Darba devēja zīmols ir tas, kā uzņēmums tiek pozicionēts kā vislabākā izvēle meklētajai mērķa grupai, kuru organizācija cer piesaistīt un noturēt. Šis process ir svarīga darba devēja vērtības piedāvājuma sastāvdaļa talantu piesaistē.
Uzņēmumiem darba devēja zīmolā ir jāiekļauj daži būtiski komponenti:
- Pašu identitāte: uzņēmumam precīzi jāzina, ko tas piedāvā, ko tas spēj sniegt nākotnē un kādas ir tā stiprās un vājās puses.
- Popularizēšana: uzņēmumam ir jādefinē savs mērķa tirgus, jāizveido saistošs zīmola ziņojums un jāveic mērķtiecīgas darbības.
- Noturēšana: pēc meklēto kandidātu pieņemšanas darbā organizācijai ir jācenšas nodrošināt, lai šie darbinieki paliktu motivēti un apmierināti. To darot, dabiski veidojas mutvārdu mārketings, kas var paplašināt darba devēja zīmola atpazīstamību.
- Izaugsme un mācīšanās: šī procesa pamatā ir jābūt datiem. Uzņēmumiem ir jāseko līdzi savām talantu piesaistes darbībām un darba devēja zīmola stratēģiju īstenošanai. Patiesībā dati būtu jāapkopo visos četros posmos.