Pieci veidi, kā Microsoft Viva uzlabo produktivitāti un samazina izmaksas

Uzņēmumi arvien biežāk saskaras ar izaicinājumu līdzsvarot produktivitāti ar darbinieku labbūtību apstākļos, kad darbs notiek gan birojā, gan attālināti, un kā šos jautājumus risināt ierobežota budžeta apstākļos. Šādā situācijā uzņēmumos nereti rodas grūtības noteikt atbilstošus komandas mērķus, uzturēt uzņēmuma darba kultūru, kā arī noturēt un piesaistīt labākos darbiniekus.

Microsoft Viva ir visaptveroša darbinieku pieredzes platforma, kas izstrādāta, lai uzlabotu produktivitāti, iesaistīšanos un labbūtību mūsdienīgā darbavietā. Piedāvājot rīku un risinājumu komplektu, Viva racionalizē ikdienas uzdevumus, vienkāršo sarežģītus procesus un dod darbiniekiem iespēju pilnībā izmantot savu potenciālu. Šajā rakstā mēs izpētīsim piecus veidus, kā Microsoft Viva palīdz uzņēmumiem ietaupīt laiku un naudu.

1. Uzlabo ievadīšanu darbā un apmācības

Microsoft Viva Learning ir ar mākslīgo intelektu darbināta platforma, kas darbiniekiem piedāvā personalizētu mācību pieredzi. Tajā tiek apkopots saturs no dažādiem avotiem, tostarp LinkedIn Learning, Microsoft Learn un citiem trešo pušu apmācību pakalpojumu sniedzējiem. Izmantojot Viva Learning, uzņēmumi darbiniekiem var izveidot pielāgotus apmācību plānus, sekot līdzi progresam un izsniegt arī šo apmācību beigšanas sertifikātus.

Centralizējot dažādus mācību resursus vienā platformā, Viva Learning samazina laiku un izmaksas, kas saistītas ar tradicionālajām apmācību metodēm. Darbinieki var mācīties savā tempā, piekļūt materiāliem no jebkuras vietas un saņemt personalizētus ieteikumus, pamatojoties uz viņu prasmēm un interesēm.

2. Automatizē HR procesus

Microsoft Viva Topics ir mākslīgajā intelektā balstīta zināšanu pārvaldības platforma, kas darbiniekiem automātiski sniedz viņiem nepieciešamo informāciju. Analizējot saturu no vairākiem avotiem, tostarp SharePoint, Teams un Yammer, Viva Topics identificē tēmas, dokumentus un personas, kas saistītas ar konkrētiem projektiem, uzdevumiem un interešu jomām.

Izmantojot Viva Topics, uzņēmumi var automatizēt dažādus cilvēkresursu (HR) pārvaldības procesus, piemēram, ievadīšanu darbā, darba snieguma pārvaldību un nepieciešamo instruktāžu saņemšanu. Darbinieki var atrast vajadzīgo informāciju, lieki netērējot laiku un bez nepieciešamības sazināties ar personālvadības nodaļas darbiniekiem. Tā rezultātā tiek uzlabota darba efektivitāte, samazinās kļūdu skaits un pieaug darbinieku apmierinātība.

3. Uzlabo darbinieku labbūtību

Microsoft Viva Insights ir ar mākslīgo intelektu darbināma platforma, kas piedāvā padomus un ieteikumus darbinieku labbūtības veicināšanai. Analizējot datus no Teams, Outlook un citiem avotiem, Viva Insights identificē ar darba paradumiem, komunikāciju un sadarbību saistītas tendences un modeļus.

Izmantojot Viva Insights, uzņēmumi var identificēt problēmas, kas var potenciāli ietekmēt darbinieku labbūtību, piemēram, izdegšanas pazīmes, stress vai pārstrādāšanās. Zemāka un augstāka līmeņa vadītāji var saņemt personalizētus ieteikumus, kas viņiem palīdz atbalstīt savas komandas labbūtību, piemēram, noteikt skaidras robežas, veicināt darbinieku pašaprūpi un iedrošināt darbiniekus izmantot pārtraukumus. Tādējādi uzņēmums pretī saņem veselīgāku un motivētāku darbaspēku, mazāk darba kavējuma dienu, kā arī izvairās no ieņēmumu un produktivitātes zuduma.

4. Vienkāršo zināšanu pārvaldību

Microsoft Viva Connections ir platforma, kas vienuviet apvieno visus organizācijas saziņas un sadarbības rīkus. Izmantojot Viva Connections, darbinieki no Teams var piekļūt jaunumiem, paziņojumiem un dažādiem noderīgiem resursiem no SharePoint, Yammer un citiem avotiem.

Vienkāršojot zināšanu pārvaldību, Viva Connections samazina laiku un pūles, kas nepieciešamas, lai atrastu atbilstošu informāciju. Darbinieki var būt informēti par jaunākajām ziņām un notikumiem, piekļūt resursiem, nepārslēdzoties starp lietotnēm, un viņiem ir vieglāk sazināties ar kolēģiem un vadītājiem.

5. Uzlabo komandas komunikāciju un sadarbību

Microsoft Viva Rooms ir platforma, kas darba komandām piedāvā nevainojamu sadarbības pieredzi. Izmantojot Viva Rooms, darbinieki var kopīgi strādāt pie dažādiem dokumentiem, koplietot failus un rīkot sapulces, izmantojot Teams.

Uzlabojot saziņu un sadarbību, Viva Rooms samazina projektu pabeigšanai nepieciešamo laiku un darbu. Komandas var strādāt kopā efektīvāk, neatkarīgi no kolēģu atrašanās vietas un pat laika joslas. Tas nodrošina ātrāku lēmumu pieņemšanu, uzlabotu inovāciju un lielāku kopējo produktivitāti.

Microsoft Viva piedāvā rīku un risinājumu paketi, kas palīdz uzņēmumiem ietaupīt laiku un naudu, racionalizējot dažādus ikdienas uzdevumus, vienkāršojot sarežģītus procesus un dodot darbiniekiem iespēju pilnībā izmantot savu potenciālu. Izmantojot mākslīgo intelektu un automatizāciju, Viva uzlabo produktivitāti, iesaistīšanos un labbūtību mūsdienīgā darba vietā.
Rakstu sagatavoja
Microsoft, SmartHR sadarbības partneris

Vēlies uzlabot savas komandas ikdienas darbu?

Piesakies bezmaksas sarunai ar SmartHR konsultantu
un atrodi piemērotāko risinājumu savai vajadzībai!

Citi raksti SmartHR lasītavā