10 soļi, kā izveidot efektīvu personāla vadības stratēģiju

Noskaidro, kā izveidot HR stratēģiju, kas atbilst uzņēmuma mērķiem un darbinieku vajadzībām
Oriģinālraksts: https://www.aihr.com/blog/human-resource-strategy/
Viens no lielākajiem izaicinājumiem HR vadītāja darbā ir līdzsvarot biznesa un darbinieku intereses. To apstiprināja arī vairāki personāla vadības profesionāļi, ar kuriem šogad sarunājāmies SmartHR interviju sērijā.

HR stratēģija ir efektīvs instruments, kas palīdz personāla vadītājiem līdzsvarot abu pušu intereses, redzēt "lielo bildi" un nepazaudēt fokusu, plānojot un realizējot HR iniciatīvas organizācijā.

Zemāk esam apkopojuši 10 soļus HR stratēģijas izveidē.
10 soļi efektīvas HR stratēģijas veidošanā
1. Saprotiet biznesa mērķus
2. Definējiet HR stratēģijas mērķi
3. Segmentējiet HR pakalpojumu klientus - esošos un topošos darbiniekus
4. Prioritizējiet HR tēriņu pozīcijas
5. Aprakstiet stratēģijas īstenošanai nepieciešamos HR procesus
6. Izanalizējiet, cik atbilstoši strādā esošie HR procesi
7. Definējiet stratēģijas īstenošanai nepieciešamās prasmes
8. Nodrošiniet pastāvīgu procesu pilnveidi
9. Stipriniet HR komandas tēlu iekšēji organizācijā
10. Mēriet rezultātus un to ietekmi uz biznesu
Publicēts: 19.09.2023

Piesakies sarunai ar SmartHR konsultantu un uzzini, kā pilnveidot HR procesus savā organizācijā!

Palīdzēsim novērtēt esošo atlases procesu, rast uzlabojumu iespējas un piemeklēsim piemērotāko IT rīku to īstenošanai.

Citi raksti SmartHR lasītavā