Veselības aprūpes darbinieku ikdiena ir intensīva - viņiem nepieciešama piekļuve īstajiem datiem un efektīviem saziņas kanāliem, lai koordinētu aprūpi nepārtraukti mainīgajā darba vidē. Ar atbilstošiem rīkiem, veltot mazāk laika manuālu uzdevumu veikšanai un darba grafika konfliktu risināšanai, personāls var koncentrēties uz svarīgāko un nodrošināt vislabāko iespējamo aprūpi saviem pacientiem.
Veselības aprūpes koordinācijas un pacientu pieredzes uzlabošanai svarīgi arī tas, lai iestādes personālam ir nodrošināta piekļuve vienkāršotiem apmācību procesiem, kā arī iespēja dalīties ar savām atsauksmēm un idejām.
Piemērs no ikdienas
Ārsts savas rīta apgaitas laikā saņem paziņojumu par prioritāru, ar pacienta veselību saistītu uzdevumu savā mobilajā ierīcē, kur viņš droši autorizējies programmā Microsoft Teams. Ja viņam rodas vajadzība konsultēties ar kādu citu speciālistu, bet viņš nezina, kurš iepriekš dežurējis, viņš var programmā ērti redzēt, piemēram, pašreiz dežūrējošos kardiologus vai izmantot Shift birkas komandas, un lūgt pieejamam speciālistam konsultāciju un saskaņot ārstēšanas plānu. Pēc tam ārsts no savas mobilās ierīces var nosūtīt ziņojumu galvenajai medmāsai, lai šo plānu sāktu īstenot. Ārstu tik dārgais laiks tādējādi tiek būtiski ietaupīts.