"Kad vajadzības tika apkopotas un noformulētas, uzsākām tirgus izpēti un risinājumu testēšanu. Tas, ka sākotnēji izdomājām to darīt pašu spēkiem, bija viens no mūsu klupšanas akmeņiem," dalās pieredzē Kārlis. "Vienas platformas testēšana ilga trīs nedēļas, tāpēc ātri sapratām, ka efektīvāk būs pasūtīt tirgus izpēti SmartHR konsultantiem, kuri arī palīdzēja nonākt līdz TOP3 risinājumiem, kurus izskatījām detalizētāk."
"Tirgus izpēti var darīt pašiem, bet tas ir ilgi un dārgi. Lētāk un vienkāršāk, kā arī krietni ātrāk un efektīvāk ir piesaistīt profesionāļus", saka Kārlis.
Izpētes un testēšanas rezultātā BTA lēma par labu risinājumam "Coursy".