Šie jaunie potenciāli pārliecinoši pateiks, ko viņi var piedāvāt, bet viņi gaida, ka jūs, savukārt, skaidri izskaidrosiet, kādu labumu dosiet pretī. Jūsu nākamā iespēja ir iedziļināties uzņēmuma kultūrā un vērtībās un pārdefinēt, ko atbalstāt.
Ja pirms desmit gadiem jūs būtu nopelnījuši medaljonu, vienkārši uzrakstot savas uzņēmuma vērtības uz iespaidīga plakāta priekštelpā, tagad, iespējams, vajadzēs sevi pārspēt. Pieņemot, ka izdzēsāt vispārīgās uzņēmuma vērtības, piemēram, "pārredzamība un laba attieksme pret klientiem", un definējāt konkrētākas vērtības, vairs nepietiek ar to, ka tās pieminat. Nepieciešami pierādījumi praksē vai, padarot šīs vērtības taustāmas, tas ir, runājot par to, kur dodas jūsu nauda – ir pierādījies, ka tas ir lielisks sarunu sākums gan ar klientiem, gan potenciālajiem darbiniekiem.