ELVA Personāla atlases un attīstības vadītāja Daina Ēce, daloties savā pieredzē, vairākkārt ir uzsvērusi, ka HR stratēģijas veidošanas un ieviešanas procesā cieši sadarbojas ar kolēģiem no citām struktūrvienībām.
Piemēram, pirms veidot HR stratēģiju, personāla vadītājam ir svarīgi no uzņēmuma vadības iegūt skaidru bildi par to, kāda ir visa uzņēmuma stratēģija, lai saskaņotu ar to personāla vadības mērķus. Veidojot rīcības plānu darbinieku piesaistē, ir būtiska sadarbība ar struktūrvienību vadītājiem, jo viņi ir budžeta turētāji un pārzina tās kompetences, kuras ir vai būs nepieciešamas piesaistīt komandā. Savukārt darbinieku atgriezeniskā saite attīstības pārrunās ir labs veids, kā stratēģijā integrēt darba ņēmēju vajadzības un gaidas.
Arvien augošu HR mijiedarbību ar citu struktūrvienību pārstāvjiem nosaka arī tas, ka mūsdienās HR funkcija paplašinās un ietver arī tādus elementus, kā darbinieku labbūtība, organizācijas kultūra, iekšējā komunikācija, komandas attīstība utml.