26.04.2018.
kopstrādes telpās "Teikums" notiks cilvēkresursu un personāla vadības konceptuālā projekta "SmartHR" seminārs par
personālvadības un vadības stratēģisku sadarbību. Ko dara uzņēmumu vadītājs? Izpilddirektors, direktors, CEO (juridiski vai de facto) - tie ir nosaukumi, kas slēpj pozīciju ar vislielākajām iespējām un reizē arī pienākumiem. Stratēģijas un virziena noteikšana, uzņēmuma kultūras, vērtību un uzvedības modelēšana un noteikšana, kapitāla piešķiršana uzņēmuma prioritātēm un, iespējams, pats galvenais - vadošās komandas izveide. Vadītāja loma gadu laikā palikusi gana tieša un nemainīga.
Kā ir ar HR jeb "personālvadību"? Šī ir struktūrvienība, kuras pienākumi un mērķi, iespējams, visvairāk transformējušies pēdējo gadu laikā. Bieži vien uzņēmumos personāla vadības nodaļa ir kā "universālais kareivis", kas dara visu, sākot ar darbinieku atrašanu, darbinieku piesaistes mārketinga kampaņu organizēšanu, darbinieku tehnisko zināšanu nodrošināšanu un apmācībām, komunikācijas uzturēšanu ar visām uzņēmuma struktūrvienībām un sagatavoto stratēģisko plānu izpildi. Taču kas ir tas, ko sagaida no veiksmīgas personāla daļas?
Kāda ir mūsdienu personālvadības loma uzņēmuma attīstībā - vai tai ir izpildfunkcija, vai arī HR var būt uzņēmuma stratēģiskais partneris? Kādi ir pienākumi un kāds ir rezultāts, kas būtu jāsasniedz? Un kā uzņēmuma vadītāji uztver personālā ieguldītas investīcijas, un kā vērtē to rentabilitāti?