No vienas puses, ja uzņēmums ir neliels, tad tam būtu lielāka iespēja ieviest digitālos risinājums, bet iespējams, ka tam, var trūkt nepieciešamo līdzekļu. No otras puses, lielākam uzņēmumam, iespējams, pietiek finanšu līdzekļu, bet, jo lielāks uzņēmums, jo sarežģītāki biznesa procesi, un ilgāks laiks pārmaiņu ieviešanai ir nepieciešams.
"Numeri" izaicinājums bija, saprast, kur mēs esam pašlaik un kur vēlamies nokļūt, kad visas pārmaiņas būs ieviestas. Tas, kas strādā un labi iederas mazā uzņēmumā lielākā vairs tik labi nestrādā. Lielākā uzņēmumā jau ir vajadzīgs skaidrāk nodefinēt un aprakstīt procesus, pirms uzsāk ieviest jebkādus digitālos risinājumus. Un šeit sākas pretestība no darbiniekiem, jo viņi ir pieraduši strādāt savā ierastajā veidā un nevēlas darboties savādāk. Vadītājam ir jārunā un jāskaidro, jāorganizē kopīgas un arī individuālas tikšanās ar darbiniekiem, lai pamatotu un izskaidrotu, kāpēc tagad būtu jāmaina darba procesi.
Bieži vien darbinieku pretestība iesākas, kā klusā sabotāža, kad darbinieki mēģina turpināt strādāt kā ierasts, ar domu, gan jau uzņēmuma vadībai pāries ideju vētras, un būs atkal viss, kā agrāk.
Pie pārmaiņu ieviešanas ir jāņem vērā tas, ka mainot darba procesus, pastāv iespēja sākties darbinieku mainībai, meklējot sev citu, atbilstošāku darbu vai uzņēmumu. Visgrūtāk ir tiem, kuri uzņēmumā ir bijuši no tā pirmsākumiem, strādājot mazā ģimeniskā kolektīvā un uzņēmumam augot un attīstoties, veidojas pilnīgi jauna situācija, kuru viņi nespēj pieņemt.