Derija uzskata, ka empātisks vadības stils ir vēl viens panākumu virzītājspēks, jo vadītāji aicina darbiniekus stāstīt par problēmām un par to, kur viņiem vajadzīgs atbalsts. Tas nenozīmē tikai sociālās prasmes, kas arī šobrīd ir svarīgas, stāsta Derija. "Tas patiešām pilnībā maina vadības dinamiku organizācijās un to, kā mēs iedomājamies izcilu vadītāju šajā attālinātā darba vidē."
Šī bija daļa no King & Wood Mallesons darbinieku pārejas uz darbu no mājām, kuri martā sāka strādāt attālināti, stāsta inovāciju izpilddirektore Mišela Mahonija.
Bez tā, ka uzņēmums vispirms nodrošināja to, lai darbiniekiem būtu viss vajadzīgais darbam no mājām, uzņēmumā arī būtiski pieauga savstarpējo sarunu daudzums un apspriešanās par darbu, stāsta Mahonija. Uzņēmums veica darbinieku aptaujas ik pēc divām nedēļām – tagad ik pēc četrām nedēļām – par vadību, komforta līmeni, attālinātā darba tehnoloģijām un to, vai darbinieki spēj turpināt apmierināt klientu vajadzības.
Mahonija atklāj, ka, lai gan to saikne bija izjaukta, komandas vēlējās atjaunot savstarpēju darba pārredzamību, kā rezultātā vairāk tika izmantota Kanban digitālā sistēma, kas ļauj komandām vizualizēt darba plūsmas. "Viņiem patīk redzēt nedēļā paveikto darbu, pārskatus par katru dienu. Viņi ir informēti par progresu. Viņiem ir bijusi milzīga ietekme tādā ziņā, ka viņi ir vairāk spējuši kontrolējot gaidāmo."
Galu galā izrādās, ka saslēgšanās pat ir pārāk vienkārša, stāsta Mahonija.
"Viena lieta, ko mēs nespējām kontrolēt ir tas, ka cilvēki nespēj atslēgties," atklāj Mahonija. Viņa saka, ka uzņēmumam, iespējams, ir ieteikumi un padomi par to kā dienas beigās atslēgties, taču cilvēkiem tik un tā ir grūti izslēgt "darba režīmu".