl vairāk mums pierādīja pandēmija, attālinātā darba ēras sākums un šī brīža notikumi Ukrainā. Šajā izaicinājumu un pārmaiņu laikā uzņēmuma iekšējā komunikācija ir veiksmes stūrakmens, tāpēc vebinārā dosim iespēju atbildēt uz jautājumiem: kā veidot veiksmīgu komunikāciju? Kam tas jādara un ko īsti komunicēt? Kādas ir jaunākās iekšējās komunikācijas tendences un jaunākie digitālie rīki to nodrošināšanā?

Vebināra dalībniekiem būs iespēja iegūt pieredzi no dažādiem speciālistiem, kā arī uzdot jautājumus ekspertiem tiešsaistē.

Vebinārā uzstāsies:
Ceturtdiena, 24. marts
Vebinārs, tiešraide: 14:00
14:10 - 14:35
What to do to have a great Internal Communication. Findings from interviews with best adopters, most active and highest engaging companies in GuavaHR platform.
Taavi Toots
GuavaHR Cofounder & CEO
In IC there's no single recipe for success. Yet, some things work better than others. We had conversations with our companies that have succeeded to do their best to adopt, keep users active, and make them contribute to our IC platform. In my presentation, I'll share findings to have practical ideas and more value out of your IC.
14:35 - 15:00
Iekšējā komunikācija emocionāli saspringtā laikā
Ieva Zaumane
Iekšējās komunikācijas stratēģe/ uzņēmuma "Ieva Zaumane Systemic Change" valdes locekle
Uzņēmumu vadības šobrīd piedzīvo apstākļus, kad iekšējo vidi veido nenoteiktība un eskalētas emocijas. Tajā pašā laikā ir jāspēj sasniegt izvirzītos mērķus un radīt apstākļus, kuros darbinieki ir spējīgi produktīvi strādāt. Komunikācijas prakse ar darbiniekiem var padziļināt krīzi. un tā var arī palīdzēt mobilizēt iekšējos resursus un nomierināt darbiniekus. Šajā seminārā par to, kas šobrīd ir jāņem vērā vadītājiem, īstenojot iekšējo komunikāciju, un kas ir galvenie aspekti iekšējās vides "veseļošanā".

Profesionālā darbība teju 20 gadus bijusi saistīta ar komunikācijas vadību organizācijās. Pēdējos desmit gadus īpaša uzmanība uz uzņēmumu iekšējām vidēm - komunikāciju, attiecībām, kultūrām un pārmaiņu procesiem. Šobrīd Ieva konsultē uzņēmumu vadītājus par efektīvākajām iekšējās komunikācijas un darbinieku iesaistes praksēm, trenē vadītāju komunikācijas līderību, veic iekšējās komunikācijas auditus un palīdz izstrādāt jēgpilnas iekšējās komunikācijas stratēģijas.
15:00 - 15:25
Lielo atklāsmju laiks
Ginta Gaumala
Bc Psych, MBA, Training Lab trenere
Ja mēs domājām, ka 2020. un 2021. gadi bija izaicinoši, mēs vēl nebijām nokļuvuši 2022. gadā… (no Twitter)

* Ko iekšējās komunikācijas kontekstā uzņēmuma un personāla vadītājiem un speciālistiem vērtīgi paturēt prātā laikā, kad autentiskums un uzticamība ir kļuvuši par kritiskiem faktoriem darbinieku izvērtējumā, kā viņi izvēlas savu darba vietu un atrod profesionālu un personisku piepildījumu?
* Kā tulkot uzņēmuma kultūras izmaiņu domāšanu darbiniekiem saprotamajā darbību valodā?
* Kā izmaiņas uzņēmumā pārtop pārmaiņu vadības projektā?
* Kādu lomu ieņem empātiskā komunikācija kā vadītāja prasmju komplekts?
* Kā palīdzēt vadītājiem un darbiniekiem attīstīt aktuālo nenoteiktības tolerances kompeteneci?
15:25 - 15:50
Eleving Group Pieredzes stāsts - ikdienas komunikācija neparedzētos apstākļos
Anita Kalniņa
Group Chief Human resource Officer
Neviens nevarēja paredzēt, vai pat iedomāties notikumus, kas pirms dažām nedēļām satrieca pasauli. Tam, kā rīkoties nebija nedz instrukcijas, nedz pamācības. Dalīšos ar mūsu Eleving Group pieredzes stāstu par prioritātēm, plāniem un rīcību neparedzētos apstākļos.
Pieteikties Semināram
Aizpildiet pieteikuma formu un mēs ar Jums tuvākajā laikā sazināsimies.
Informācija par dalībnieku
*Uz norādīto e-pastu tiks nosūtīts rēķins.
Vebināra ieraksts notiek:
Gudrā rajona JAUNĀ TEIKA
kopstrādes un eksperimentu telpās Teikums

Gustava Zemgala gatve 78,
Biroju ēkā AUSMA,
2. stāvā

+371 2017 2099

birojs@smarthr.lv