25. novembrī aicinām uz HR konferenci par jaunākajām HR tehnoloģijām “HR TECH”.

HR tehnoloģijas ir spēks, kas maina veidu, kā organizācijas piesaista, pārvalda un attīsta talantus. Konferencē galvenā uzmanība tiks pievērsta tam, kāpēc HR tehnoloģijas nav tikai tendence, bet gan būtisks ilgtermiņa panākumu elements. HR TECH konferencē ne tikai dzirdēsiet uzņēmumu labāko praksi, bet arī uzzināsiet, kā tie izmanto HR tehnoloģiju spēku personāla procesos.


Jūs dzirdēsiet prezentācijas par šādām tēmām: darbinieku motivācija, vadība, psiholoģiskā drošība, HR tehnoloģiju projekti un to ieviešana u. c. Uzskatām, ka prezentācijas par iepriekš minētajām tēmām sniegs Jums nepieciešamās zināšanas un iespēju iepazīties ar HR rīkiem, kas ir būtiski, lai saglabātu līderpozīcijas konkurētspējīgā HR jomā.


“HR TECH” konferencē uzzināsiet par plašu personāla rīku un programmatūras klāstu, tostarp par pretendentu izsekošanas sistēmām (ATS), mācību vadības sistēmām (LMS), CoreHR risinājumiem un daudziem citiem.


Uz tikšanos HR TECH!

Konferences programmas 1. daļa
09:00 – 12:15
08:30 - 09:00
08:30 - 09:00
Ierašanās un reģistrācija
Aicinām ierasties laicīgi, lai nesteidzīgi pabaudītu rīta kafiju HR nozares kolēģu pulkā un ieņemtu labākās vietas
09:00 - 09:15
09:00 - 09:15
Atklāšana - HR Tehnoloģijas pēdējos 10 gados
Nauris Vītols, Juris Zalāns SmartHR Latvija dibinātāji
Strauji mainīgajā darba tirgū tehnoloģijas ir fundamentāli pārveidojušas personāla vadības nozari. Kopš 2017. gada SmartHR Latvija kopienā esam pieredzējuši jaunu tehnoloģiju ienākšanu Latvijas tirgū, kā arī sekojuši līdzi to kāpumiem un kritumiem.

Ieskatīsimies pēdējās desmitgades Latvijas populārākajos HR risinājumos un veiksmes stāstos, kā arī aplūkosim pasaules HR risinājumu tendencs un ielūkosimies nākotnes iespējās.
09:15 - 09:30
09:15 - 09:30
EDIC pieredzes stāsts par finanšu piesaisti HR projektiem
Nellija Mahova, EDIC Digitālās transformācijas eksperte
HR iniciatīvas, īpaši digitalizācijas projekti, bieži saskaras ar izaicinājumiem, kas saistīti ar finansējuma nodrošināšanu. Taču mūsdienu uzņēmumiem ir pieejami dažādi Eiropas Savienības (ES) atbalsta instrumenti, kas var būtiski palīdzēt īstenot nozīmīgas pārmaiņas.

Šajā prezentācijā Nellija Mahova, Digitālās transformācijas eksperte no EDIC, dalīsies ar praktisko pieredzi, kā veiksmīgi plānot, sagatavot un realizēt HR digitalizācijas projektus, piesaistot ES finansējumu.
09:30 - 09:55
09:30 - 09:55
Pieredzes stāsts. Atlases sistēma “Teamdash” - instruments un sabiedrotais atlases procesa optimizēšanai.
Ingūna Grīnberga, Tirdzniecības nams "Kurši" personāldaļas vadītāja
Personāla atlases ikdienā laiks un precizitāte ir izšķiroši faktori. Šajā pieredzes stāstā dalīsimies ar praktisku skatījumu, kā “Teamdash” palīdz strukturēt un paātrināt atlases procesu, vienlaikus uzlabojot kandidātu pieredzi. Sistēma kļūst par uzticamu sabiedroto, kas atvieglo komunikāciju, automatizē rutīnas uzdevumus un ļauj pieņemt kvalitatīvākus lēmumus īsākā laikā.
09:55 - 10:20
09:55 - 10:20
28Stone personāla vadības digitalizācija: sešu gadu transformācijas procesā gūtās mācības
Agata Jasukeviča, 28Stone Eiropas Personāldaļas vadītāja
Agata Jasukeviča dalīsies ar uzņēmuma 28Stone sešu gadu pieredzi HR digitalizācijas rīku ieviešanā, pārejot no manuālas datu apstrādes uz pilnīgu HRIS integrāciju. Sākot ar BambooHR ieviešanu un tagad pārejot uz Workable, šis stāsts aptvers digitālās transformācijas praktisko pusi: pareizo rīku identificēšanu, vadības atbalsta nodrošināšanu, pārmaiņu vadību un darbinieku pieredzes uzlabošanu. Atklāts ieskats tajā, kas darbojās, kas nedarbojās un kas jāņem vērā pirms pieņemt nākamo lēmumu par HR tehnoloģijām.
10:20 - 10:45
10:20 - 10:45
Kā pieņemt stratēģisku lēmumu par mācību digitalizāciju uzņēmumā ar darbiniekiem dažādās paaudzēs un lomās?
Kaspars Bernāns, VIVI Kompetenču centra vadītājs
Vivi Kompetenču centra vadītājs Kaspars Bernāns dalīsies ar uzņēmuma pieredzi un pārdomām, kas novedušas pie lēmuma digitalizēt darbinieku attīstības procesu. Prezentācijā tiks aplūkoti galvenie apsvērumi, kas ietekmēja šo izvēli – sākot no efektivitātes un mērogojamības līdz pārvaldības caurspīdīgumam un datu balstītai pieejai.

Īpaša uzmanība tiks veltīta arī neredzamajiem, bet būtiskajiem ieguvumiem – darbinieku pieredzes kvalitātei, mācīšanās kultūras stiprināšanai un paaudžu izaicinājumiem, ar ko jārēķinās, uzsākot digitalizācijas ceļu.
10:45 - 11:10
10:45 - 11:10
HR TECH Expo atklāšana / Kafijas Pauze
HR TECH Expo atklāšana / Kafijas Pauze
HR TECH Expo atklāšana - Baltijas pārstāvēto HR Tehnoloģiju stendu apmeklējums, aktivitātes un interakcijas ar pātsteiguma balvām
11:10 - 11:35
11:10 - 11:35
Automatizēts personāla atlases process spēcīgas komandas izveidošanai
Daina Ēce – ELVA Personāla atlases un attīstības vadītāja

Jekaterina Vanaga – Korporatīvo risinājumu nodaļas konsultante
ELVA Personāla atlases un attīstības vadītāja Daina Ēce un Korporatīvo risinājumu nodaļas konsultante Jekaterina Vanaga dalīsies ar pieredzi, kā tehnoloģiju risinājumi var pārveidot personāla atlases procesu un palīdzēt veidot spēcīgas komandas.
Prezentācijā tiks atklāts, kā ELVA komanda izmanto īpaši izstrādātu atlases aplikāciju, kas integrējas ar CRM sistēmu vai darbojas kā patstāvīgs rīks, ļaujot automatizēt un vienkāršot kandidātu izvēles procesu.
Tiks aplūkoti galvenie ieguvumi - no efektivitātes un datu precizitātes līdz labākai kandidātu pieredzei un caurspīdīgākam atlases procesam. Īpaša uzmanība tiks veltīta tam, kā automatizācija palīdz HR komandām koncentrēties uz būtiskāko -cilvēkiem un komandas stiprināšanu.
11:35 - 12:00
11:35 - 12:00
Cilvēks kā kritērijs: Trodo ceļš uz jēgpilnu HR digitalizāciju
Elīna Pentjuša, Galvenā personāldaļas vadītāja Trodo
Digitalizācija HR jomā vairs nav jautājums par “vai”, bet gan “kā”. Trodo pieredze rāda, ka tehnoloģiju izvēlē svarīgākais kritērijs ir cilvēks — viņa pieredze, sajūta un iesaiste. Lekcijā dalīšos ar mūsu pieeju, kā izvērtējam, kuri rīki patiešām rada vērtību un palīdz, nevis sarežģī ikdienu. Praktiski piemēri, atziņas un ieteikumi tiem, kas vēlas padarīt digitalizāciju jēgpilnu un cilvēcīgu.
12:00 - 12:25
12:00 - 12:25
Darbinieku digitālās prasmes konkurētspējai: iespējas Latvijas uzņēmumiem
Zanda Vipule, LIFT projekta vadītāja
Digitālās prasmes ir būtisks faktors uzņēmumu izaugsmei un konkurētspējai. Eiropas Savienība prognozē, ka līdz 2025. gadam aptuveni 90% darbavietu prasīs noteikta līmeņa digitālās iemaņas. Diemžēl Latvija šobrīd atpaliek – pēc tehnoloģiju integrācijas uzņēmumos ieņemam tikai 23. vietu starp ES valstīm, un tikai 15% uzņēmumu piedāvā saviem darbiniekiem iespējas apgūt IKT prasmes.

Šajā prezentācijā Zanda Vipule iepazīstinās ar LIFT iniciatīvu – iespēju Latvijas uzņēmumiem attīstīt darbinieku digitālās prasmes ar Eiropas Savienības finansējuma atbalstu. Uzzini, kā izmantot šīs iespējas, lai stiprinātu savas komandas digitālo kompetenci un veicinātu biznesa izaugsmi digitālajā laikmetā.
12:25 - 13:15
12:25 - 13:15
HR risinājumu EXPO Launge un "pitch" prezentācijas
Minox Launge partop par HR Tehnoloģiju satikšanās punktu, kur varēsiet iepazīties ar risinājumiem cilvēkresursu vadības procesu digitalizācijai, izmēģināt tos klātienē, kā arī piedalīties pasākumu dalībnieku oragnizētās aktivitāties un balvu izlozēs. Prezentāciju zālē būs iespēja noskatīties HR risinājumu pitch prezentāciju video, kas tiks translēti arī attālinātajiem apmeklētājiem.
12:25 - 13:15
12:25 - 13:15
Pusdienu pārtraukums un tīklošanās
Pusdienu pārtraukuma laikā aicinām baudīt vieglas uzkodas, atspirdzinošus dzērienus un īpaši sarūpētus saldumus, kas paredzēti tikai konferences dalībniekiem. Tāpat arī Minox telpās varēsit aprunāties ar konferences dalībniekiem un veidot nozīmīgus kontaktus.
Konferences programmas 2. daļa
Konferences interaktīvajā daļā aicinām piedalīties praktiskās darbnīcās, gūstot plašāku ieskatu mākslīgā intelekta, darba devēja tēla, apmācību pārvaldības un citu HR procesu uzlabošanas iespējās. Kopumā 6 dažādas darbnīcas.

13:15 - 14:15 - pirmās 3 darbnīcas
14:15 - 14:30 - pārtraukums
14:30 - 15:30 - nākamās 3 darbnīcas
Darbnīcas
13:15-14:15 – I daļa
14:30-15:30 – II daļa
13:15 - 14:15
13:15 - 14:15
Recruitment process automation. Why use multiple tools when one platform can do everything? (Personāla atlases procesa automatizācija. Kāpēc izmantot vairākus rīkus, ja viena platforma spēj visu?)

In the talent market, where every second counts, long hiring cycles mean losing the best candidates. In just 60 minutes, Paulius and Antanas will show how to save time in the recruitment process. This dynamic, interactive session is designed to demonstrate how hiring time can be drastically shortened by automating the entire selection process.

Interview process automation They will briefly present the main recruitment challenges and explain how AI interview software solves them. Antanas will conduct a live, interactive interview during which you'll see the entire automated selection process.

Preparation stage: Quick overview of how to create an effective pre-prepared scorecard and initial interview questions.
Candidate engagement: You'll learn how to automate personalized communication via email and LinkedIn to keep candidates engaged.
Live interview: You'll witness a short, real-time interactive interview.
AI analysis: See instantly generated AI results, including interview transcription, automatic evaluation based on the scorecard, and a final comprehensive candidate profile.

We'll discuss key legal aspects, including how to avoid bias and ensure the process complies with GDPR and EU AI Acts.
13:15 - 14:15
13:15 - 14:15
Kā aprēķināt HR iniciatīvu ieguldījumu atdevi (ROI)?
Juris Zalāns, Talenme CEO, SmartHR Līdzdibinātājs
Vai plānojat ieviest jaunu HR risinājumu uzņēmumā? Iespējams, jūs apsverat atlases rīku, mācību pārvaldības platformu vai pat "CoreHR" risinājumu?

Pievienojieties praktiskai darbnīcai, kurā mēs pētīsim, kā aprēķināt un maksimāli palielināt ieguldījumu atdevi (ROI), kas saistīta ar HR digitalizācijas iniciatīvām. Darbnīcā jūs iepazīsieties ar praktiskām stratēģijām un metodēm, kā novērtēt un palielināt cilvēkresursu digitalizācijas centienu vērtību.Analizēsim un aprēķināsim gan taustāmās, gan netaustāmās priekšrocības, ko digitālā transformācija sniedz jūsu organizācijai.

Apskatīsim digitalizācijas labo praksi, strādāsim ar reāliem digitalizācijas procesu piemēriem un kopā mēģināsim atrast atbildes uz interesējošiem jautājumiem.
13:15 - 14:15
13:15 - 14:15
Darbnīca: "The Value of Learning in Numbers: What and How to Measure" (“Mācību vērtība skaitļos: Ko un kā mērīt”)
Agnė Ignotienė - E. mokymų sprendimai, Organizational development consultant, training experience designer
More and more organizations today are going beyond simply organizing training. They want to clearly see how learning impacts business performance and how this value can be demonstrated through data.

Although measuring learning effectiveness is not yet a daily practice, questions are being raised more often – what is worth measuring to make it meaningful, and how can the collected data be used to inform decisions?

This is a hands-on workshop where participants will not only listen, but also analyze real organizational examples, discuss possible indicators, and share their own experiences of how learning value can be measured.

The workshop will be led by Agnė Ignotienė, an organizational development consultant, author of a blog on professional learning, and learning experience designer. She will share practical cases from organizations that measure not only whether learning happens, but also what it changes.

Together, we will explore how to use data to demonstrate the real value of learning – in a way that is clear and meaningful to business leaders, HR teams, and employees alike.
14:15 - 14:30
14:15 - 14:30
Kafijas Pauze
14:30 - 15:30
14:30 - 15:30
Pārmaiņu vadība mākslīgā intelekta ieviešanā – HR loma un iespējas

Guntis Kalniņš, AI Master Lab pārstāvis, IT projektu vadītājs un MI vizionārs
Mākslīgais intelekts maina spēles noteikumus personāla vadībā - no atlases un mācībām līdz datu analīzei un ikdienas lēmumu pieņemšanai. Taču tehnoloģiju ieviešana pati par sevi nav panākumu garants.

Šajā darbnīcā runāsim par to, kā veiksmīga pārmaiņu vadība kļūst par būtisku faktoru MI ieviešanas rezultātos. Diskutēsim par HR vadītāju lomu šajā procesā - kā sagatavot organizāciju, mazināt pretestību, iesaistīt darbiniekus un veicināt uzticēšanos tehnoloģijām.

Darbnīcā apskatīsim:
  • Kas mainās organizācijās līdz ar MI ieviešanu
  • Kādus pārmaiņu posmus HR vadītājam jāvada apzināti
  • Tipiskākās pretestības formas un to pārvarēšanas taktikas
  • Praktiskus piemērus no uzņēmumiem, kas jau gājuši šo ceļu
14:30 - 15:30
14:30 - 15:30
7 soļi veiksmīgas darbinieku atzinības programmas izveidei
Nauris Vītols MELP Latvia vadītājs, SmartHR Līdzdibinātājs
Atzinība un pateicības kultūra ir būtiska darbinieku iesaistei un apmierinātībai. Šajā praktiskajā sesijā apgūsi, kā izstrādāt efektīvu atzinības programmu, kas atbilst Tava uzņēmuma mērķiem un kultūrai. Mēs esam palīdzējuši izveidot programmas, kuras šobrīd izmanto vairāk nekā 10 000 darbinieku 30+ uzņēmumos Baltijā.

Kopā izvirzīsim izmērāmus mērķus, apspriedīsim, kā iegūt vadības atbalstu, piešķirt atbilstošu budžetu un atbildības jomas, izmantot digitālos rīkus un izveidot skaidrus dalības nosacījumus. Tāpat apskatīsim, kā komunicēt programmu, lai tā gūtu atsaucību un būtu ilgtspējīga.
Pievienojies mums!
14:30 - 15:30
14:30 - 15:30
Performance 2.0: Dizainējam nākotnes snieguma sarunas
Katri Vintiša, Konsultante peronāla vadībā, HR Laboratory
Darbnīcā dalībniekiem būs iespēja stundas laikā soli pa solim iepazīties ar praktisku pieeju darbinieku snieguma vadības sistēmas izveidei uzņēmumā. Katri dalīsies ar reāliem piemēriem no dažādu uzņēmumu pieredzes, kā arī palīdzēs dalībniekiem saprast, kā pielāgot snieguma vadības procesu savas organizācijas vajadzībām un kultūrai.
15:30 - 16:30
15:30 - 16:30
Tīklošanās
HR Tech lounge stendi
10:20 – 16:00
Konferences laikā uzņēmumi prezentēs dažādas cilvēkresursu tehnoloģijas un rīkus. Prezentācijas notiks latviešu un angļu valodā. (tikai klātienē)
  • Coursy ir Baltijas vadošā automatizētā e - mācību sistēma, kas paātrina un sistematizē darbinieku integrāciju, izglītību, apmācību, novērtēšanu, sertifikāciju.

  • Beneflo ir revolucionārs elastīgs darbinieku labumu risinājums uzņēmumiem jebkura lieluma. Personalizēti darbinieku labumi, viss vienā kartē un platformā, lai pārvaldītu pilna mēroga labumu programmas lielākiem, prasīgiem darba devējiem. Viņi palīdzam jums piesaistīt un noturēt labākos talantus ar elastīgiem, personalizētiem un izmaksu ziņā efektīviem labumiem
  • AI Master Lab ir dinamiska inovāciju ekosistēma, kas apvieno pieredzējušus biznesa attīstības profesionāļus, mākslīgā intelekta (MI) ekspertus un IT uzņēmumus, lai palīdzētu organizācijām izmantot MI iespējas, uzlabojot procesus, ieviešot jaunus pakalpojumus un stiprinot konkurētspēju. AI Master Lab piedāvā stratēģiskas darbnīcas, apmācības un ilgtermiņa atbalstu mākslīgā intelekta risinājumu ieviešanai.
  • Mēs palīdzam organizācijām racionalizēt personāla vadības un algu aprēķināšanas procesus pāri robežām. Sākot ar mērogojamiem mākoņrisinājumiem un beidzot ar pilnībā pārvaldītiem pakalpojumiem, Jūsu partneris efektivitātes palielināšanā, atbilstības uzlabošanā un jūsu darbaspēka pilnīga potenciāla atraisīšanā.
  • “Pateicoties Teamdash programmatūrai, jūs atradīsiet vairāk kvalificētu kandidātu un pieredzēsiet daudz mazāk stresa.

  • Automatizēti personāla vadības procesi, kas mazina personāla vadītāja ikdienas izaicinājumus un atvieglo dzīvi uzņēmuma darbiniekiem.
  • TeamFill – AIDA Recruitment izveidota darba interviju platforma, kas darbojas kā virtuālais personāla atlases asistents. TeamFill nodrošina, ka jūs varat intervēt daudzsološos kandidātus ātrāk un efektīvāk.
  • Vextur ir Premium Moodle partneris, kas piedāvā pielāgotus e-mācību risinājumus visā Baltijā, Somijā un ārpus tās. Mēs palīdzam organizācijām izstrādāt, veidot un optimizēt mācību platformas, kas atvieglo darbinieku ievadapmācību, apmācību, sertifikāciju un nepārtrauktu attīstību.
  • Jūsu cilvēkresursu digitalizācijas rīku un programmatūras piegādātājs Latvijā, Igaunijā, Lietuvā un Polijā

    Ietaupiet laiku un naudu;

    Vienkāršojiet procesus;

    Nodrošiniet darbiniekus ar pašapkalpošanās iespējām;

    Optimizējiet manuālo darbu un dokumentu apstrādi;

    Ievērojiet vietējos likumus

  • Motivētas un iesaistītas komandas sasniedz izcilus rezultātus. Padariet darbiniekus par savas organizācijas sirds daļu, izmantojot personalizētu komunikāciju, atzinību un atlīdzības.
  • Talenme ir radīts ar pārliecību, ka darbinieku atlasei nav jābalstās tikai uz tradicionālajiem darba sludinājumu portāliem vai dārgām atlases aģentūrām. Talenme veido gudrāku un sadarbībā balstītu pieeju, kurā ikviens var palīdzēt uzņēmumiem atrast īsto talantu un par to saņemt atlīdzību gan uzņēmuma iekšienē, gan arī ārējos ieteikumos.

  • CoFive ir vieda platforma, kas palīdz uzņēmumiem vienkāršot darbinieku adaptāciju un iekšējo apmācību. Racionalizējiet jauno komandas locekļu adaptāciju. Centralizējiet apmācību un galveno informāciju vienuviet. Izmantojiet mākslīgo intelektu, lai paātrinātu satura izveidi, testu ģenerēšanu un darbinieku atbalstu. Viss ir izstrādāts, lai padarītu komunikāciju un apmācību skaidrāku, ātrāku un efektīvāku.

  • Befriend AI palīdz uzņēmumiem un profesionāļiem strādāt gudrāk, izmantojot ģeneratīvo mākslīgo intelektu. Mūsu praktiskās apmācības nojauc mītus par mākslīgo intelektu, uzlabo efektivitāti un nodrošina reālas pasaules lietojumprogrammas, kuras komandas var sākt izmantot nekavējoties.
Pasākums notiks:
Teodors, Gustava Zemgala gat. 74, Vidzemes priekšpilsēta, Rīga, LV-1039

+371 2017 2099

birojs@smarthr.lv