"Olainfarm" Grupas 30 dienu soļu izaicinājuma mērķis bija iesaistīt un saliedēt mūsu vairāk nekā 2000 kolēģu lielo komandu. Rosinājām savus darbiniekus ikdienā ieviest veselīgus paradumus un vairāk kustēties. Walk 15 digitālais risinājums palīdzēja iesaistīt darbiniekus ne tikai no "Olainfarm", bet arī meitas uzņēmumu "Silvanols", "Tonus Elast", "Latvijas aptieka", "Klīnika DiaMed" un "OlainMed" komandas, kā arī tūkstošiem kilometru attālo pārstāvniecību - Mongolijas un Uzbekistānas kolēģus. Mūsu izvirzītais mērķis bija apiet apkārt zemeslodei jeb noiet 50 miljonus soļu. Līdz mērķa sasniegšanai gan nedaudz pietrūka, bet iknedēļas uzvarētāju noteikšana un apbalvošana, kas motivēja iesaistīt arvien vairāk kolēģu, veselīgā savstarpēja darbinieku konkurence un jaunu pazīšanos veidošanās atsvēra to. Paldies Walk15 komandai, kura atbalstīja tehniski un radīja iespēju septembri pavadīt veselīgā sacensībā!