DARBA DEVĒJA TĒLS
Kā padarīt savu uzņēmumu par talantu magnētu?
Semināra programma
21.08. Attālināti un klātienē VISMA Birojā- Sporta ielā 11, Rīgā
12.15 – 12.30
Reģistrācija
12.30 – 12.40
Semināra ievadvārdi
Nauris Vītols
Smart HR Latvija Klientu un partneru attiecību direktors
12.40 – 13.05
Kad zīmols runā skaļāk par vārdiem?
Marika Ūdre
Komunikācijas vadītāja uzņēmumā Eco Baltia, Stratēģiskā komunikācija
Cīņa par talantiem sākas ar stāstu. Kā panākt, lai tas ir magnētisks, vienlaikus nezaudējot savu unikālo balsi? Ko nozīmē saskanīgs zīmols, un kāda loma šajā procesā ir komunikācijai? Tie ir tikai daži no jautājumiem, uz kuriem katrai organizācijai jārod atbildes, veidojot spēcīgu un noturīgu darba devēja tēlu.
13.05 – 13.30
Kāpēc tava rekrutēšanas kampaņa nepārdotu pat tosteri — un kā to labot?
Raimonds Jāzeps Grasmanis
Dingo & Schwarz vadītājs un stratēģists
Ja darba vietas būtu produkti, liela daļa uzņēmumu sen jau būtu bankrotējuši. Šajā prezentācijā runāsim par tipiskākajām kļūdām darba devēja tēla komunikācijā un, ko varam mācīties no reklāmistiem un produktu mārketinga, lai talanti patiešām vēlētos “nopirkt” tavu darba vietu.
13.30 – 13.55
Darba devēja tēls ir pieredze, nevis solījums
Katja Leidmane
ERDA Direktore
Darba devēja tēls veidojas no reālām ikdienas pieredzēm darbā, visa, ko cilvēks piedzīvo, satiekoties ar organizāciju – kā kandidāts, kā jaunais kolēģis vai kā ilggadējs darbinieks. Kā izveidot spēcīgu darba devēju tēlu, balstoties reālos darbinieku pieredzes datos un domājot stratēģiski? ERDA padalīsies ar pašu izmantotajiem rīkiem un atziņām.
13.55 – 14.20
Tavs darba devēja tēls ārpus tava burbuļa
Juris Zalāns
Talenme CEO, valdes loceklis
Lielākā daļa darba devēju investē laiku un resursus sava tēla veidošanā – karjeras lapās, LinkedIn un darba sludinājumos. Bet vai ar to pietiek, lai sasniegtu tos kandidātus, kuri aktīvi darbu nemeklē? Vai arī tos, kuri vispār nezina par jūsu uzņēmumu?
Šajā prezentācijā parādīsim, kā ārējās ieteikumu jeb referral kampaņas palīdz izlauzties ārpus ierastajiem komunikācijas kanāliem un aktivizēt pilnīgi jaunu auditoriju.
Dalīsimies ar Talenme pieredzi un praktiskiem piemēriem, kā uzņēmumi izmanto pūļa spēku, lai sasniegtu kandidātus, kurus citādi nebūtu iespējams uzrunāt.
14.20 – 14.50
Kafijas pauze
15.15 – 15.40
Kāpēc cīņā par talantiem uzvar kandidātu pieredze, nevis atalgojums?
Dana Kocāne
Personāla atlases konsultante, Izpilddirektore
Tech Recruitment SIA.
Darba tirgū šobrīd notiek sīva konkurence par top talantiem, un izšķirošo lomu arvien biežāk spēlē nevis atalgojums, bet kandidātu pieredze. Uzvar nevis tas uzņēmums, kurš piedāvā lielāko algu, bet gan tas, kurš spēj nodrošināt operatīvu un cieņpilnu atlases procesu – sākot no pirmā kontakta līdz pat pirmajai darba dienai. Šajā momentā kandidāti arī pieņem lēmumu, kur viņi labāk gribētu strādāt.
15.40 – 16.05
Uzņēmuma komanda kā talantu magnēts. Profesionāļu personīgā zīmola nozīme darba devēja tēla atpazīstamības un uzticēšanās veidošanā.

Ieva Drāzniece
Partnere komandām un profesionāļiem efektīvā LinkedIn izmantošanā
Profesionāļu personīgā zīmola nozīme darba devēja tēla atpazīstamības un uzticēšanās veidošanā.

•⁠ ⁠Cilvēki padara uzņēmumu pievilcīgu cilvēkiem.
•⁠ ⁠AI izmantošana satura ideju radīšanā
•⁠ ⁠Nevis vērotājs, bet sarunu iniciētājs
•⁠ ⁠Video saturs kā saruna
•⁠ ⁠Draudzīgs un pieejams nevis svešs
Aktuālākie raksti SmartHR lasītavā