DARBA DEVĒJA TĒLS UN KOMUNIKĀCIJA
Kā darba devēja zīmols ir saistīts ar HR un iekšējo komunikāciju?

Ceturtdiena, 24. oktobris, plkst. 12.30 - 15.20
Aicinām jūs piedalīties seminārā "Darba devēja tēls un komunikācija", kurā uzklausīsim ekspertu viedokļus un dalīsimies pieredzē par jaunākajām tendencēm talantu piesaistē un darba devēja zīmola veidošanā. Seminārs sniegs ieskatu efektīvākajos risinājumos, kā uzlabot kandidātu pieredzi un veicināt pozitīvu darba devēja tēlu.

Semināra laikā mēģināsim noskaidrot:
❔ Kā darba devēja tēls ietekmē uzņēmuma konkurētspēju talantu piesaistē?
❔ Kā kandidātu pieredze palīdz veicināt uzņēmuma reputāciju un izaugsmi?
❔ Kā izmantot tehnoloģijas, lai efektīvi attīstītu darba devēja zīmolu?
❔ Kā nodrošināt pozitīvu un saistošu atlases procesu?

✉️ Piesakies SmartHR jaunumu izsūtnei un nepalaid garām aktuālāko informāciju par šo un citiem mūsu pasākumiem!

Ceturtdiena, 24. oktobris, plkst. 12.30 - 15.20

Seminārs norisināsies SmartHR online platformā

Programma:
12.30 - 12.35
Semināra "Darba devēja tēls un komunikācija" ievadvārdi
Nauris Vītols
SmartHR Latvija vadītājs, konsultants
Semināra atklāšana ar ievadvārdiem no SmartHR Latvija vadītāja Naura Vītola.
12.35 - 13.00
Kandidātu pieredzes vadība - divi zaķi ar vienu šāvienu
Agnese Žukauska
Tripod Link personāla atlases nodaļas vadītāja
Kā veiksmīgi piesaistīt un noturēt talantus atlasē, īpaši zemā bezdarba tirgū un vienlaikus veidot pozitīvu darba devēja tēlu?
Kandidātu pieredze ir ļoti svarīga, jo tā tieši ietekmē uzņēmuma reputāciju, spēju piesaistīt talantīgākos darbiniekus un darbinieku noturēšanas rādītājus. Pozitīva pieredze uzlabo uzņēmuma zīmolu un palielina iespēju, ka kandidāti ieteiks uzņēmumu citiem, savukārt negatīva pieredze var atturēt potenciālos kandidātus un sabojāt darba devēja tēlu.
Kā uzlabot kandidātu iesaisti un apmierinātību?
Kas sekmē pozitīvu kandidātu pieredzi?"
13.00 - 13.25
Great Employer Brands (Are Made of This)
Paavo Heil
Teamdash vadītājs
Employer brands are often perceived as a function of attractive job ads, nice career pages, and cool people working in the company. This is all true. And it’s only a small part of the formula. Paavo has a long experience in running an employer branding agency, managing the Baltic leading job board, and for the last four years building Teamdash – Talent Acquisition Software that is used by many of the best employer brands in the Baltic States. Paavo will show, what do the best employer brands do differently and how technology enables and leverages great employer brands.
13.25 - 13.50
Reklāma - darba devēja zīmola svētība un lāsts.
Raimonds Grasmanis
Dingo&Schwarz zīmola stratēģis un vadošais partneris
Dalīšos pieredzē un zināšanās par to, kādēļ pašas efektīvākās un skaļākās darba devēja zīmola kampaņas, kas sākotnēji var šķist kā lieli veiksmēs stāsti, dažkārt mēdz radīt lielas nepatikšanas ilgtermiņā.
Ko šajās situācijās darīt reklāmai un mārketingam? Kā būvēt kampaņas, kas stiprina reputāciju, atved labākos darbiniekus un tos notur ilgtermiņā?
Kā reklāma var risināt mūžīgo cīņu starp aktīvu darbinieku piesaisti, zīmola tēlu un reputāciju sabiedrībā?
Stāsts par reklāmas pusi darba devēja tēla veidošanā un darbinieku piesaistē.
13.50 - 14.05
Kafijas pauze, īss pārtraukums
14.05 - 14.30
Potenciālo un esošo darbinieku viedoklis “Kāpēc Rolling?!”
Ginta Biseniece
SIA „Rolling” izpilddirektore
Darbinieku piesaistē un atlases procesā ir jābūt vieglumam un pamatīgumam reizē. Tāpat kā dzīvē - jābūt balansam.
Par to, kādas ir Rolling atziņas un virzieni Darba devēja tēla veidošanā,pastāstīšu es, Ginta Biseniece, Rolling uzņēmuma vadītāja.
14.30 - 15.20
Darbnīca: Darba devēja zīmols, kam talanti saka "Jā!"
Alīna Anete Birnika
ERDA freelance projektu vadītāja
Darbnīcā būs iespēja uzzināt par talantiem saistoša darba devēja tēla veidošanu mūsdienu darba tirgū. Pastāstīsim par darba devēja tēla nozīmi talantu piesaistē un noturēšanā, izpētīsim tigus tendences un iepazīsimies ar labās prakses piemēriem, kā arī iedziļināsimies iespējās mērīt darba devēja tēla ietekmi un darbosimies arī praktiski.
Semināra "Darba devēja tēls un komunikācija" dalības maksa:

77 EUR + PVN
Seminārs pieejams tikai attālināti
Aktuālākie raksti SmartHR lasītavā