Seminārā bija pārstāvēti uzņēmumi kā no maziem, tā vidējiem un lieliem uzņēmumiem, kas norāda uz tendenci meklēt arvien jaunus rīkus un metodes, lai piesaistītu, iesaistītu un noturētu ne tikai potenciālos, bet arī esošos darbiniekus.
Personāla vadības un mārketinga nodaļas ir vērstas uz vēlamās rīcības motivēšanu. Lai to panāktu, abās pusēs sākotnēji jāizprot cilvēki un cilvēku psiholoģija, domāšana, uzvedības paradumi. Arvien vairāk uzņēmumu sāk apzināties personālvadības un mārketinga sadarbības iespējas un tās sniegtās priekšrocības - efektīvāka izpilde, lielāka produktivitāte, inovāciju ieviešana. Katrā jomā pastāv prasmju un spēju kopums, ko tās var mācīties viena no otras.
Nemainīgi par aktuālāko jautājumu uzņēmumā semināra dalībnieki min motivācijas un iesaistes veicināšanu, darbinieku piesaisti, pareizo darbinieku atlasi un individuālo un komandas attīstību.
Lai arī atbildes svārstījās starp "grūti" un "rindā stāv", vidēji februāra SmartHR semināra dalībnieki izvirzīto jautājumu, cik viegli uzņēmumam ir piesaistīt darbiniekus, vērtēja ar vidējo atzīmi 4,9. Dalībnieki norāda, ka HR mārketings un komunikācijas kampaņas lielākoties tiek vadītas uzņēmuma ietvaros vai piesaistot ārpakalpojumus.