Lielai daļai uzņēmumu ir izstrādāta jauno darbinieku ievadprogramma, kurā ietilpst arī rokasgrāmata, darba instrukcijas, prezentācija par uzņēmuma vērtībām, mentoringa programma, utt.. Tomēr, runājot ar mentoriem un vadītājiem, bieži dzirdu sūdzības par jaunajiem darbiniekiem, kuriem nepietiek ar to, ka "vienu reizi pateica". Problēma ir tāda, ka nereti pirmajās dienās darbinieks tiek apbērts ar milzīgu informācijas apjomu, ko nepagūst apstrādāt un atcerēties. Pat ja viņš ir pierakstījis teikto vai kādā no materiāliem var to izlasīt vēlāk, tas ir grūti izdarāms. Tajā pašā laikā uzņēmumam ir svarīgi, lai jaunais darbinieks ātrāk apgūtu nepieciešamo informāciju un sāktu strādāt patstāvīgi, kā arī iekļautos kolektīvā un pieņemtu uzņēmuma vērtības. Ja darbinieks neiegūst informāciju no pirmavota un pirmajās dienās, pastāv risks, ka viņam var "pielipt" esošo darbinieku "sliktie paradumi".