Ņemot vērā individuālā biznesa variācijas un īpatnības, Sonido galvenais mērķis ir taupīt jūsu laiku, meklējot kreatīvus un praktiskus risinājumus, veidojot vienotu integrētu pārvaldības platformu un datu bāzi, nodrošinot servisu klientiem, radot uzticamības tiltu starp klientu vajadzībām un jūsu uzņēmuma izaugsmi, lai sekmētu uzņēmējdarbības attīstību un visaugstāko konkurētspēju.
Ir uzņēmumi, kuros darbinieki praktiski nemainās, bet ir tādi, kuros kadru mainība ir ļoti augsta. Un tāpat ir gadījumi, kad uzņēmumam ar darbinieku neizveidojas veiksmīga sadarbība. Tas var notikt dažādu iemeslu dēļ, piemēram, darbinieks neredz izaugsmi uzņēmumā, neapmierina samaksas lielums, nav iespējams iegūt paaugstinājumu, netiek novērtēti sasniegumi, pārāk liela darba slodze, kā arī dažādi emocionāli faktori.

Šādā situācijā uzņēmuma vadītājam būtu jāuzdod sev un arī, piemēram, vidējā līmeņa vadītājiem jautājums "Kāpēc?"

Viens no rīkiem, kā to uzzināt ir exit poll intervijas.
No exit poll intervijām iegūtā informācija palīdz:

- novērtēt realizēto projektu vai izmaiņu ietekmi – saņemt darbinieka atgriezenisko saiti;

- apzināt vai vadības izvirzītās prioritātes – darba procesa uzlabojumi/ projekti/ virzieni ir būtiski/ sakrīt ar darbinieku gaidām un vajadzībām;
- noteikt steidzami novēršamās darbības;

- atkārtoti uzrunāt bijušos darbiniekus un atjaunot darba attiecības, ja darbinieks ir izteicis tādu vēlmi un varam piedāvāt darbiniekam piemērotu/ ērtu/ atbilstošu darba vietu.
— Daiga Barone
Personāla un administrācijas departamenta vadītāja, CleanR
Sonido pakalpojumi
Ienākošo/izejošo zvanu apkalpošana klientu servisa nodrošināšanai
Virtuālais asistents/sekretāre
Klientu apmierinātības aptaujas
Pasūtījumu pieņemšana
Profesionālo konsultāciju sniegšana
Reklāmas akciju atbalsts
Sūdzību/atsauksmju reģistrācija
Atgādinājuma zvani
SMS un E-pastu mārketings
Informatīvās kampaņas
Atgādinājuma kampaņas
Reklāmas akcijas
Administratīvais atbalsts
Klientu datu apkopošana
Anketu/aptauju datu apkopošana un analīze
Dažādu datu bāzu izveide
E-pastu apstrāde
Konsultācijas
Zvanu centra darbinieku apmācība
Zvanu centra darbinieku vērtēšana
Zvanu centra izveide un ieviešana
  • Kvalitatīvs, organizēts serviss, apkalpošana ir visaugstākajā līmenī. Tā attiecināma gan uz mūsu FromMe.lv klientiem, gan uz mani, kā FromMe.lv darbinieci. Prieks par patīkamu sastrādāšanos ar sirsnīgo īpašnieci un laipnajiem operatoriem. Veiksmi jums!
    Laura Mašnovska
    Projektu vadītāja, FromMe
  • Zvanīju uz Jūsu mājas lapā norādīto telefona Nr. un vēlos izteikt komplimentu par Jūsu kolēģi Andri– ļoti profesionāls un laipns sarunā!
    Agris Gaujenietis
    Finanšu maestro, Kit.lv
  • Par SIA Sonido darbu varu pateikt īsi un kodolīgi: profesionāli, ātri un pozitīvi ;)
    Arvis Deksnis
    ElitEstate
Inga Muižniece
Sonido & 1189, CEO

Ingai ir vairāk kā 19 gadu liela pieredze klientu apkalpošanā pa tālruni, tie ir gan izejošie, gan arī ienākošie zvani. Inga uzskata, ka viens no veiksmīga biznesa stūrakmeņiem ir laba klientu apkalpošana un katrs klients ir tādu pelnījis, neatkarīgi no vecuma, dzimuma, nodarbošanās un citiem parametriem. Kaut arī daudzi uzskata, ka apkalpošana ar tālruni vairs nav modē, Inga ir pārliecināta, ka tas ir nevis novecojis klientu apkalpošanas paņēmiens, bet gan tieši otrādi- ļoti ekskluzīvs, jo klientam viņam saprotamā valodā tiek sniegta profesionāla konsultācija.
info@sonido.lv
+371 27 171 061