UZŅĒMUMA KULTŪRAS DIZAINS
Uzņēmuma vērtību veidošana attālinātā darba pasaulē
2025. gada 24.jūlijā aicinām uz SmartHR semināru "Uzņēmuma kultūras dizains: uzņēmuma vērtību veidošana attālinātā darba pasaulē".

Uzņēmuma iekšējās kultūras veidošana attālināta darba apstākļos kļūst arvien izaicinošāka, taču ar mūsdienu tehnoloģijām un stratēģijām ir iespējams radīt saistošu un efektīvu darba vidi. Šajā seminārā runāsim par to, kā veidot spēcīgu kultūru attālinātajā darba vidē, izmantojot mērķtiecīgas stratēģijas, kas atspoguļo Tava uzņēmuma vērtības, pat tad, ja komandas strādā attālināti. Iegūsti ieskatu no vadošajiem uzņēmumiem, kas orientēti uz iekšējās kultūras veidošanu.

Seminārā aplūkosim sekojošas tēmas:
  • uzņēmuma misijas, mērķu un vērtību komunikācija
  • all-hands sapulces
  • komunikācijas platformu izmantošana
  • kolektīva digitāla saliedēšana - viktorīnas, spēles, izaicinājumi
  • virtuālās realitātes platformas, lai radītu klātienes sajūtu
  • kopīgi sociālie projekti, labdarība, sporta aktivitātes un citas iniciatīvas (savākt 100k soļu nedēļā u.c.)

Ja vēlies piedalīties pasākumā runātāja statusā - sūti tēmas pieteikumu šeit!

✉️ Piesakies SmartHR jaunumu izsūtnei un nepalaid garām aktuālāko informāciju par šo un citiem mūsu pasākumiem!
Semināra dalības maksa:

117 EUR + PVN
Ietver gardus eklērus, izcilu vīnu, kvalitatīvu kafiju, Caps! šokolādi, tīklošanās pauzi un diskusijas HR nozares kolēģiem, kā arī semināra prezentācijas pēc pasākuma
Attālināta apmeklējuma cena 77 EUR + PVN
Aktuālākie raksti SmartHR lasītavā