Stipru uzņēmuma kultūru nevar izveidot vienā naktī. Tā tiešām ir. Lai izveidotu uzņēmuma kultūru, ir vajadzīga spēcīga vadība un darbinieku atbalsts. Spēcīga vadība ir vajadzīga, lai iepazīstinātu ar redzējumu par organizācijas pamatvērtībām un identitāti un iedvesmotu iesaistīties šajā vīzijā. Efektīva komunikācija nozīmē, ka uzņēmuma vadītāji jūt savus darbiniekus un ir atvērti viņu pienesumam. Šāda veida darbinieku iesaistei, lai kopīgi izveidotu kultūru, jābūt apzinātai, un organizācijām tā laika gaitā jāattīsta un jāiegulda tajā. Savukārt kultūra veidos cilvēkus un darbu, ko viņi veic ikdienā – sekmējot organizāciju izaugsmi un atbalstot jaunu izaicinājumu priekšā.
Tajā pašā laikā organizāciju vērtībām ir jākalpo par uzņēmuma un kultūras vadzvaigzni un jācenšas padarīt uzņēmumu labāku. Tas nozīmē, ka, izprotot pamatvērtības, "uzmanība jāpievērš tam, kā uzņēmumi redz savas attiecības ar galvenajām ieinteresētajām pusēm, tostarp darbiniekiem, klientiem, akcionāriem un plašāku sabiedrību," uzskata Bolade‑Ogunfoduna. Uzņēmuma vērtības nav tikai vārdi, kam ticēt – tie ir standarti, pēc kuriem vadīties savā rīcībā. "Kad darbinieki pieņem vērtības, tie kļūst par uzņēmuma "DNS" nesējiem un iedarbīgu pārmaiņu spēku," viņa uzskata. Tā vietā, lai vērstos pie konsultantiem vai uzņēmumam nepiederošiem cilvēkiem, lai iepazīstinātu ar šīm vērtībām, skatieties uz komandu kopumā, lai iekļautu dažādās balsis un skatījumus, kas veido visu organizāciju.