IKEA: Lai uzlabotu darbinieku iesaisti un ieviestu videi draudzīgāku uzņēmējdarbības praksi, Zviedrijas mēbeļu un mājas preču biznesa gigants nodrošina Microsoft 365 piekļuvi visiem saviem 166 tūkstošiem darbinieku. Ar mobilo lietotni IKEA darbinieki Microsoft Teams lieto gan iekšējai, gan ārējai komunikācijai. Šīs izmaiņas devušas svarīgu artavu arī uzņēmuma ilgtspējas mērķiem, samazinot dokumentu aprites procesus un gadījumos, kad tas iespējams, ceļošanu aizstājot ar digitālu sadarbību.
Marks & Spenser (M&S): informācijas izplatīšanā saviem darbiniekiem uzņēmums ilgstoši paļāvās uz tā dēvēto kaskādes metodi, kuras trūkums ir vienvirziena komunikācija un informācijas aizture. Tagad, kad Microsoft Teams ir pieejams visiem darbiniekiem, M&S notiek tieša saziņa ar visiem uzņēmuma darbiniekiem, tiek veicināta divvirzienu komunikācija un pastāv iespēja dalīties ar labo praksi gan starp veikaliem, gan individuāliem darbiniekiem. Pakalpojumā Teams M&S darbiniekiem rokas stiepiena attālumā atrodama visa darba procesā vajadzīgā informācija, un, neatkarīgi no tā, vai viņi atrodas veikalā, galvenajā birojā vai citā vietā, viņi var viegli sazināties ar jebkuru no saviem 80 000 kolēģiem.
River Island: pat ar vairāk nekā 250 veikaliem visā pasaulē, River Island mērķis joprojām ir saglabāt savu unikālo, uz cilvēkiem vērsto uzņēmuma kultūru. Tajā pašā laikā uzņēmums saprata, ka darbiniekiem ir nepieciešami moderni instrumenti. River Island darbinieki ikdienā izmanto Microsoft 365 un Microsoft Teams, kā arī programmas Microsoft Tasks un Shifts in Teams. Uzņēmums atzīst, ka kopš moderno rīku ieviešanas, uzlabojušies komunikācijas procesi uzņēmumā, un tas jau devis pozitīvu ietekmi uz klientu apkalpošanu.
____________
Pārmaiņas var būt izaicinošas, tomēr modernizācijas sniedz būtiskus ieguvumus gan darbiniekiem, gan klientiem. Kad labāk strādā darbinieki, veiksmīgāk darbojas viss uzņēmums. Uzziniet vairāk par Microsoft risinājumiem mazumtirdzniecībai
šeit.