Kā pašapkalpošanās portāls Panorama 365 ietaupa personāla vadītāja laiku un uzlabo darbinieku pieredzi?
Praktisks ieskats tajā, kā digitalizēts un lietotājam draudzīgs risinājums spēj ievērojami samazināt administratīvo slogu HR nodaļai un vienlaikus veidot pozitīvāku darbinieku pieredzi.
23.10.2025
10:00-11:00
MS Teams

BEZMAKSAS DEMO SESIJA KOPĀ AR ELVA
Vienas stundas laikā dalībnieki iepazīs konkrētus portāla risinājumus, kas ikdienas procesos ļauj ieviest ērtību, ātrumu un pārskatāmību.
Pirmkārt, dalībnieki redzēs, kā portāls ļauj centralizēti dalīties ar jaunumiem un svarīgu informāciju, padarot to darbiniekiem viegli pieejamu vienuviet. Tas nozīmē, ka vairs nav nepieciešams sūtīt neskaitāmus e-pastus – visa aktuālā informācija ir pieejama digitālā vidē, ērti pārskatāmā platformā, kas pieejama arī mobilajā telefonā.
Tāpat tiks demonstrēts, cik vienkārši darbinieki var pārvaldīt savus datus, veikt izmaiņu iesniegumus un pārskatīt informāciju bez papīra dokumentiem un liekas birokrātijas.
Otrkārt, demo parādīs, kā ar Panorama 365 iespējams elektroniski iesniegt pieteikumus, piemēram, atvaļinājuma, komandējuma vai citus, tādējādi ietaupot laiku un resursus. HR un vadītāji var ātrāk apstrādāt iesniegumus, savukārt darbinieki iegūst ērtāku pieredzi. Papildus tam portāls palīdz automatizēt darba plānošanu, aizstājot apgrūtinošas Excel tabulas ar ērtu un modernu rīku.
Treškārt, demo sesijā tiks parādīts, kā portāls ļauj strukturēti noteikt un izvērtēt darbinieku uzdevumus mērķus, nodrošinot skaidru pārskatāmību un motivējošu vidi. Tāpat dalībnieki iepazīs aptauju un anketēšanas rīkus, kas ļauj ātri iegūt darbinieku atsauksmes vai viedokļus tikai dažu klikšķu attālumā.
Visbeidzot, tiks uzsvērts, kā šis risinājums atvieglo vadītāju ikdienu – ar automātiskiem paziņojumiem, vienkāršāku iesniegumu apstrādi un reāllaika statistiku. Tas ļauj pieņemt pamatotus lēmumus, paaugstina darba efektivitāti un uzlabo iekšējās komunikācijas kvalitāti.
Rezultātā dalībnieki gūs pilnīgu priekšstatu par to, kā Panorama 365 pašapkalpošanās portāls var palīdzēt uzņēmumiem ietaupīt laiku, samazināt manuālo darbu un vienlaikus padarīt darbinieku ikdienu ērtāku un produktīvāku

Demo sesijas laikā uzzināsi, kā:

  • Ātri dalīties ar jaunumiem un informāciju – viss svarīgais vienuviet uz portāla sākuma lapas.
  • Vienkārši pārvaldīt savus datus – ērti apskatīt un iesniegt izmaiņas bez papīriem un liekas birokrātijas.
  • Saudzēt kokus un ietaupīt laiku – atvaļinājuma un citu pieteikumu iesniegšana elektroniski.
  • Plānot darbu un uzskaiti bez Excel tabulām – ērtāka tabelēšana un darba plānošana.
  • Uzstādīt un izvērtēt mērķus darbiniekiem – strukturēti, caurspīdīgi un motivējoši procesi.
  • Veikt anketēšanu dažu klikšķu attālumā – ātri un vienkārši aptaujas rīki.

  • Atvieglot vadītāju ikdienu – paziņojumi, ērtāka iesniegumu apstrāde un reāllaika statistika.
ELVA Integrēto risinājumu nodaļas IT projektu vadītāja ar pieredzi personāla vadībā.
Iepriekš strādājusi gan kā personāla speciāliste, gan kā personāla vadītāja loģistikas uzņēmumā, tādēļ pati labi apzinās, cik nozīmīgi ikdienas darbā ir digitāli rīki un kā tie atvieglo personāla pārvaldības procesus.
Pievienojies!
  • KAD?
    23/10
    10:00-11:00
  • KUR?
    MS Teams tiešsaistē
  • FORMĀTS
    Demo sesija
  • Jau vairāk nekā 20 gadus ELVA palīdz uzņēmumiem Baltijā un ārpus tās izmantot tehnoloģiju sniegtās iespējas, lai sasniegtu biznesa mērķus un stiprinātu konkurētspēju. Kā uzticams Microsoft partneris mēs ieviešam un attīstām ERP risinājumus biznesa procesu efektīvākai vadībai, BI risinājumus datu analītikai un gudrākiem lēmumiem, HR risinājumus personāla procesu pārvaldībai un CRM risinājumus klientu attiecību stiprināšanai.
✉️ Piesakies SmartHR jaunumu izsūtnei un nepalaid garām aktuālāko informāciju par šo un citiem mūsu pasākumiem!