DARBA DEVĒJA ZĪMOLS
Kā padarīt savu uzņēmumu par talantu magnētu?
Semināra programma
21.08. Attālināti un klātienē VISMA Birojā- Sporta ielā 11, Rīgā
12.15 – 12.30
Reģistrācija
12.30 – 12.40
Semināra ievadvārdi
Nauris Vītols
Smart HR Latvija Klientu un partneru attiecību direktors
12.40 – 13.05
Kad zīmols runā skaļāk par vārdiem?
Marika Ūdre
Komunikācijas vadītāja uzņēmumā Eco Baltia, Stratēģiskā komunikācija
Cīņa par talantiem sākas ar stāstu. Kā panākt, lai tas ir magnētisks, vienlaikus nezaudējot savu unikālo balsi? Ko nozīmē saskanīgs zīmols, un kāda loma šajā procesā ir komunikācijai? Tie ir tikai daži no jautājumiem, uz kuriem katrai organizācijai jārod atbildes, veidojot spēcīgu un noturīgu darba devēja tēlu.
13.05 – 13.30
Kāpēc tava rekrutēšanas kampaņa nepārdotu pat tosteri — un kā to labot?
Raimonds Jāzeps Grasmanis
Dingo & Schwarz vadītājs un stratēģists
Ja darba vietas būtu produkti, liela daļa uzņēmumu sen jau būtu bankrotējuši. Šajā prezentācijā runāsim par tipiskākajām kļūdām darba devēja tēla komunikācijā un, ko varam mācīties no reklāmistiem un produktu mārketinga, lai talanti patiešām vēlētos “nopirkt” tavu darba vietu.
13.30 – 13.55
Darba devēja tēls ir pieredze, nevis solījums
Katja Leidmane
ERDA Direktore
Darba devēja tēls veidojas no reālām ikdienas pieredzēm darbā, visa, ko cilvēks piedzīvo, satiekoties ar organizāciju – kā kandidāts, kā jaunais kolēģis vai kā ilggadējs darbinieks. Kā izveidot spēcīgu darba devēju tēlu, balstoties reālos darbinieku pieredzes datos un domājot stratēģiski? ERDA padalīsies ar pašu izmantotajiem rīkiem un atziņām.
13.55 – 14.20
Tavs darba devēja tēls ārpus tava burbuļa
Juris Zalāns
Talenme CEO, valdes loceklis
Lielākā daļa darba devēju investē laiku un resursus sava tēla veidošanā – karjeras lapās, LinkedIn un darba sludinājumos. Bet vai ar to pietiek, lai sasniegtu tos kandidātus, kuri aktīvi darbu nemeklē? Vai arī tos, kuri vispār nezina par jūsu uzņēmumu?
Šajā prezentācijā parādīsim, kā ārējās ieteikumu jeb referral kampaņas palīdz izlauzties ārpus ierastajiem komunikācijas kanāliem un aktivizēt pilnīgi jaunu auditoriju.
Dalīsimies ar Talenme pieredzi un praktiskiem piemēriem, kā uzņēmumi izmanto pūļa spēku, lai sasniegtu kandidātus, kurus citādi nebūtu iespējams uzrunāt.
14.20 – 14.50
Kafijas pauze
14.50 – 15.15
Jēga darbā un darba devēja tēlā
Marta Kāle
Personāla direktore, Madara Cosmetics AS
Mūsdienu darba vide aizvien vairāk pieprasa ne tikai konkurētspējīgu atalgojumu vai elastīgus apstākļus, bet arī jēgu – sajūtu, ka darbs ir daļa no kaut kā lielāka. Darba devēja tēls var kalpot kā magnēts cilvēkiem, kuri vēlas strādāt ar jēgu, piederēt vērtībām un just savu pienesumu gan uzņēmumam, gan sabiedrībai. Apskatīsim, kā zīmola jēga palīdz piesaistīt un noturēt darbiniekus, kā sakārtoti procesi var kļūt par platformu jēgpilnākam darbam, un kā vadītāju vērtības veido emocionālu piesaisti uzņēmumam.

15.15 – 15.40
Kāpēc cīņā par talantiem uzvar kandidātu pieredze, nevis atalgojums?
Dana Kocāne
Personāla atlases konsultante, Izpilddirektore
Tech Recruitment SIA.
15.40 – 16.05
Uzņēmuma komanda kā talantu magnēts. Profesionāļu personīgā zīmola nozīme darba devēja tēla atpazīstamības un uzticēšanās veidošanā.

Ieva Drāzniece
Partnere komandām un profesionāļiem efektīvā LinkedIn izmantošanā
Profesionāļu personīgā zīmola nozīme darba devēja tēla atpazīstamības un uzticēšanās veidošanā.

•⁠ ⁠Cilvēki padara uzņēmumu pievilcīgu cilvēkiem.
•⁠ ⁠AI izmantošana satura ideju radīšanā
•⁠ ⁠Nevis vērotājs, bet sarunu iniciētājs
•⁠ ⁠Video saturs kā saruna
•⁠ ⁠Draudzīgs un pieejams nevis svešs
Semināra dalības maksa:

117 EUR + PVN
Ietver gardus eklērus, izcilu vīnu, kvalitatīvu kafiju, Caps! šokolādi, tīklošanās pauzi un diskusijas HR nozares kolēģiem, kā arī semināra prezentācijas pēc pasākuma
Attālināta apmeklējuma cena 77 EUR + PVN
Aktuālākie raksti SmartHR lasītavā