Mani
pētījumi rāda, ka tad, kad organizācijas rada vidi, kurā tiek apmierinātas cilvēku pamatvajadzības, šie darbinieki būs darbā laimīgāki, labāk koncentrēsies un būs efektīvāki. Un saskaņā ar
Deloitte citētu pētījumu "uzņēmumiem, kas proaktīvi pārvalda kultūru, ieņēmumi 10 gadu periodā pieaug – vidēji par 516 procentiem vairāk nekā tiem, kas to nedara".
Nepietiek tikai ar to, ka uzņēmumi saka, ka šīs jomas ir svarīgas. Viņiem ir jāvelta nepieciešamie resursi, lai apmierinātu šīs vajadzības. Ja organizācija paziņo savai komandai, ka vēlas, lai viņiem būtu vajadzīgie rīki, lai darbinieki varētu veikt savu darbu, bet pēc tam neiegulda tajos naudu, tas cilvēkos var radīt neapmierinātību. Organizācijām jāpārliecinās, ka tās koncentrējas uz kopainu.
Secinājums ir tāds, ka jo vairāk mēs uzklausīsim, atbalstīsim savus darbiniekus un veicināsim viņu izaugsmi, jo stiprākas būs mūsu organizācijas. Ir vērts atvēlēt laiku tam, lai koncentrētos uz mūsu cilvēkiem. Organizācijas, kas kultūru padara par prioritāti, plaukst, savukārt tās, kas to nedara, var gatavoties pastāvīgai kadru mainībai un nemotivētiem darbiniekiem.