Atvaļinājumu un prombūtņu pārvaldība bez papīra formāta
Risinājumi, kas piemēroti gan maziem un vidējiem uzņēmumiem, gan korporācijām.
Ātra un ērta darba grafiku izveide
Darba grafiku izveide StaffLogic ir tikpat ērta kā Excel programmā, taču tiek nodrošināta uzņēmuma kontrolēta vienotība, un plānotāju darbu atvieglo dažādas gudras funkcijas. Atbalstam uz fona ir integrētas visu Baltijas valstu darba tiesību specifikas prasības. Pieejama visplašākā dažādu darba grafiku ģenerēšanas iespēju izvēle (piemēram, pamatojoties uz modeļiem vai personāla un kompetences prasībām). Turklāt programma piedāvā statistiskus pārskatus par to, kā tiek izpildītas personāla prasības, ir nodrošināta aizvietošanas meklēšanas funkcionalitāte visā uzņēmumā un garantēta pareiza virsstundu un nepilnu stundu aprēķināšana summēšanas periodā.
Darba laika aprēķināšana ar dažiem klikšķiem
Izmantojot atjauninātus grafikus, darba laika aprēķinu var veikt un apstiprināt tikai ar dažiem klikšķiem, un, ja ir izveidota saskarne, apstiprinātos darba laika datus var nosūtīt tieši uz grāmatvedības programmu algu aprēķināšanai. StaffLogic pilnībā atbalsta virsstundu summēšanu dažādos grāmatvedības periodos (1 mēnesis - 12 mēneši). Katra darbinieka personīgā darba laika norma tiek pārbaudīta un pareizi aprēķināta, ņemot vērā darba slodzi, svētku dienas un prombūtnes. Kontroles metodes nodrošina, ka darbiniekiem tiek garantēts gan dienas, gan nedēļas atpūtas laiks, pārbaudot, lai netiktu pārsniegts darba stundu limits 7 dienu periodā. StaffLogic papildinājuma modulis tirdzniecības nozarei piedāvā iespēju ieviest mainīgo stundu loģiku.
Tīmekļa pašapkalpošanās portāls
Darbinieku pašapkalpošanās portāls ir tīmekļa lietojumprogramma. Darbiniekam nav nepieciešams instalēt lietojumprogrammu, to pašu portālu var izmantot datorā, planšetdatorā vai telefonā neatkarīgi no operētājsistēmas. Pašapkalpošanās portāls ir digitālais kanāls starp darbinieku un uzņēmumu, kurā darbinieks var piekļūt savam personīgajam (vajadzības gadījumā arī nodaļas) darba grafikam un iesniegt pieteikumus, sekot līdzi atvaļinājumu atlikumam un pārvaldīt personīgos datus (piemēram, kontaktinformāciju). Visu pieteikumu iesniegšanas procesu fonā atbalsta e-pasta paziņojumi.
Digitalizēta prombūtnes paziņojumu pārvaldība
StaffLogic nodrošina, ka procesi, kas saistīti ar uzņēmuma darba grafikiem, tiek veikti bez papīra formāta. Izmantojot darbinieku pašapkalpošanos, var atrisināt visu prombūtnes, brīvdienu, darba maiņu maiņas pārvaldības procesu. Tiek atbalstīti gan darbinieku sākotnējie pieteikumi, gan esošo ierakstu izmaiņas un atcelšana. Digitālo pieteikšanās procesu atbalsta e-pasta paziņojumi darbiniekam, tiešajiem vadītājiem un personāla nodaļai. Plānotājs var arī paziņot darbiniekam par izmaiņām grafikā, nosūtot e-pastu un norādes, lai viņš pārbaudītu pašapkalpošanās sistēmā papildu informāciju. Pašapkalpošanās ļauj darbiniekam jebkurā laikā uzraudzīt grafiku. StaffLogic var izmantot arī ikgadējā atvaļinājumu grafika izveidei. Ja ir vēlēšanās, StaffLogic var sasaistīt ar Veselības apdrošināšanas fondu.
Faktiskā darba laika uzskaite
StaffLogic ir reāllaika faktiskā darba laika uzraudzības sistēma, ko var integrēt ar uzņēmuma piekļuves sistēmām vai, ja nepieciešams, ar partneruzņēmumu piedāvātajiem termināļu risinājumiem. Visaptverošais plāns pret faktisko rādījums sniedz vadītājam pilnīgu pārskatu par kavējumiem, priekšlaicīgām aizbraukšanām un garāku darba laiku, kā arī iespēju aprēķināt darba laiku, pamatojoties uz šiem datiem.
Gudrs “darba tirgus” nesegtām darba maiņām
StaffLogic papildinājuma modulis ļauj atvērt uzņēmuma iekšējo digitālo darba tirgu ad hoc “darba iespējām”. Darba grafikā ir papildu rinda, ko var izmantot, lai plānotu nepieciešamās, bet vēl neaizpildītās maiņas. Ja ir vēlēšanās, plānotājs var novirzīt darbiniekus pieteikties pašapkalpošanās sistēmā uz šīm darba vietām. Ātrākais darbinieks, kurš ir ieinteresēts papildu darbā un iztur nepieciešamos apstiprināšanas nosacījumus, var apstiprināt maiņu savā darba grafikā. Izmantojot darba tirgus moduli, Igaunijas tirdzniecības nozare var piedāvāt darbiniekiem arī mainīgas stundas maiņas un tādējādi atrisināt visu apstiprināšanas procesu no darbinieka puses, kam jānotiek vismaz 24 stundas pirms maiņas sākuma.
Īpaši tirdzniecības un pakalpojumu nozarei StaffLogic piedāvā visaptverošu darbaspēka vadības sistēmu, kurā plānošana var sākties ar nākotnes biznesa apjomu prognozēšanu un uz to balstītu maiņu struktūras ģenerēšanu. StaffLogic ir ērts rīks darbinieku plānošanai starp dažādiem veikaliem un darba vietām. Papildus standarta darba maiņu kritērijiem StaffLogic piedāvā iespēju katru ierakstu saistīt ar papildu analītiskajām dimensijām (piemēram, izmaksu objektiem, plānošanas kategorijām u. c.), tādējādi nodrošinot papildu pamatdatus vēlākai analīzei. StaffLogic piedāvā laika uzskaites risinājumus, kur virsstundas summēšanas periodā var sadalīt starp dažādiem izmaksu centriem, pamatojoties uz dažādiem modeļiem. Atkarībā no uzņēmuma uzņēmējdarbības loģikas šo funkcionalitāti var izmantot arī citās nozarēs.
Atbalsts cilvēkresursu pārvaldībai
StaffLogic var savienot ar uzņēmuma esošo personāla sistēmu vai izmantot kā galveno personāla programmatūru. StaffLogic piedāvā vadītājiem un personālvadības dienestiem uz e-pasta adresēm balstītus paziņojumus par svarīgiem notikumiem un derīguma termiņiem, ērtas atskaites par visu uzņēmumu, darbinieku atalgojuma, veselības pārbaužu un izziņu, dokumentu, apmācību, norīkojumu pārvaldību. StaffLogic ir elastīgs rīks ikvienam cilvēkresursu speciālistam, jo visus datu sarakstus var konfigurēt atbilstoši vajadzībām (pievienot/izņemt kolonnas, mainīt to secību, piemērot kolonnu filtrus un grupēšanu u. c.) un saglabāt pielāgojumus katram lietotājam. Uzņēmuma līmenī StaffLogic ieviešana nodrošina vienmērīgāku darba plūsmu uzņēmuma procesos, jo samazināsies vajadzība pēc dublējošiem datu ierakstiem un palielināsies pārredzamība.
Īpaši risinājumi lieliem uzņēmumiem
Lieliem uzņēmumiem StaffLogic piedāvā izstrādāt uzņēmumam pielāgotus moduļus, atbalstu Baltijas valstīs un sistēmu, kas spēj pārvaldīt darba grafikus 5000-10 000 darbinieku un sniegt pārskatus par meitas uzņēmumiem. Jau vairāk nekā 10 gadus StaffLogic komanda ir palīdzējusi dažādu nozaru uzņēmumiem pacelt darbaspēka plānošanu jaunā līmenī, ņemot vērā nozares specifiku.
Lietotāju atsauksmes
“StaffLogic nodrošina standartizētu un vienotu darba laika plānošanu un uzskaiti. Tā sniedz mums operatīvu pārskatu par plānoto un izmantoto darba laiku (virsstundas un nepilnas stundas).”
Virve Joa
Eesti Energia AS
“Plānošanas un laika uzskaites laikā rodas mazāk kļūdu. Ir vieglāk atrast aizvietojošu darbinieku no cita veikala. Laika uzskaite ir paātrinājusies.”
Tarmo Mere
MATKaSPORT OÜ
“Ietaupa darbaspēka izmaksas, paredzot klientu kontaktu apjomu un attiecīgi plānojot grafikus.”
Urve Klami
SEB AS
Kontakti
Leanest OÜ Valukoja 8/1 Tallinn 11415 Estonia Tel: +372 512 9581 Email:info@leanest.ee