Personāla daļas vadītāja Marika Mašorova norādīja, ka ir svarīgi, lai visi dati tiktu droši glabāti vienuviet, būtu iespēja salīdzināt kandidātus, paātrināt personāla atlases procesu un saziņu ar kandidātiem. Iepriekš karjeras gadatirgos papīra formātā savākto potenciālo kandidātu CV apstrāde aizņēma ilgu laiku, un šajā laikā kandidāti varēja atrast citu darbu. Tagad potenciālie darba meklētāji tiek novirzīti uz karjeras lapu, un viņu dati nekavējoties nonāk Recrur programmatūrā, nodrošinot tūlītēju saziņu. Papīra CV vairs netiek pieņemti nevienā ražošanas struktūrvienībā, un visi pieteikumi iet caur karjeras lapu vai darba portāliem.
Uzņēmumā Hanza ir gandrīz 20 dažādas struktūrvienības, un katrai no tām ir savi meistari un vadītāji. Ja kāds no personāla atlases procesā iesaistītajiem devās atvaļinājumā laikā, kad bija nepieciešams aizpildīt kādu vakanci, personāla atlases speciālistam bija jāsavāc un atkārtoti jānosūta visa informācija. Datu aizsardzības jautājumi, piemēram, kā un kur nosūtīt un uzglabāt informāciju, bija izaicinoši. Process ir būtiski mainījies līdz ar programmatūras ieviešanu. Pieslēgšanās darbā pieņemšanas programmatūrā nodrošina drošu piekļuvi visiem datiem. Gan personāla vadītāji, gan citi vadītāji var viegli uzraudzīt procesus un novērtēt kandidātus. Ir uzlabojusies saziņa ar personāla atlases speciālistiem, un visa informācija ir pieejama vienuviet.