Kaut gan kvalificēto un mazkvalificēto darbinieku vajadzības šķiet atšķirīgas, viņu noturēšanu un iesaisti ietekmē līdzīgi principi.
Elita Tīlīte-Kārkliņa, CleanR grupas HR vadītāja, uzsvēra, ka arī mazkvalificētiem darbiniekiem ir svarīgi, lai viņus uzklausa, iesaista, lai pielāgojas viņu vēlmēm un iespējām. Strādājot ikdienā ar "zilo apkaklīšu" pārstāvjiem, tikpat svarīga ir vadītāja loma un viņa spēja runāt ar darbinieku saprotamā valodā.
Tas, kas atšķiras darbā ar abām darbinieku grupām, ir instrumenti, kuri palīdz šīs vajadzības realizēt. Piemēram, ja biroja darbinieku var noturēt, piedāvājot attīstības iespējas, tad ražošanas darbinieki drīzāk novērtēs darba drošības jautājumu sakārtošanu un plašākas veselības apdrošināšanas iespējas.
Arī "zilo apkaklīšu" darbinieku var un vajag iesaistīt, pieņemot lēmumus, kas tieši ietekmē viņu ikdienu. Piemēram, piedāvāt izvēlēties darba apģērba dizainu vai ieteikt darba vides uzlabojumus.
Kristiāna Boša no Figure savā prezentācijā minēja četrus universālos iekšējos motivatorus, kas ietekmē cilvēka sniegumu darbā. Tie ir: meistarība, autonomija, progress, jēgpilnums. Plānojot darbinieku noturēšanas stratēģiju, uzņēmumam ir jāmeklē aktivitātes, kas palīdz stimulēt katru no šiem motivatoriem.