Tiklīdz pamanāt, ka darbinieks kādu darbu neveic labi, ir jārīkojas. Uzvedības izmaiņas var atspoguļot ikdienas atzīmes
noskaņojuma mērītājā - funkcijā, kas mudina darbiniekus izvēlēties emocijzīmi, kas atbilst viņu šodienas noskaņojumam. Ja redzat, ka kādam darbiniekam ir sācis pasliktināties garastāvoklis, noskaidrojiet, vai tas ir izdegšanas indikators, un vai viss ir kārtībā.
Lai identificētu darba izpildes problēmas, sāciet ar darbinieka darba izpildes analīzi noteiktā laika posmā un novērtējiet darbinieka sniegumu un atbilstību viņa noteiktajām kompetencēm. To var izdarīt, izmantojot
darba izpildes novērtēšanas rīkus. Tā ir metode, ar kuras palīdzību vadītājs un darbinieks (un, ja nepieciešams, papildu ieinteresētās personas) apmainās ar datos balstītiem darbinieku novērtējumiem.
Vadītājam ir pieejama arī
N-BOX matrica - rīks, kas palīdz salīdzināt dažādu kompetenču izpausmes. Tas nepieciešams, lai saprastu, kā darbinieks rīkojas dažādās situācijās, un rezultāts ļauj salīdzināt konkrētās personas novērtējumu ar citiem komandas locekļiem un redzēt, vai darbinieks ir produktīvs vai ne, un analizēt šādas darbības iemeslus.