...un saņemt aktuālāko informāciju par HR pasākumiem un citām aktivitātēm!
Kas ir SmartHR?
SmartHR tika izveidots 2017. gadā, kā mūsdienīga tīklošanās platforma personāla vadības profesionāļiem. Mūsu vīzija bija izveidot satikšanās vietu HR kopienai, kur uzzināt par inovācijām, iegūt jaunus kontaktus un dalīties pieredzē stratēģiskajā personāla vadības procesu vadībā.
Ar laiku SmartHR darbība paplašinājās - reizi gadā sākām organizēt SmartHR Akadēmiju, kas pārtapa par milzīgu digitālo HR zināšanu krātuvi, savukārt pandēmijas laikā startējām ar starptautisku konferenci Future of HR.
Paralēli attīstījām konsultāciju virzienu un sešos gados esam palīdzējuši 50+ uzņēmumiem atrast un ieviest piemērotāko IT risinājumu personāla vadības procesu pilnveidošanai.
2023. gads iezīmēja nākamo izaugsmes posmu SmartHR attīstībā - esam paplašinājuši SmartHR konsultantu pulku un dibinājām SmartHR Lietuva.
Kā SmartHR komanda var palīdzēt Tavam uzņēmumam?
Konsultācijas stratēģiskajā personāla vadībā
Sniedzam uzņēmumiem konsultācijas, lai novērtētu HR procesu atbilstību organizācijas stratēģiskajiem mērķiem un rastu iespējas uzlabojumiem
1
Digitalizācijas projektu vadība HR jomā
Palīdzam uzņēmumiem atrast piemērotāko rīku personāla vadības procesu digitalizācijai un ieviest to no "a" līdz "z"
2
Pasākumi personāla vadības profesionāļiem
Regulāri organizējam tīklošanās pasākumus HR speciālistiem par tendencēm, rīkiem un tehnoloģijām personāla vadības jomā