Daži no jums, iespējams, domā – mums uzņēmumā ir visdažādākās labsajūtas aktivitātes, bet mēs joprojām neredzam gaidītos rezultātus. Taču jautājums ir par to, vai šī informācija ir viegli pieejama darbiniekiem, – varbūt tā ir paslēpta jūsu intranetā starp daudziem failiem, vai varbūt darbinieki nesaprot, kā izmantot uzņēmuma priekšrocības?
Sāciet ar iekšējo saziņu – iepazīstiniet darbiniekus ar pasākumiem un priekšrocību sistēmām un laiku pa laikam atgādiniet par tām. Un pats svarīgākais – iekļaujiet visu būtisko informāciju dažādos darbinieka ceļojuma posmos uzņēmumā: uzņemšanā darbā, onboarding, 1:1 tikšanās, atgriezeniskās saites sesijās utt.
Tad, kad visu iepriekšminēto uzņēmumā būsiet ieviesis, dalieties ar paveikto, jo ar rūpēm par veselību ir vērts lepoties. Dalieties ar savu pieredzi plašsaziņas līdzekļos, sociālajos tīklos, sanāksmēs un konferencēs. Iedvesmojiet citus uzņēmumus sekot jūsu pēdās.
Svarīgākais ir atcerēties, ka labsajūta nav vienādojama ar izmaksām, tas ir ieguldījums ne tikai darbiniekā un viņa labsajūtā, bet arī uzņēmumā un tā efektivitātē.