Šīs vajadzības ir ļoti svarīgas veiksmīgai profesionālajai dzīvei un karjerai. Kā jūs varat piedāvāt šādu vidi saviem darbiniekiem?
Pirmās divas vajadzības ir samērā vienkāršas – maksājiet saviem darbiniekiem cienīgu algu un nelieciet viņiem
nepārtraukti baidīties par savu darbu.
Uzturiet stabilu organizācijas struktūru, kas veicina komandas darbu un atvērtību, un tad varat pievērsties trešajai vajadzībai.
Ceturtā vajadzība – sociālā atzinība, ir tā, kuru lielā mērā nosaka tādi faktori kā, piemēram,
darbinieku novērtēšana. Ja jūsu darbinieki strādā labi, pasakiet viņiem to. Publiski izsakiet atzinību par viņu sasniegumiem un atalgojiet viņus par paveikto. Sabiedrības atzinība ļauj darbiniekiem just, ka viņu rezultāti ir svarīgi un nozīmīgi. Te var noderēt arī bonusu programmas, jo tās sniedz darbiniekiem taustāmu atlīdzību par paveikto. Saņemot atlīdzību vai uzkrājot punktus, ko iespējams apmainīt pret kādu labumu, rodas emocionāla saikne starp šo atlīdzību un darbu, un darbinieki tādēļ jūtas nozīmīgi un guvuši sasniegumus.
Pašrealizācija notiek tāpēc, ka tad, kad darbinieki jūtas nozīmīgi un novērtēti, viņi uzņemas lielāku atbildību par saviem pienākumiem un ir vairāk tendēti uzņemties līdera pozīciju savā uzņēmumā. Šādi darbinieki ir nenovērtējami veselīgas darbinieku motivācijas kontekstā, jo viņu entuziasms un attieksme iedvesmo citus tiekties pēc līdzīga līmeņa rezultātiem. Šāda attieksme pielīp apkārtējiem.