Cilvēkresursu nozare izstrādās savus apmācību plānus un/vai iekšējo saziņu, nevis vienkārši pasniedzot informāciju, bet darot to motivējošā, vienkāršā un sekmīgā veidā. Tādā veidā
spēļošanai būs būtiska nozīme biznesa stratēģijā un atlases procesu, ievadīšanas amatā un apmācību panākumu veidošanā. Daudzi uzņēmumi 2020. gadā ieviesīs spēļu paņēmienus savu saziņas plānu stiprināšanai. Tādi risinājumi kā
Atrivity palīdz pārvērst grūto un sarežģīto apmācību saturu jaunā un aizraujošā jautājumu-atbilžu spēlē, kas iesaista un motivē darbiniekus, ļaujot uzņēmumam novērtēt viņu zināšanas reāllaika režīmā.
Piemēram,
McDonald's ir izvēlējies izmantot inovatīvo
Atrivity risinājumu uzņēmuma apmācību stratēģijā, paaugstinot darbinieku motivācijas un apņēmības līmeni. Uzņēmumam arī izdevās uzlabot savas zināšanas par mācību plāniem.