Vienlaikus jums ir jābūt izpratnei par jūsu biznesa virzītājiem, lai labāk izprastu, kā ar kultūras palīdzību veicināt uzņēmuma mērķu sasniegšanu.
Kā piemēru varu minēt kādu klientu, kas nesen apsvēra iespēju klātienes personāla daļu aizstāt ar liela personālvadības pakalpojumu sniedzēja piedāvātu pašapkalpošanās modeli. Tas ir neliels ģimenes uzņēmums ar 90 darbiniekiem, kas lepojas ar to, ka personīgi pazīst savus darbiniekus. Tam bija grūtības 2010. gadā, bet nu tas ir atgriezies ar jauniem spēkiem un attīstās ar ļoti zemu darbinieku mainību.
Mans ieteikums bija būt piesardzīgiem. Galu galā, kā darbinieki jutīsies, ja personāla vadītāja vietā viņiem tagad būs jāzvana uz bezmaksas numuru, kur uz jautājumiem atbildēs zvanu centra operators? Visticamāk, tas viņiem diez ko nepatiktu. Tas ir tikai viens piemērs kultūras saskaņošanai ar uzņēmuma mērķiem.