Inteliģenta dokumentu pārvaldības sistēma darbības centrā
Katra organizācija, atkarībā no tās apmēra, izveido, apstrādā un uzglabā desmitiem, simtiem vai pat tūkstošiem dokumentu un līgumu. Visi šie dokumenti tiek izveidoti kā daļa no organizācijas darbības. Personāla darbības, ieņēmumu darbības, juridiskās darbības, iepirkumi — visas šīs biznesa funkcijas veido kopējo dokumentu kopumu. Šo dokumentu izveide, uzglabāšana, organizēšana, piekļuve tiem un iznīcināšana būtu jākļūst par sākuma punktu jūsu automatizācijas centieniem.
Pat vienas no šīm prasībām neievērošanas ievērojami samazinās centralizētās dokumentu pārvaldības sistēmas darbību.
Avokaado apvieno visas iepriekš minētās prasības (un daudz ko citu) savā operatīvās izlūkošanas platformā, ļaujot klientiem augšupielādēt visus esošos dokumentus, izgūt biznesam svarīgus datus, automatizēt izejošos dokumentus un nodrošināt atbilstību normatīvajām prasībām automātiskā režīmā. Lai uzzinātu vairāk, rezervējiet demo versiju vai reģistrējieties bezmaksas izmēģinājuma versijai.
Procesa kartēšana
Kad esat identificējis sākuma punktu (pietiekami nobriedušu un sarežģītu procesu, kuru var automatizēt), ir pienācis laiks veikt procesa kartēšanu. Tas ir vienkāršs, bet izsmeļošs process, kurā jūs pierakstāt visus soļus, definējat nepieciešamos dokumentus, pievienojat iesaistītās ieinteresētās personas un atzīmējat visas nepieciešamās ārējās sistēmu savienojumus.
Lai to vienkāršotu, jums jāapraksta katrs procesa solis, izmantojot šādu struktūru (jūs varat to pielāgot savai organizācijai):