26.oktobris 2021.gads
Vebinārs: Iekšējā komunikācija un citi bubuļi
Vebinārā piedalās:
26.oktobrī norisināsies "SmartHR" komandas rīkotais ikmēneša vebinārs "Iekšējā komunikācija un citi bubuļi"!

Ne vienā vien grāmatā minēts, ka uzņēmuma sākums un gals meklējams komunikācijā, ko vēl vairāk mums pierādīja negaidītā pandēmija un attālinātā darba ēras sākums.

Šķietami lielais digitālo risinājumu piedāvājums ir samulsinājis ne vienu vien vadītāju, tāpēc šajā seminārā runāsim par to, kas ir efektīvas iekšējās komunikācijas galvenie pamatprincipi un kādi rīki to var palīdzēt realizēt? Kā sasniegt darbiniekus un kurus kanālus labāk izmantot? Vai vienmēr tehnoloģijas ir risinājums?

Vebināra dalībniekiem būs iespēja iegūt pieredzi no Latvijas vadošo uzņēmumu pārstāvjiem, kā arī uzdot jautājumus ekspertiem tiešsaistē.

Programma
Otrdiena, 26. oktobris
Vebinārs, tiešraide: 14:00
14:10 - 14:35
The future of your company depends on the voice of your co-workers
Patrick De Pauw
CEO Social Seeder
An engaged workforce has always been the key to success. But how do you create this..and what can you expect as a result? Patrick, CEO of Social Seeder, shares insights on working more than 7 years on employee engagement & advocacy in more than 300 organisations worldwide.
14:35 - 15:00
The Adoption of New Technology: What are the Fears of the HR Specialists & What Does the Data Say?
Taavi Toots
CEO at GuavaHR
The workshop will cover the topic of adopting new technology based on the experiences & data of GuavaHR who has successfully onboarded their employee app among thousands of non-office workers.

● What are the HR specialists' most common fears regarding launching & adopting a new technology?

● Why is it important to collect data during the adoption process?

● How well do employees of different age adopt modern technologies?

● How well do employees of different languages adopt modern technologies?

● When does the organic adoption period end and how to proceed?

● What makes a tech product easy to adopt?

15:00 - 15:25
Kad komunikācijas ir par daudz?
Kaspars Bernāns
Pārdošanas Vadītājs "Uzņēmuma radio"
Šobrīd liela daļa uzņēmumu darbojas vēl nepieredzētā režimā - daļēji attālināti, daļēji klātienē, daļējie komandā, daļēji vienatnē. Lai nodrošinātos, ka svarīgākā informācija tiek saņemta, darbinieki ir bijuši spiesti apgūt vēl nepieredzētu daudzumu jaunu komunikācijas kanālu - Zoom, Teams, Skype, Slack, intranets, iekšējie podcasti, dažādas darba grupas, tam visam pa virsu e-pasti, zvani un pat ziņas Whatsapp un SMS no vadītājiem. Nav grūti iztēloties, kā tas viss var šķist par daudz! Prezentācijā runāsim kā un kam pareizāk izmantot uzņēmuma radio kā attālinātās komunikācijas kanālu, lai sasniegtu un iesaistītu darbiniekus.
15:25 - 15:50
Iekšējā komunikācija kā nepārtraukti plūstoša upe ar 100 dažādām piekļuvēm
Madara Juška
Drogas Valdes locekle, personāla un komunikāciju direktore
Es redzu iekšējo komunikāciju kā upi, pie kuras darbinieks var ērti pienākt pasmelt sev interesējošo, kad vien vēlas. Vadībai jāapzinās – upei jātek nepārtraukti, neatkarīgi no kolēģu tūlītējas intereses. Protams, būs gadījumi, kad nepieciešams vilnis, ko pamana katrs, taču ikdienā mēs visi gribam dzīvot ne-vētras apstākļos. Izaicinājums ir izveidot dažādas piekļuves informācijas upei, reaģējot uz dažādību kolektīvā un dažādību nododamajos datos.
15:50 - 16:15
Dienas kārtībā: efektīva iekšējā komunikācija ar fokusu uz darbinieku labbūtību
Kristīne Mennika
Bank Citadele korporatīvās komunikācijas vadītāja / LASAP valdes locekle
Praktiskā Citadeles pieredze un noderīgi instrumenti, kas var palīdzēt atbildēt uz jautājumiem: Kā sasniegt, sadzirdēt un iesaistīt darbinieku šajā hibrīda komunikācijas laikā? Kā organizācija var efektīvi un gudri veicināt darbinieku fizisko un emocionālo labbūtību?
Vebināra ieraksts notiek:
Gudrā rajona JAUNĀ TEIKA
kopstrādes un eksperimentu telpās Teikums

Gustava Zemgala gatve 78,
Biroju ēkā AUSMA,
2. stāvā

+371 2017 2099

birojs@smarthr.lv