Viens no digitālās transformācijas pamatprincipiem ir pāriet no „digitālās nodaļas", kur ekskluzīvai tirgotāju grupiņai ir iespēja spēlēties ar Facebook, uz integrētu tehnoloģijas lietošanu biznesa mērķu sasniegšanai un kļūšanai par digitālu organizāciju.
Lai to sasniegtu, ļoti svarīgas ir komunikācijas.
Tāpēc jums būtu jāizveido digitālā kultūra, kura tiks balstīta uz „virzītājspēku", „ambīcijām" un „izaicinājumiem", un jāizdrukā tā uz papīra. Tieši tā – uz papīra!
Ir pierādīts, ka mērķu pierakstīšana dod lielāku iespēju tos sasniegt, bet „digitālā manifesta" izdalīšana visiem kolēģiem ļauj jums visiem runāt vienā valodā un cīnīties par kopīgu mērķu sasniegšanu. Tas neattiecas tikai uz uzņēmuma iekšējo vidi. Lepojieties ar to, ko darāt šodien. Parādiet savu rīcību, sasniegumus un neveiksmes ārpasaulei. Tā vietā, lai runas pierādītu darbos, var arī nedaudz vairāk parunāt.
Izveidojiet kultūru, kurā visi jūt spriedzi pozitīvā veidā, kur visi runā vienā valodā un strādā kopīgu mērķu sasniegšanai.
Iesaistiet pilnīgi visus - no augstākajiem līdz zemākajiem amatiem,- jo, kā reiz teica Pīters Drukers: „Stratēģija nav nekas bez kultūras."